سه‌شنبه 25 اردیبهشت 1403 - 14 May 2024
کد خبر: 16074
تاریخ انتشار: 1401/02/20 05:45

معرفی نرم افزار حسابداری آنلاین فینتو

روزانه با گسترش تکنولوژی مالی و فینتک، در سال های اخیر مدیریت جنبه های مالی تغییرات چشمگیری را با خود به همراه داشته است. از این رو نرم افزار های متعددی در این زمینه طراحی و عرضه شده اند تا کاربران این حوزه بتوانند به راحتی امور حسابداری و مالی کسب و کار خود را انجام دهند. از این رو در ادامه می خواهیم در خصوص نرم افزار های حسابداری آنلاین و در نهایت یکی از بهترین نرم افزار های مالی و حقوق و دستمزد که قابلیت های آن توجه طیف عظیمی از مخاطبان را به خود جلب نموده است، صحبت کنیم. با ما همراه باشید.

نرم افزار حسابداری آنلاین چیست؟

نرم افزار حسابداری آنلاین به دسته ای از نرم افزار های حسابداری گفته می شود که سیستم ذخیره سازی آن ها، ابری است. با این ویژگی نرم افزار های حسابداری دیگر نیازی به نصب نرم افزار نداشته و از هر کجا و هر مکان تنها با اتصال به اینترنت می توان به پنل کاربری دسترسی پیدا کرده و امور مالی و حسابداری خود را انجام دهید. علاوه بر آن، استفاده از نرم افزار های حسابداری تحت وب که آخرین تکنولوژی استفاده شده برای نرم افزار های حسابداری هستند، بیش از پیش موجب صرفه جویی در زمان شده و خطا های محاسباتی و انسانی را تا حد قابل توجهی کاهش می دهند.

چرا نرم افزار حسابداری آنلاین؟

نرم افزار های حسابداری آنلاین به دلیل همسو بودن آن ها با تکنولوژی های روز دنیا، گزینه مناسب تری نسبت به نرم افزار های نصبی و آفلاین هستند. این دسته از نرم افزار ها برای استفاده در مقایسه با نرم افزار های آفلاین نیازی به نصب نداشته و به طبع دیگر نیازی به مراحل سخت و پیچیده نصب و راه اندازی سیستم ندارید. در سیستم های آنلاین می توانید تنها با ثبت نام در سامانه، وارد پنل کاربری خود شده و حسابداری کسب و کارتان را آغاز کنید.

علاوه بر آن، نرم افزار های آنلاین در هنگام به روز رسانی، به صورت خودکار به روز رسانی شده و دیگر نیازی به پرداخت مجدد برای این امر وجود ندارد.

حسابداری آنلاین فینتو

نرم افزار حقوق و دستمزد و حسابداری فینتو

یکی از ویژگی های قابل تامل نرم افزار های فینتو، یکپارچه بودن سیستم حسابداری و حقوق و دستمزد آنلاین فینتو آن است. آنلاین و تحت وب بودن فینتو باعث می شود تا کاربران علاوه بر دسترسی آسان و بی دغدغه، در هر مکان و هر زمان و حتی با هر وسیله ای که در دست دارند، به تمامی اطلاعات خود دسترسی داشته باشند.

نرم افزار حسابداری فینتو

نرم افزار حسابداری آنلاین فینتو با هدف کاهش هزینه ها و همچنین سهولت در انجام امور برای مدیران و فعالان حوزه مالی کسب و کار های کوچک و متوسط طراحی و ارائه شده است. از مزایای حسابداری ابری فینتو می توان به موارد زیر اشاره کرد:

داشبورد حرفه ای

از ویژگی های حسابداری ابری فینتو می توان به داشبورد و پنل کاربری حرفه ای آن اشاره نمود. داشبورد حسابداری فینتو به شما این فرصت را می دهد تا وضعیت حسابداری کسب و کار خود را به صورت آنلاین و در یک نگاه رصد نمایید.

فضای کاربری آسان

ساختار نرم افزار حسابداری آنلاین فینتو به گونه ای است که کاربران آن با هر سطح از علم حسابداری، به راحتی امور مالی خود را انجام دهند. پس می توان گفت که فینتو، حسابدار شخص شما است.

امکان ارسال صورت حساب و فاکتور به صورت آنی

حسابداری فینتو به شما این امکان را می دهد که صورت حساب ها و فاکتور اشخاص را برای مشتریان ارسال نمایید. این قابلیت مهم و کاربردی به شما در حذف مقدار قابل توجهی از کاغذ کمک کرده و هزینه های جانبی شرکت را کاهش می دهد.

تعداد کاربر نامحدود

فینتو به شما قابلیت این را می دهد تا بی نهایت کاربر با سطوح دسترسی مختلف تعریف کنید. این قابلیت به شما کمک می کند تا امور مالی کسب و کارتان را با همکاران مربوطه تقسیم نموده و در زمان انجام کار ها صرفه جویی کنید.

رابط برنامه نویسی

رابطه برنامه نویسی یا همان API به شما کمک می کند تا خرید هایی که به صورت آنلاین انجام می دهید، به راحتی در نرم افزار حسابداری ابری فینتو ثبت کنید.

تولید و چاپ بارکد

یکی دیگر از مزایای قابل تامل فینتو، اتصال دستگاه بارکد خوان به سیستم مالی است. با این روش کالا های خریداری یا فروخته شده به راحتی در سیستم به صورت دقیق ثبت می شوند.

ثبت اتوماتیک اسناد

نرم افزار مالی فینتو برای سهولت در انجام امور، اسنادی از جمله کارمزد بانک ها و غیره را به صورت اتوماتیک در سیستم به ثبت می رساند.

تعریف نامحدود خدمت، طرف حساب و کالا

بدیهی است که اطلاعات مالی و حسابداری هر سازمان حجم گسترده ای از اطلاعات را در خود جای داده اند که این امر فضای ذخیره سازی نامحدود را می طلبد. از این رو فینتو با فضای ابری خود، فضای ذخیره سازی نا محدودی از اطلاعات را به شما ارائه می دهد.  

15 روز مهلت تست رایگان نرم افزار حسابداری فینتو

نرم افزار مالی و منابع انسانی فینتو به شما این امکان را می دهد تا پیش از خرید نرم افزار، مدتی به صورت رایگان با آن کار کنید. از این رو فینتو به شما این امکان را می دهد تا 15 روز به صورت رایگان از خدمات حسابداری آن استفاده کنید. بی شک بعد از آن همراه همیشگی فینتو خواهید شد.

 

نرم افزار حسابداری فینتو


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/27q7yn