دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 - 29 Apr 2024
کد خبر: 107596
تاریخ انتشار: 1403/01/15 14:01

دعوت اتاق تعاون ایران از تعاونگران برای حضور در راهپیمایی روز قدس و محکومیت جنایات اخیر رژیم صهیونیستی

رئیس اتاق تعاون ایران طی پیامی ضمن محکوم نمودن جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در حمله موشکی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق، از آحاد مردم به ویژه تعاونگران برای حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس دعوت نمود.
دعوت اتاق تعاون ایران از تعاونگران برای حضور در راهپیمایی روز قدس و محکومیت جنایات اخیر رژیم صهیونیستی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اتاق تعاون ایران، متن پیام بهمن عبداللهی رئیس اتاق تعاون ایران، به این شرح است:

روز قدس میراث گران‌سنگ امام خمینی (ره) و تجلیگاه یکی از آرمان‌های بزرگ انقلاب اسلامی در حمایت از مظلومان جهان است.

سیر تحولات شتابنده بیش از چهار دهه اخیر بویژه طوفان الاقصی، ناقوس نابودی رژیم جاعل و کودک کش صهیونیستی را بر قله بشریت به صدا درآورده و تمامی عدالت خواهان و آزاد اندیشان را یکپارچه در جهت احیای منافع مردم مظلوم فلسطین، هم‌رای نموده‌ است.

از نشانه‌های بارز شکست اشغال گران قدس و حامیانش جنایات اخیر به ویژه به شهادت رساندن مستشاران نظامی ایران درحمله موشکی به کنسولگری ایران در دمشق می باشد که با هدف گشودن جبهه جدید برای برون رفت از این تنگنای نفس گیر بود و دیری نخواهد پایید با طوفان الاحرار  پرونده جنایتهایش بسته خواهد شد.

روز قدس نمایش وحدت و یکپارچگی جهان اسلام، به ویژه ملت مسلمان ایران در موضوع فلسطین و حمایت از آرمان قدس شریف به مثابه مسأله اول جهان است و راهپیمایی روز قدس امسال با مشارکت فراگیر آحاد مردم در ایران و غالب کشورها رنگ و بوی دیگری خواهد داشت.

اتاق تعاون ایران به نمایندگی از جامعه میلیونی تعاون کشور، ضمن محکوم نمودن جنایات اخیر رژیم صهیونیستی به ویژه حمله موشکی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق، از آحاد مردم به ویژه تعاونگران برای حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس دعوت بعمل آورده و همگام با ملت و به پشتوانه برکات لیالی قدر با حضور در راهپیمایی شکوهمند روز قدس و مراسم تشییع پیکر سرداران رشید مدافع حرم در جمعه آخر ماه مبارک رمضان ضمن حمایت از مظلومان غزه گوش به فرمان مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) منتظر انتقام سخت و مدبرانه  محور مقاومت خواهد بود. انشاءالله

بهمن عبداللهی

رئیس اتاق تعاون ایران


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/457led