جمعه 07 اردیبهشت 1403 - 26 Apr 2024
کد خبر: 107278
تاریخ انتشار: 1402/12/23 08:16

آیین تودیع و معارفه روسای سابق و جدید روابط‌عمومی شرکت نفت و گاز پارس برگزار شد

آیین تودیع ریاست سابق و معارفه سرپرست جدید روابط‌عمومی با حضور مدیرعامل، معاونین، مدیران ارشد و مجریان فازهای شرکت نفت و گاز پارس برگزار شد.در این مراسم مهدی میرآخوری به عنوان سرپرست جدید روابط عمومی معرفی و از زحمات و خدمات محمدحامد تقوی در زمان مسئولیت قدردانی شد.
آیین تودیع و معارفه روسای سابق و جدید روابط‌عمومی شرکت نفت و گاز پارس برگزار شد

 

آیین تودیع ریاست سابق و معارفه سرپرست جدید روابط‌عمومی با حضور مدیرعامل، معاونین، مدیران ارشد و مجریان فازهای شرکت نفت و گاز پارس برگزار شد.در این مراسم مهدی میرآخوری به عنوان سرپرست جدید روابط عمومی معرفی و از زحمات و خدمات محمدحامد تقوی در زمان مسئولیت قدردانی شد.

به گزارش روابط‌عمومی شرکت نفت و گاز پارس، در ابتدای این مراسم محمدحسین متجلی، مدیرعامل ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان، فرارسیدن سال نو را پیشاپیش تبریک گفت و ضمن قدردانی از تلاش‌های شبانه‌روزی رئیس سابق روابط‌عمومی تأکید کرد: افتتاحیه فازهای 14، 11 و خط لوله انتقال گاز فاز 16 پارس جنوبی با همت و تلاش ایشان انجام شد

وی با بیان اینکه علی‌رغم حواشی ایجادشده فعالیت‌های گسترده‌ای در این مدت رقم خورد و خاطرنشان کرد: صبر و توکل موجب شد تا ایشان از این آزمون سربلند بیرون آیند.

در ادامه این مراسم، معاون طرح‌های توسعه‌ای شرکت نفت و گاز پارس، ضمن تبریک آغاز ماه مبارک رمضان گفت: آقای تقوی، انسانی بااخلاق، خوشرو، بشاش و صبور بود که حجم گسترده‌ای از فعالیت‌های مربوط به افتتاح فازهای 14 و 11 را با حضور رئیس‌جمهوری محترم مدیریت کرد.

سیدمحی‌الدین جعفری ضمن قدردانی از تلاش‌ها و فعالیت‌های انجام شده در انعکاس اخبار و اطلاعات مرتبط با فعالیت‌های پارس جنوبی، برای سرپرست جدید روابط‌عمومی نیز سربلندی و موفقیت در انجام رسالت و مأموریت‌های محوله را آرزو کرد.

سعادت مهدوی، مدیر تدارکات و امور کالا و محمدحسن خجسته‌فر، مدیر مهندسی ساختمان شرکت از دیگر حاضرین در این آیین بودند که از زحمات رئیس سابق روابط‌عمومی قدردانی و برای سرپرست جدید روابط‌عمومی آرزوی موفقیت کردند.

سلمان خزائی، معاون عملیات و پشتیبانی شرکت نفت و گاز پارس نیز در ارتباط زنده تصویری ضمن قدردانی از تلاش‌های محمدحامد تقوی در زمان تصدی روابط‌عمومی، به رسالت خطیر روابط‌عمومی‌ اشاره کرد و گفت: روابط‌عمومی‌ها به عنوان حلقه ارتباطی شرکت با بیرون سازمان و تک‌تک اعضا و کارمندان و به مثابه آیینه و ویترین سازمان شناخته می‌شوند.

وی به دو چهره شاخص و سرشناس در حوزه روابط‌عمومی‌های صنعت نفت اشاره کرد و گفت: مرحوم ابوالقاسم حالت و دکتر حمید نطقی از چهره‌های شاخص ملی و بین‌المللی بودند که در حوزه روابط‌عمومی نفت فعالیت کردند و انتظار می‌رود دیگر مدیران روابط‌عمومی از این دو چهره شاخص الگوبرداری کنند.

خزائی ابراز امیدواری کرد سرپرست جدید روابط‌عمومی شرکت در مسیر بزرگانی که پرچم‌دار روابط‌عمومی بودند، گام بردارد و رسالت عظیمی که برعهده شرکت قرار دارد، به طور مطلوب و موثر اطلاع‌رسانی شود.

محمدحامد تقوی، رئیس سابق روابط‌عمومی شرکت نفت و گاز پارس نیز طی سخنانی از اعتماد مدیرعامل در این مسئولیت به ایشان قدردانی و از همکاری تمام مدیران در پیشبرد برنامه های این واحد تقدیر کرد.

وی ضمن قدردانی از تلاش تک‌تک همکاران واحد روابط‌عمومی در به ثمر نشستن فعالیت‌های مرتبط با افتتاح‌ها، از حسن انتخاب سرپرست جدید روابط‌عمومی که از همکاران بااخلاق و حرفه‌ای و باسابقه صنعت نفت هستند، تقدیر کرد. تقوی همچنین از حمایت‌های اخلاق‌مدارانه مدیرعامل در طول تصدی روابط‌عمومی تشکر کرد.

در ادامه این آیین، مهدی میرآخوری سرپرست جدید روابط‌عمومی شرکت نفت و گاز پارس ضمن تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان، شرکت نفت و گاز پارس را به عنوان بزرگترین شرکت دریایی زیرمجموعه وزارت نفت برشمرد که رسالت ویژه‌ای در تأمین انرژی پایدار مورد نیاز کشور دارد.

میرآخوری با ابراز خرسندی از قبول مسئولیت جدید اظهار کرد: امیدوارم با کمک و یاری مدیران و تمامی ترکام سازمان بتوانیم اثرات خوبی در شرکت معظم نفت و گاز پارس بر جای بگذاریم و منعکس‌کننده فعالیت‌های جهادی در این بخش باشیم.

وی همچنین به نزدیک به دو دهه فعالیت و سوابق خود در امور بین‌الملل شرکت ملی نفت، روابط عمومی شرکت نفت، و ریاست روابط عمومی شرکت های ملی صادرات گاز ایران، شرکت نفت خزر و پژوهشگاه صنعت نفت اشاره کرد و گفت: برنامه‌ریزی‌های گسترده‌ای برای بهبود ارتباطات درون‌سازمانی و بیرون‌سازمانی انجام خواهیم داد تا به نحو مطلوب و موثر این حوزه در شرکت نفت و گاز پارس تقویت شود.

 

سرپرست جدید روابط‌عمومی شرکت نفت و گاز پارس همچنین از ارائه یک برنامه کوتاه‌مدت تا پایان فروردین‌ماه و یک برنامه بلندمدت تا پایان خردادماه سال آینده خبر داد و اظهار کرد: تلاش می‌شود تا همانطور که شایسته نام شرکت معظم نفت و گاز پارس است، شعار پارس جنوبی را که با تجلی اراده ملی عجین شده، به ذینفعان، جامعه هدف‌ و افکارعمومی معرفی و منعکس کنیم.

در پایان مراسم با اهدای لوح تقدیر از زحمات محمد حامد تقوی توسط محمد حسین متجلی مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس تقدیر شد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/4bn8md