پنج‌شنبه 27 اردیبهشت 1403 - 16 May 2024
کد خبر: 5931
تاریخ انتشار: 1400/08/25 14:40

ساخت انواع تابلو برق در لاله زار (ایران پارس الکتریک)

باید گفت که تابلوهای برق به‌ طور شگفت‌انگیزی با مشخصات مختلفی طراحی می‌شوند تا نیازهای مشتریان مختلف را برآورده کنند.

تولید تابلوهای برق

باید گفت که تابلوهای برق به‌ طور شگفت‌انگیزی با مشخصات مختلفی طراحی می‌شوند تا نیازهای مشتریان مختلف را برآورده کنند. در هر کجای دنیا که باشید به راحتی می توانید موردی را پیدا کنید که مطابق با نیازهای شما باشد. آنها در اندازه ها و ظرفیت های مختلف طراحی، تولید و ارائه می شوند. برخی برای مصارف صنعتی و برخی دیگر برای نیازهای تجاری به کاربرده میشوند.

بنابراین، منتظرهستید تا چه چیزی را بدانید؟ ما میدانیم که اکنون به این باور رسیده اید که وجود یک تابلو برق در خانه یا سازمان یا ادراه و ... شما بسیار مهم است. چرا که ایمنی در برابر برق شرط اول برای محافظت از خانواده یا کارمندان شما است. ممکن است این کار برای شما هزینه آور باشد، اما ارزش خدماتی که به شما ارائه می دهند، همیشه بالاتر از چیزی است که برای آن می پردازید. تابلو برق ضربان قلب هر سیستم الکتریکی است. یک تابلوی برق چند میلیونی خانه و مکان شما را از خطای برق محافظت می کند.

برای اطلاع از قیمت روز انواع تابلو برق روی لینک زیر کلیک کنید

قیمت تابلو برق

خرید تابلو برق

اگر می‌خواهید Electrical Panel بخرید، به دنبال بهترین ها از فروشندگان و تولیدکنندگان مورد اعتماد باشید. فروشندگانی که باید پنل های مختلفی را برای انتخاب شما ارائه دهند. پس منتظر نباشید تا ملک شما توسط برق و حوادث از بین برود تا چاره ای بیندیشید. همین امروز دست به کار شوید و یک تابلو برق با کیفیت بالا بخرید و نصب کنید.

در همین راستا شرکت iranparselectric با ارائه محصولاتی با کیفیت و طراحی ساخت بالا و استفاده از تکنولوژی های روز دنیا در تولیدشان، مشاوره رایگان جهت خرید و قیمت مناسب میتواند گزینه خوبی برای تهیه تجهیزات برقی شما در لاله زار تهران باشد. از جمله محصولات این مجموعه شامل تابلو برق خازنی، تابلو برق سیواکن، تابلو برق اضطراری، تابلو برق ایستاده، تابلو برق استیل، تابلو برق بارانی، تابلو برق پلی کربنات و تابلو برق دیورای روکار است.

ایران پارس الکتریک از اوایل دهه1380 با مشارکت جمعی از مهندسان مجرب و متخصص صنعت برق و الکترونیک کشور، فعالیت خود را بر محورهای خدمات مهندسی برق، تامین تجهیزات برق، نظارت، اجرا، آموزش و مشاوره قرار داد و با هدف ارائه راه حل های جامع و خدمات تخصصی کاربردی مبتنی بر متدولوژی های نوین در حوزه صنعت برق مربوط به خود با مدیریت آقای مهندس امین فرخنده کلام تشکیل گردید.

ما در ایران پارس الکتریک سعی کرده ایم که مجموعه ای از بهترین برندها را در کنار بهترین قیمت ها برای شما فراهم آوریم تا شما بدون صرف وقت و هزینه اضافی و تنها با چند کلیک کالای مورد نظر خود را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت انتخاب نمایید

همچنین این مجموعه با تامین دیگرتجهیزات برقی نظیر سیم وکابل و تجهیزات صنعتی موردنیاز بخش صنعت و ساختمان کشور و پروژه های نفت و پتروشیمی نقش مهمی را دراختصاص محصولات با کیفیت و استاندارد به مشتریان عزیز ایفا می کند. .

تابلوهای کنترل الکتریکی؛ مجموعه ای از وسایل الکتریکی هستند که با استفاده از نیروی الکتریکی عملکرد تجهیزات صنعتی مختلف را کنترل می کنند که دارای دو جزء اصلی ساختار پانل و اجزای الکتریکی هستند. حال بیایید نگاهی دقیق‌تر به این پانل کنترل صنعتی و همچنین مزایای آن بیندازیم .

آشنایی با ساختار تابلو برق

ساختار Electrical Panel متشکل از محفظه یا جعبه فلزی با یک یا دو در بسته است. از فلزاتی مانند فولاد یا آلومینیوم ساخته شده میشود. این جعبه ها بررسی های کیفی دقیقی را انجام می دهند. علاوه بر این، آنها دارای رتبه ایمنی UL هستند تا اطمینان حاصل کنند که ضد انفجار، ضد آلودگی، ضد آب و ایمن برای استفاده در داخل و خارج از مکان ها است. لذا این نکته مهم است که هر سازنده قابل اعتماد تابلو برق، باید توجه مناسبی به طراحی و ساخت تابلو داشته باشد. باید طراحی آن گرد و غبار، رطوبت، مواد شیمیایی یا سایر عناصری که به این دستگاه آسیب می‌رسانند را دور نگه دارد. چنین عناصری خطر بیشتری را برای وسایل شما ایجاد می کند.

تابلو برق متشکل از اجزای نظیر قطع کننده مدار اصلی، ترانسفورماتور، بلوک های پایانه ای، کنتاکتورها، سوئیچ های شبکه، PLC و اجزای مختلف دیگری است که همگی با کمک هم به کنترل پنل الکتریکی کمک میکنند تا عملکرد و کارایی بهتری داشته باشند.

معرفی ایران پارس الکتریک

مجموعه ایران پارس الکتریک،فعالیت خود را از اوایل دهه 1380 با مشارکت جمعی از مهندسان مجرب و متخصصین صنعت برق و الکترونیک کشور درجهت محورهای خدمات مهندسی برق، تامین تجهیزات برق، نظارت، اجرا، آموزش و مشاوره آغاز نمود و با هدف ارائه راه حل های جامع و خدمات تخصصی کاربردی در حوزه صنعت برق مربوط به خود با مدیریت آقای مهندس امین فرخنده کلام تشکیل گردید.

این مجموعه سعی بر این دارد تا بهترین برندها را در کنار بهترین قیمت ها ارائه کند. همچنین تامین دیگرتجهیزات برقی نظیر سیم وکابل و تجهیزات صنعتی موردنیاز بخش صنعت و ساختمان کشور و پروژه های نفت و پتروشیمی را بر عهده دارد که نقش مهمی را در اختصاص محصولات با کیفیت و استاندارد به مشتریان عزیز ایفا میکند.

ایران پارس الکتریک تولید کننده تابلو برق صنعتی

iranparselectric.com

نشانی

تهران، خیابان لاله زار جنوبی، بالاتر از کوچه گودرزی پاساژ بزرگ نور زیر همکف پلاک ۹
  • ۳۳۹۸۵۵۲۱
  • ۳۳۹۸۸۱۷۰

https://iranparselectric.com/

 

کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/4dbwj2