دوشنبه 24 اردیبهشت 1403 - 13 May 2024
کد خبر: 104670
تاریخ انتشار: 1402/11/28 07:11

مقایسه 2 مدل از اسپرسو ساز تمام اتوماتیک مدل ECAM 450.86.T و ECAM 23.460

قهوه یکی از اصیل ترین نوشیدنی هایی است که می تواند باعث آرامش روانی افراد شود، به همین علت بیشتر پزشکان توصیه می کنند، روزانه یک فنجان قهوه میل کنید تا در کنار آرامش بتوانید روز پر انرژی تری داشته باشد.
مقایسه 2 مدل از اسپرسو ساز تمام اتوماتیک مدل ECAM 450.86.T و ECAM 23.460

تفاوت اسپرسو ساز تمام اتوماتیک مدل ECAM 450.86.T و ECAM 23.460

قهوه یکی از اصیل ترین نوشیدنی هایی است که می تواند باعث آرامش روانی افراد شود، به همین علت بیشتر پزشکان توصیه می کنند، روزانه یک فنجان قهوه میل کنید تا در کنار آرامش بتوانید روز پر انرژی تری داشته باشد. به دلیل محبوبیت بیش از حد قهوه در سر تا سر جهان دستگاه های قهوه ساز با کیفیتی طراحی و تولید شده اند، که یکی از آن ها اسپرسو ساز می باشد.

اسپرسو یک نوشیدنی پر طرفدار و خوش طعم در دنیا می باشد، که توسط دستگاه های اسپرسو ساز آماده می شود. دستگاه های اسپرسو ساز در چند نوع مختلف طراحی شده اند که شامل نیمه اتوماتیک، تمام اتوماتیک، نیمه صنعتی و ... است. اما از پر طرفدار ترین آن ها می توان به اسپرسو ساز تمام اتوماتیک اشاره کرد.

تفاوت اسپرسو ساز تمام اتوماتیک مدل ECAM 450.86.T و ECAM 23.460

اسپرسو ساز تمام اتوماتیک همانطور که از نامش پیداست، صفر تا صد آماده سازی قهوه را بر عهده دارد، به طوری که فقط کافیست دانه های قهوه را در مخزن مخصوص بریزید و سپس دکمه اسپرسو ساز را بفشارید تا اسپرسو شما آماده شود.

فردی که بخواهد برای تهیه قهوه از دستگاه اسپرسو ساز تمام اتوماتیک استفاده کند، نیازی نیست که مهارت ‌های یک فرد باریستا را داشته باشد؛ بلکه هر فردی با هر سطح از اطلاعات راجع به اسپرسو این توانایی را دارد که به راحتی به کمک دستگاه قهوه ساز تمام اتوماتیک، نوشیدنی مورد علاقه خود را تهیه کند. اسپرسو تمام اتوماتیک تنها با فشردن یک دکمه از سوی ما فعال می‌ شود و سر وقت نوشیدنی مورد نظر را با بهترین کیفیت و طعم آماده می ‌کند.

طرز استفاده از اسپرسو ساز تمام اتوماتیک

در زمان استفاده از دستگاه اسپرسو ساز تمام اتوماتیک فقط کافیست، مخزن آب و مخزن دانه‌ های قهوه را پر کنید، سپس می ‌توانید از طریق صفحه نمایش دستگاه، نوشیدنی مورد نظر خود را انتخاب کرده و دکمه عصاره‌ گیری را فشار دهید. در این مرحله قهوه ساز به طور کاملاً خودکار شروع به کار می ‌کند؛ کار دستگاه بدین نحو است که ابتدا دانه ‌های قهوه را مطابق با درجه ‌ای که شما تنظیم کرده‌ اید آسیاب می‌ کند و سپس ترکیبی از آب و پودر قهوه را با توجه به نوشیدنی‌ که از دستگاه انتظار دارید، به بهترین شکل ممکن آماده می‌ کند.

اسپرسو ساز دلونگی اتوماتیک مدل Eletta Explore ECAM 450.86.T

ویژگی های اسپرسو ساز تمام اتوماتیک:

آسیاب قهوه

تمامی مدل های اسپرسو ساز تمام اتوماتیک دارای آسیاب قهوه هستند، که می توانند دانه های قهوه را تبدیل به پودر قهوه کنند. و شما طبق سلیقه خود می توانید میزان درشتی و ریزی پودر قهوه را تنطیم کنید.

تهیه فوم شیر

به لطف سیستم کف شیر ساز در اسپرسوساز های تمام اتوماتیک می توانید انواع نوشیدنی های قهوه خود را با ترکیب شیر امتحان کنید و از طعم بی نظیر آن لذت ببرید. سیستم تهیه فوم شیر این امکان را برای شما فراهم کرده است تا کف شیر دارای بافت و غلظت مناسبی باشد و شما بتوانید نوشیدنی های حرفه ای و خوشمزه را با استفاده از این ویژگی آماده کنید.

قابلیت اتصال به گوشی هوشمند

یکی دیگر از قابلیت های مهم و جالب اسپرسو ساز های تمام اتوماتیک اتصال به دستگاه وای فای و قابلیت کنترل از روی تلفن همراه می باشد؛ به طوری که شما می توانید بدون این که به دستگاه نزدیک بشوید از طریق تلفن همراهتان آن را روشن کرده و نوشیدنی مورد نظرتان را آماده کنید.

رسوب زدایی خودکار

اسپرسو ساز تمام اتوماتیک مجهز به سیستم رسوب زدایی خودکار می باشد که در صورت نیاز می توانید قسمت های داخلی دستگاه را به صورت کامل رسوب زدایی کنید، و به افزایش طول عمر دستگاه و تهیه نوشیدنی های با کیفیت تر کمک کنید.

معرفی اسپرسو ساز اتوماتیک دلونگی مدل ECAM 23.460

اسپرسو ساز اتوماتیک دلونگی مدل ECAM 23.460 یک دستگاه شیک و خاص و بسیار زیبا برای تهیه نوشیدنی های متنوع می باشد. این محصول دارای توان 1450 وات و فشار بخار 15 بار بوده که موجب می شود در سریع ترین زمان ممکن بتوانید نوشیدنی خود را تهیه کنید. حالت آماده به کار بودن دستگاه به این معنی است که اسپرسو ساز دلونگی اتوماتیک پس از روشن شدن آماده بوده و از تلف شدن وقت شما جلوگیری می کند.

اسپرسو ساز اتوماتیک دلونگی مدل ECAM 23.460 دارای مخزن آب 1.8 لیتری می باشد که این مقدار آب امکان تهیه 10 الی 15 فنجان را برای شما در سایز های مختلف فراهم می کند. یکی دیگر از مزیت های اسپرسو ساز اتوماتیک دلونگی سیستم خاموش شدن خودکار می باشد، که دقایقی پس از آخرین دم کردن قهوه دستگاه به صورت اتوماتیک خاموش می شود؛ و این عمل سبب این شده تا از مصرف بی رویه برق جلوگیری و همچنین ایمنی دستگاه را تضمین می کند. اسپرسو ساز اتوماتیک دلونگی مدل ECAM 23.460 مجهز به سیستم گرم کردن فنجان است که می توانید فنجان ها را بر روی دستگاه قرار داده و آن ها را قبل از تهیه نوشیدنی گرم کنید.

اسپرسو ساز دلونگی مدل ECAM 23.460 اتوماتیک

تفاوت های اسپرسو ساز تمام اتوماتیک مدل ECAM 450.86.T و ECAM 23.460

این دو مدل از اسپرسو ساز های دلونگی، از جمله اسپرسو ساز دلونگی اتوماتیک مدل 450.86.T ، دارای مشخصات و ویژگی های یکسانی می باشند، اما طراحی ظاهری آن ها کاملاً متفاوت از یکدیگر بوده و قیمت این دو محصول نیز تفاوت دارد. فشار بخار این دو اسپرسو ساز نیز متفاوت می باشد. اما هر دو دارای ویژگی های منحصر به فردی هستند و شما می توانید طبق سلیقه خود هر مدل را که مد نظرتان است، از دلونگی تک خریداری کنید.

خرید اسپرسو ساز تمام اتوماتیک مدل ECAM 450.86.T و ECAM 23.460

شما برای خرید این محصولات، لازم است به یک فروشگاه معتبر مراجعه نمایید که نسبت به محصول خریداری شده، مطمئن باشید. فروشگاه دلونگی تک، یک فروشگاه عرضه ‌کننده برند دلونگی است که نمایندگی اسپرسو ساز های تمام اتوماتیک دلونگی نیز محسوب می ‌شود و می ‌توانید این محصول و بسیاری محصولات دیگر دلونگی را از فروشگاه دلونگی تک تهیه نمایید.

فروشگاه اینترنتی دلونگی تک

دلونگی تک به عنوان تنها نماینده رسمی دلونگی در ایران بیش از 12 سال سابقه کاری در مرکز بازار فعالیت خود را آغاز کرده و تنها فروشگاهی است که تمامی محصولات را به صورت حضوری به آدرس نمایشگاه دلونگی تک در تهران، سه راه امین حضور، اول زیر گذر امام علی، نبش کوچه علیرضا توکلی، پ 33 مراجعه کرده و یا به صورت آنلاین محصولات را با گارانتی اصلی و 24 ساعت مهلت تست می توانید از نمایندگی دلونگی تک خریداری کنید.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/4ygdwa