شنبه 08 اردیبهشت 1403 - 27 Apr 2024
کد خبر: 95467
تاریخ انتشار: 1402/07/25 13:38

نکات خرید دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی

دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی یکی از آب تصفیه کن هایی است که برای کاربرد خاص استفاده میشود. معمولا به دلیل ظرفیت بالایی که دستگاه های تصفیه آب نیمه صنعتی دارند از آنها در جاهایی استفاده میشود که افراد زیادی از آن بهره بگیرند.
نکات خرید دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی

تصفیه آب نیمه صنعتی همانطور که میدانید معمولا از سیستم اسمز معکوس استفاده میکند. اسمز معکوس در تصفیه آب های خانگی نیز کاربرد بسیار زیادی دارد. در ادامه در مورد نکات خرید تصفیه آب نیمه صنعتی به شما توضیحات اجمالی را خواهیم داد.

شرکت پاکاب گستر یکی از بزرگترین عرضه کنندگان تصفیه آب نیمه صنعتی و خانگی در سراسر کشور، اقدام به تولید آب تصفیه کن نیمه صنعتی با کیفیت درخواستی میکند. برای سفارش و دریافت مشاوره میتوانید با این شرکت تماس حاصل کنید.

کاربرد دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی

دستگاه های تصفیه آب نیمه صنعتی به دلیل ظرفیت بالایی که در تصفیه آب دارند، در ساختمان های اداری، مراکز تجاری، کارگاه و کارخانجات، آزمایشگاه ها، بیمارستان، صنایع دارویی، کارواش ها و... مورد استفاده قرار می گیرند. اما مهم ترین کاربرد این دستگاه ها برای تصفیه آب در رستوران و هتل هاست.

در این صورت آب پیش از ورود به ساختمان با استفاده از دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی تصفیه شده و دارای تمام کیفیت های لازم برای استفاده است. کیفیت آب خروجی دستگاه مهم ترین موردی است که برای خرید دستگاه های تصفیه آب نیمه صنعتی در مواردی مثل صنایع غذایی، بیمارستان ها، رستوران و هتل باید در نظر گرفت.

فیلترهای تصفیه آب نیمه صنعتی

دستگاه تصفیه آب اسمز معکوس فیلترهای تصفیه آب متفاوتی را دارد اما بر محوریت ممبران استوار است. به این صورت که ممبران اسمز معکوس در آن نصب شده است و میتواند بیش از 99 درصد آلاینده های آب را از بین ببرد.

اما ممبران نیز ضعف هایی دارد. برای این سیستم اسمز معکوس بتواند بهترین عملکرد را داشته باشد و عمر کافی برای تصفیه کردن آب داشته باشد، نیاز به فیلترهای اضافی در کنار آن دارد. هر یک از این فیلترها به شرح زیر است:

  1. فیلتر الیافی 5 میکرون
  2. فیلتر کربن پودری یا کربن گرانول
  3. فیلتر کربن بلاک
  4. فیلتر ممبران اسمز معکوس
  5. فیلتر پست کربن خطی

فواید استفاده از اسمز معکوس

به طور کلی و خلاصه، اگر بخواهیم به خواص و مزیت های استفاده از سیستم اسمز معکوس اشاره کنیم، به موارد زیر می‌رسیم:

  • بهتر کردن طعم و بهبود بوی آب
  • در دسترس بودن آب تصفیه شده در تمام اوقات
  • محافظت از محیط زیست با عدم خرید بطری های آب معدنی
  • نگهداری و تعمیر آسان
  • حذف ناخالصی های موجود در آب تا اندازه‌ای که آب باکیفیت ارائه شود.

انواع تصفیه آب نیمه صنعتی

دستگاه تصفیه کننده آب نیمه صنعتی دارای انواع مختلفی است. به طور کلی میتوان گفت ظرفیت مورد نیاز برای مصرف در شبانه روز، تعیین کننده نوع مناسب تصفیه آب نیمه صنعتی است.

به طور کلی انواع دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی به شکل زیر تقسیم بندی میشود:

  1. دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی 100 گالن
  2. تصفیه آب نیمه صنعتی 200 گالن
  3. تصفیه آب نیمه صنعتی 400 گالن
  4. تصفیه آب نیمه صنعتی 800 گالن
  5. تصفیه آب نیمه صنعتی 1600 گالن

لازم به ذکر است که ظرفیت تصفیه شبانه روز دستگاه تصفیه آب خانگی چیزی در حدود 50 گالن است. ینی دارای یک ممبران به ظرفیت 50 گالن است. به این معنی که یک عدد ممبران دارد که در طول شبانه روز میتواند 50 گالن آب را تصفیه کند.

قیمت تصفیه آب نیمه صنعتی

images_1697537927_652e5f871d8f7.jpg

از فاکتور های مهم دیگر در خرید دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی، قیمت آن است. دلایل زیادی قیمت دستگاه تصفیه آب را تعیین میکنند. این فاکتور ها عبارتند از مراحل فیلتراسیون دستگاه تصفیه آب، برند دستگاه تصفیه آب، کیفیت فیلتر ها و متریال به کار رفته در ساخت دستگاه آب تصفیه کن و ... .

البته در انتخاب دستگاه تصفیه آب باید دقت لازم را داشته باشید. از این جهت که متاسفانه در حال حاضر کلاهبردارانی وجود دارند که دستگاه های تقلبی و تولید داخل خود را به مشتریان نا آگاه به عنوان دستگاه اصل تایوان میفروشند. با فروش این دستگاه ها نه تنها در قیمت کلاه برداری میکنند، بلکه با فروش دستگاه بی کیفیت، سلامت مشتریان خود را به خطر می‎اندازند.

 محل خرید دستگاه تصفیه آب

با افزایش فروشندگان نا معتبر اینترنتی و تلفنی، انتخاب محل خریدی که از اعتبار آن اطمینان داشته باشید از مهم ترین گام ها برای خرید دستگاه تصفیه آب است.

images_1697537939_652e5f93c9a00.jpg

شرکت پاکاب گستر با ارائه خدمات پس از فروش مادام العمر و ارائه گارانتی برای تمام محصولات به مدت یک تا دو سال، از معتبر ترین شرکت ها برای خرید دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی است. از مزیت های دیگر خرید دستگاه تصفیه آب از شرکت بازرگانی پاکاب گستر، نصب و ارسال رایگان دستگاه ها توسط این شرکت است. در صورت بروز هر گونه مشکل پس از نصب، کارشناسان پاکاب گستر به سرعت مشکل شما را رفع خواهند کرد.

شرکت پاکاب گستر در طرح جدید خود به مشتریان از طریق صفحه سرویس دستگاه تصفیه آب در سایت دیجی پاکاب اقدام به ثبت درخواست خود برای خدمات تصفیه آب نمایند، تخفیف ویژه در نظر گرفته است.

همچنین کارشناسان مشاوره و فروش پاکاب گستر برای مشاوره و پاسخ به سوالات شما عزیزان حضور دارند. برای تماس با شرکت پاکاب گستر به یکی از شماره های درج شده در بنر بالا یا سایت تصفیه آب پاکاب گستر تماس حاصل کنید.


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/4v7eop