شنبه 08 اردیبهشت 1403 - 27 Apr 2024
کد خبر: 88854
تاریخ انتشار: 1402/04/10 10:47

ایران میزبان مسئولان تیک تاک

اتاق بازرگانی تهران اعلام کرده که در برنامه‌ای که فردا (۱۱ تیر) برگزار خواهد شد، مسئولان شرکت خدمات‌دهنده کسب‌وکار دوئین (TikTok) به ایران خواهند آمد.
ایران میزبان مسئولان تیک تاک

بنابر اعلام معاون امور بین‌الملل اتاق بازرگانی تهران، متخصصان شرکت Anext  «خدمات‌دهنده کسب‌وکار دوئین (TikTok)» که یکی از شرکت‌های برتر تجارت الکترونیک در کشور چین است، با سفر به کشورمان روز یکشنبه ۱۱ تیرماه ۱۴۰۲ در اتاق بازرگانی تهران حاضر می‌شوند تا با فعالان اقتصادی کشورمان دیدار و گفت‌وگو کنند.

این شرکت ارائه‌دهنده خدمات فروش اینترنتی، به دعوت رسمی مرکز توسعه تجارت الکترونیک وزارت صمت و به منظور آشنایی با ظرفیت‌­ها و توانمندی­‌های بنگاه‌­های تولیدی و تامین‌کننده ایرانی، حضور در نمایشگاه الکامپ و ارتقای سطح همکاری‌های تجاری-اقتصادی بین دو کشور به تهران عزیمت و علاقه‌مندی خود را به منظور دیدار و مذاکره با فعالان اقتصادی در حوزه‌ محصولات صنایع غذایی و کشاورزی اعلام کرده است.

حسام الدین حلاج، معاون امور بین‌الملل اتاق بازرگانی تهران، با اعلام این خبر توضیح داد که: این شرکت تجاری برای محصولات مختلف به صورت ویدئویی تولید محتوا می­کند و با استفاده از داده­‌های هوش مصنوعی، ضمن شناسایی ذائقه مشتریان چینی، شرکت­‌های ایرانی را در بازاریابی و فروش محصولات از طریق پلت‌فرم­‌های پرمخاطب در چین از جمله دوئین (تیک تاک) یاری می­‌رساند. در همین راستا، اتاق تهران در نظر دارد تا همایشی را در ساعت ۹ صبح روز یکشنبه مورخ ۱۱ تیرماه ۱۴۰۲ به منظور دیدار و مذاکره فعالان اقتصادی ایرانی علاقمند با مدیران عالی این شرکت و آشنایی با فرصت‌های ورود به بازار چین از طریق این پلتفرم برگزار کند.

علاقمندان می‌توانند برای حضور در این نشست در وب‌سایت اتاق تهران ثبت‌نام کنند. مهلت ثبت‌نام تا روز ­شنبه مورخ ۱۰ تیرماه است. حضور در این رویداد هیچ‌گونه هزینه‌ای برای اعضای اتاق و فعالان اقتصادی در برندارد، اما ثبت‌نام الزامی است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/4b5955