پنج‌شنبه 27 اردیبهشت 1403 - 16 May 2024
کد خبر: 87723
نویسنده: پورتاژ
تاریخ انتشار: 1402/03/28 08:12

مزایا نرم افزار حسابداری فروشگاهی و حقوق و دستمزد پارمیس

شرکت پارمیس، مجموعه­ای حرفه­ای و معتبر است که، خدمات حسابداری و مالی متنوعی را خدمت مشتریان ارائه­ می­کند. تیم کارکشته حاضر در این سازمان، با برخورداری از دانشی عمیق در حوزه قوانین مالیاتی و مالی، بهترین راه­حل­ها را در جهت بهبود هر چه بیشتر و بهتر عملکرد مالی شرکت شما پیشنهاد می­کنند. بعلاوه، بهره­گیری پارمیس از فناوری­های مدرن در تولید نرم افزار حسابداری دسترسی هر چه آسان­تر شما را به اطلاعات مالی شرکت فراهم کرده و باعث انجام هر چه دقیق­تر فرآیندهای حسابداری می­شود.
مزایا نرم افزار حسابداری فروشگاهی و حقوق و دستمزد پارمیس

شرکت پارمیس، مجموعه­ای حرفه­ای و معتبر است که، خدمات حسابداری و مالی متنوعی را خدمت مشتریان ارائه­ می­کند. تیم کارکشته حاضر در این سازمان، با برخورداری از دانشی عمیق در حوزه قوانین مالیاتی و مالی، بهترین راه­ حل­ها را در جهت بهبود هر چه بیشتر و بهتر عملکرد مالی شرکت شما پیشنهاد می­کنند. بعلاوه، بهره­ گیری پارمیس از فناوری­های مدرن در تولید نرم افزار حسابداری دسترسی هر چه آسان­تر شما را به اطلاعات مالی شرکت فراهم کرده و باعث انجام هر چه دقیق­تر فرآیندهای حسابداری می­شود. 

مزایا نرم افزار حسابداری فروشگاهی و حقوق و دستمزد پارمیس

شرکت پارمیس، مجموعه­ای حرفه­ای و معتبر است که، خدمات حسابداری و مالی متنوعی را خدمت مشتریان ارائه­ می­کند. تیم کارکشته حاضر در این سازمان، با برخورداری از دانشی عمیق در حوزه قوانین مالیاتی و مالی، بهترین راه­حل­ها را در جهت بهبود هر چه بیشتر و بهتر عملکرد مالی شرکت شما پیشنهاد می­کنند. بعلاوه، بهره­گیری پارمیس از فناوری­های مدرن در تولید نرم افزار حسابداری دسترسی هر چه آسان­تر شما را به اطلاعات مالی شرکت فراهم کرده و باعث انجام هر چه دقیق­تر فرآیندهای حسابداری می­شود.

البته، نباید از ذکر این موضوع غافل شد که، این مجموعه وزین، تاکنون چندین عنوان برتر را از آن خود کرده و از پرافتخارترین سازمان­های اقتصادی در حوزه نرم افزار به شمار می­رود. دو برنامه تولیدی در این شرکت نرم افزار حقوق و دستمزد و نرم افزار حسابداری فروشگاهی است که جایگاه ویژه­ای در بین مشتریان دارند.

مزایا نرم افزار حقوق و دستمزد پارمیس

نرم افزار حقوق و دستمزد پارمیس، در حال حاضر، انجام دقیق و اصولی اموری همچون تهیه لیست مالیات و بیمه، محاسبه پرداختی ماهیانه کارکنان مجموعه و صدور حکم کارگزینی به چالشی بزرگ برای بخش منابع انسانی و یا حسابداران یک مجموعه تبدیل شده است. شاید باور نکنید اما شرکت­های زیادی به دلیل اشتباهاتی در محاسبه حقوق و دستمزد پرسنل خود با مشکلات عدیده اقتصادی و حقوقی مواجه شده­اند. اما پارمیس با تهیه نرم افزار حقوق و دستمزد خود کمک بزرگی به این مجموعه­های اقتصادی کرده و دیگر خبری از ورشکستگی نیست.

امکانات نرم افزار حقوق و دستمزد پارمیس

نرم افزار حقوق و دستمزد، جای خود را در بین مشتریان باز کرده و بسیار کاربردی است. اما در صورت تهیه این برنامه حسابداری، باید با امکانات متنوع آن آشنایی کافی را پیدا کنید. در ادامه با ما همراه باشید تا مهم­ترین آ­ن­ها را به شما معرفی کنیم.

  • گزارش­دهی به مدیران

نرم افزار حقوق و دستمزد پارمیس، قادر به تولید گزارش­هایی در حوزه­های مختلف است. از میان این گزارشات می­توان از گزارش اضافه­کاری، کسورات، مأموریت­ها و مرخصی­های کارکنان و گزارش مربوط به حقوق و دستمزد نام برد.

  • دسترسی و امنیت بالا

قابلیت­های امنیتی نرم افزار حقوق و دستمزد پارمیس، امکان محافظت از کلیه اطلاعات مربوط به پرداختی­های کارمندان را فراهم می کنند. بعلاوه، سطوح دسترسی مختلفی نیز برای هر یک از کاربران مشخص شده تا امنیت داده­ها تا حد زیادی حفظ شود.

  • مدیریت اصولی پرسنل

نرم افزار حقوق و دستمزد پارمیس، قابلیت مدیریت اطلاعات پرسنلی کارکنان را دارد. این اطلاعات مواردی مانند اطلاعات بیمه، سوابق حضور و غیاب، توانایی­ها و اطلاعات فردی را دربرمی­گیرد.

  • معرفی انواع مختلف استخدام کارکنان

از دیگر امکانات تعبیه­شده در نرم افزار حقوق و دستمزد، می­توان از معرفی انواع استخدام آن هم به شکل نامحدود نام برد. در واقع، شما می­توانید در این برنامه حسابداری، نحوه گزینش ساعتی، قراردادی، کارمزدی، عادی و غیره را برای کارمندان تعریف بفرمایید.

  • نمایش مانده­حساب­های خاص هر یک از کارمندان

مانده­حساب­هایی خاص از جمله حساب خرید، مساعده و بازاریاب نیز در نرم افزار حقوق و دستمزد قابل نمایش هستند. جالب اینجاست که، این موارد به صورت کاملاٌ اتوماتیک برای هر یک از کارمندان و در فیش حقوقی آن­ها در نرم افزار حقوق و دستمزد نشان داده می­شوند.

  • معرفی انواع وام در نظرگرفته­شده برای کارکنان

از دیگر امکانات نرم افزار حقوق و دستمزد می­توان به امکان تعریف انواع وام­ جهت پرسنل اشاره کرد. فراموش نکنید که، محدودیتی در تعریف این وام­ها در این برنامه حسابداری ندارید.

مزایا نرم افزار حسابداری فروشگاهی پارمیس

نرم افزار حسابداری فروشگاهی پارمیس، با داشتن قابلیت­هایی منحصربه­فرد همراه و یاور شما در مدیریت امور مالی کسب­وکارتان است. از این برنامه می­توان برای مراکز مختلف از جمله فروشگاه­های زنجیره­ای، هاپیرمارکت­ها و خرده­فروشی­ها استفاده کرد. به کمک نرم افزار حسابداری فروشگاهی، سوددهی و پیشرفت را به مجموعه خود هدیه کنید.

شماری از قابلیت­های نرم افزار حسابداری فروشگاهی

در زمان کار با نرم افزار حسابداری فروشگاهی امکانات و قابلیت­های زیادی را در آن مشاهده می­فرمایید. در صورت تمایل به آشنایی با شماری از مهم­ترین آن­ها، در ادامه با ما همراه باشید.

  • امکان گزارش­دهی مالی

یکی از مهم­ترین قابلیت­های نرم افزار حسابداری فروشگاهی، ارائه گزارشات مالیاتی و مالی به صاحبان کسب­وکار است. از میان این گزارش­ها می­توان از گزارش هزینه­ها و درآمدها، ترازنامه و موارد مربوط به مالیات و صورت­های مالی نام برد.

  • امکان مدیریت اصولی موجودی

مدیریت موجودی محصولات و کالاها نیز یکی دیگر از امکانات گنجانده­شده در نرم افزار حسابداری فروشگاهی به شمار می­رود. از طریق این قابلیت نرم افزار حسابداری فروشگاهی، رصد موجودی بسیار آسان شده و در صورت کمبود یا اتمام اجناس می­توان برای سفارش­ دادن آن­ها اقدام کنید.

  • امکان مدیریت هر چه بهتر فروش

قابلیت ثبت فاکتورهای فروش نیز از دیگر امکانات قابل­توجه در نرم افزار حسابداری فروشگاهی محسوب می­شود. از طریق این قابلیت، می­توان برای ثبت مالیات، قیمت­ها، محصولات و دیگر جزئیات مربوط به فروش اقدامات لازم را انجام داد.

مزایا نرم افزار پخش مویرگی پارمیس

استفاده از نرم افزار پخش مویرگی پارمیس در توزیع مویرگی شرکت های تولیدی و بازرگانی به مدیران فروش کمک می کند تا بیشتر وقت خود را صرف تهیه گزارش و اسناد مختلف حسابداری یا توزیع و مدیریت فاکتورهای فروش و ارسال کالا کنند. زمان برای یک برنامه فروش خوب، روی اهداف فروش خود تمرکز کنید.

مدیران فروش کسب و کار استفاده از نرم افزار پخش مویرگی پارمیس اسمارت، پورتال وب، سازمان موبایل، CRM یا زیر سیستم ارتباط اطلاعاتی را  برای صدور پیش فاکتور آنلاین، فاکتور و اسناد فروش، رسید فروش و غیره استفاده کنند.

علاوه بر موارد فوق در نرم افزار پخش مویرگی می توانید نرم افزار موبایل را در اختیار مشتریان خود قرار دهید. فروشندگان شما زمان محدودی برای هر مشتری دارند و نمی توانند هر روز زمان کافی را برای هر مشتری صرف کنند. مشتریان شما در نرم افزار پخش مویرگی می توانند مستقیماً از طریق پلتفرم موبایل جدید و نوآورانه این شرکت به نرم افزار پخش مویرگی شما متصل شده و سفارشات خود را ثبت و پیگیری کنند.

جمع ­بندی

در صورتی که، تصمیم جدی خود را برای خرید یکی از برنامه­های حسابداری مجموعه ما گرفته­اید، امکان شرکت در جلسات مشاوره حضوری و آنلاین برای راهنمایی بیشتر برایتان مهیاست. حتی به شکل گروهی نیز می­توانید در این جلسه­ها حضور داشته باشید.البته، پس از خرید این برنامه­های حسابداری نیز کارشناسان ما با پشتیبانی رایگان یکساله همواره در کنار شما هستند.

برای خرید و دریافت نمایندگی نرم افزارهای مالی و مدیریتی پارمیس می توانید با شماره 02187758 تماس و یا به وبسایت www.ParmisIT.com مراجعه فرمایید.


نویسنده:
کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/3zpvjb