یک‌شنبه 23 اردیبهشت 1403 - 12 May 2024
کد خبر: 6596
تاریخ انتشار: 1400/09/03 18:24

آب بندی سنگ و سیمان در جهان فرود با چه موادی باید انجام شود؟

نمای هر ساختمانی هویت اصلی آن است پس سعی کنید برای زیبا نگه داشتن و محکم ساختن بنا تلاش نمایید. برای اصولی ساختن ساختمان تنها از طریق نیروهای توانمند و آموزش دیده ی شرکتهای معتبر خدمات نما مانند جهان فرود استفاده نمایید تا در آینده دچار چالش و نگرانی در زمینه ی از بین رفتن سطوح مختلف نمای ساختمانی نگردید. زیرا در صورت عدم رعایت قوانین و مقررات اصولی استاندارد در زمینه ی ساخت بنا، پس از مدتی از ساخت، در اثر عوامل جوی مختلف، مصالح مختلف بکار رفته در بنا، دچار ریزش و سقوط به پایین ارتفاع خواهند شد.

آب بندی سنگ و سیمان با چه موادی باید انجام شود؟

نمای هر ساختمانی هویت اصلی آن است پس سعی کنید برای زیبا نگه داشتن و محکم ساختن بنا تلاش نمایید. برای اصولی ساختن ساختمان تنها از طریق نیروهای توانمند و آموزش دیده ی شرکتهای معتبر خدمات نما مانند جهان فرود استفاده نمایید تا در آینده دچار چالش و نگرانی در زمینه ی از بین رفتن سطوح مختلف نمای ساختمانی نگردید. زیرا در صورت عدم رعایت قوانین و مقررات اصولی استاندارد در زمینه ی ساخت بنا، پس از مدتی از ساخت، در اثر عوامل جوی مختلف، مصالح مختلف بکار رفته در بنا، دچار ریزش و سقوط به پایین ارتفاع خواهند شد. ریزش مصالح ساختمانی می تواند بسیار دردسرساز و نگران کننده باشد. زیرا از سویی باعث بروز خسارت مالی و از سوی دیگر ممکن است باعث مرگ افراد پایین ارتفاع گردد.جهان فرود بزرگترین و معروفترین شرکت خدمات نمای معتبر در سطح کشور است که با داشتن بهترین و مطلوبترین امکانات و تجهیزات استاندارد و با در اختیار داشتن نیروی توانمند و آموزش دیده از جدیدترین متد برای بالا رفتن از ارتفاعات ساختمانی بدون داربست و به کمک طناب ویژه استفاده می نماید.در ادامه ی مطالب با ما همراه شوید.

آب بندی سنگ با جهان فرود 

جهان فرود: شاید برای بسیاری از افراد واژه ی   آب بندی نمای ساختمان ،   نامفهوم باشد و معنی آن را به درستی تشخیص ندهند. اما در اصل آب بندی به این معناست که :همه ی درزها و منافذی را که ممکن است از آن رطوبت و دیگر عوامل محیطی مختلف به درون ساختمان وارد شود به کمک مواد یا مصالح مختلف پوشانده می شوند. این کار بر پایه ی اصول استاندارد و به کمک افراد متخصص در زمینه ی آب بندی نما در ارتفاعات بدون داربست و با طناب انجام می گردد.
جهان فرود می گوید: برای آب بندی نمای سنگی ،نقاطی از نما را که سنگ دچار شکاف یا درز باز شده است باید توسط کارشناسان شرکت شناسایی شوند و سپس به کمک ماده ی عایق کننده مناسب، درزگیری در ارتفاع، توسط کارگران ماهر و متخصص شرکت جهان فرود انجام گردد.

جهان فرود درباره ی آسیب هایی که پس از ریزش سنگین باران بر ساختار ساختمان پدید می آید این چنین می گوید:

به طور معمول پس از ریزش باران های سنگین و اسیدی بر ساختار ساختمان دچار مشکل می گردد  و این صدمات می تواند بسیار جبران ناپذیر باشد. که البته درباره ی ساختمانی که با سنگ تراورتن ساخته شدند بیشتر خواهد بود و این به دلیل نفوذ مقادیر زیادی آب به درون سنگ خواهد بود.

آب باران باعث ایجاد کپک، شوره زدگی بر روی سطح نما، رشد قارچ، کثیفی و آلودگی بر روی سطح سنگی نما خواهد شد. که نمای ساختمان ظاهری زشت و زننده پیدا خواهد نمود. علاوه بر این موارد ورود آب از منافذ و درز سنگ به درون ساختمان، پایه های ساختمان را شل و دچار آسیب می نماید .دربعضی از ساختمان ها نشست ساختمان می تواند اتفاق ناگوار و مرگ باری را رقم بزند.
جهان فرود، درباره ی آب بندی نمای ساختمانی می گوید: شرکت ما از مواد ضدآب برای آب بندی نمای سنگی استفاده می نماید. این مواد از تکنولوژی جدید نانو منشا می گیرند و برای ضدآب سازی سطح های بتنی، سنگی و سیمانی ساختمان پرکاربرد می باشند.
استفاده از مصالح ساختمانی متفاوت بر پایه ی پلی اورتان و سیلیکون برای بخش هایی از ساختمان مورد نظر که دچار آسیب دیدگی شده است می تواند نوعی پوشش و ترمیم مناسب برای پر کردن درز، شکاف سنگها به کمک نیروهای توانمند جهان فرود باشد.
جهان فرود می گوید: نیروی دوره دیده و ماهر شرکت ما ،ابتدا درون ترک های ایجاد شده را با این مواد پر می نمایند و بعد از آن همه ی سطوح سنگی را با این مواد پوشش خواهند داد. این کار باعث می شود نمای سنگی مقاوم و محکم گردد. در نتیجه سنگ در برابر ریزش های باران دچار جرم گرفتگی و خرابی نخواهد شد و دیگر هیچ گونه درز یا شکافی برای ورود باران و دیگر عوامل خارجی وجود نخواهد داشت. البته استفاده از مواد یاد شده برای شهرهایی که جز مناطق پر بارش می باشند ضروری می باشد.
اما در این بین چسب پلی اورتان، به علت داشتن خاصیت رنگ خوری و سمباده زنی زیاد، دارای استحکام و مقاومت بالا در برابر رطوبت می باشد. البته چسب سیلیکون هم به خاطر مقاومت بالا در برابر فشار ،پیشگیری از رشد گیاهان و قارچ ها در لابه لای سنگ می تواند گزینه ی بسیار مناسبی باشد. چسب اکرلیک هم دارای مقاومت بالایی در برابر اشعه یو وی خورشید می باشد و به سرعت در برابر هوا خشک می شود.جهان فرود درباره ی میزان انعطاف پذیری چسب می گوید: همین مساله باعث شده گزینه ی مطلوبی برای آب بندی نمای سنگی مورد استفاده قرار گیرد.
شرکت معتبرخدمات نمای ساختمانی جهان فرود با سالها تجربه کاری در زمینه های مختلف ساختمانی توانسته از محبوبیت مخاصی در بین صاحبان ساختمانی برخوردار شود.

پیچ و رولپلاک نما جهان فرود

آب بندی نمای سنگی با چسب زد90 به چه شکلی است ؟

جهان فرود: این چسب به علت خاصیت نانو به آسانی در آب بندی نمای سنگی مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع چسب با مواد دیگر ترکیب شده و درآب بندی نمای سنگی مورد استفاده قرار خواهد گرفت. البته استفاده از نفوذ کننده های واکنشی به دلیل واکنش شیمیایی با سطح زیرین نما و ایجاد سطح آب گریز مولکولی برای آب بندی نمای سنگی مناسب می باشند.
شرکت معتبر خدمات نمای ساختمانی جهان فرود، یک شرکت ایرانی با سالها تجربه ی کاری است که با توانایی بالایی که در امور مختلف از جمله امر آب بندی نما دارد، توانسته با نوآوری، مشکل نفوذ آب به درون ساختمان و ایجاد تخریب و خسارت مالی و جانی را به آسانی حل نماید. جهان فرود، برای پیشگیری از نم زدگی و ورود آب در هر ساختمان راه حلی متناسب با مشکل آن ساختمان و شرایط منطقه ی کاری ارائه می دهد. این شرکت برای ارائه ی صحیح کار به مشتری تضمین را ارائه خواهد داد و جلب نظر مشتری در مرحله اول در دستور کار این شرکت خواهد بود.

 

آب بندی نمای سیمانی با جهان فرود

جهان فرود درباره ی پر کردن شکاف در نمای سیمانی این چنین می گوید:سیمان هم به علت نفوذ آب و رطوبت قدرت جذب بالایی دارد در نتیجه برای آب بندی سطوح سیمانی بهتر است از نانوضدآب استفاده شود. جهان فرود درباره ی پر کردن ترک های سیمان می گوید: شرکت ما با استفاده از ابزار و تجهیزات استاندارد و استفاده از تکنیک های روز دنیا استفاده از طناب محکم و بدون داربست و به کاربردن نیروی ماهر کار در ارتفاع توانسته با سرعت قابل ملاحظه ای و کیفیت بالا کار آب بندی نمای سیمانی را در شهرهای مختلف انجام دهد. 

جهان فرود

جهان فرود درباره ی مزایای استفاده از طناب و بدون داربست می گوید:

1_با استفاده از طناب ،هزینه ی نصب مجدد داربست حذف می گردد.
2_به کار بردن طناب، بدون داربست سرعت انجام کارها بیشتر و بالاتر خواهد بود و کارگران ماهر دوره دیده با امنیت بیشتری به کار می پردازند. 
3_با استفاده از طناب، صرفه جویی در هزینه ها و زمان بیشتر از زمان بکارگیری از داربست خواهد بود.

 

 

منبع محتوا: جهان فرود   شرکت کار در ارتفاع و راپل


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/45wgm4