دوشنبه 31 اردیبهشت 1403 - 20 May 2024
کد خبر: 20347
تاریخ انتشار: 1401/08/15 09:54

چطور با قیمت ارزان تر، نهال بادام باکیفیت بخریم؟

اگر به ایده های کسب درآمد از طریق باغداری و کشاورزی فکر می کنید و می خواهید با حداقل بودجه مالی این کار را انجام دهید، برای تان یک پیشنهاد خوب داریم.

اگر به ایده های کسب درآمد از طریق باغداری و کشاورزی فکر می کنید و می خواهید با حداقل بودجه مالی این کار را انجام دهید، برای تان یک پیشنهاد خوب داریم. شما می توانید مکانی را که برای احداث باغ در نظر گرفته‌اید ارزیابی کرده و درباره خرید نهال بادام اطلاعاتی کسب کنید. مطمئناً با پیشرفت هایی که در این حوزه انجام شده، قادر خواهید بود بهترین ارقام نهال بادام را برای شرایط زمین و باغ خود تهیه کنید.

نکات کوچک و بزرگ زیادی وجود دارد که باید برای خرید انواع ارقام نهال بادام آنها را در نظر بگیرید. مثلاً اینکه چطور یک نهالستان معتبر برای خرید نهال پیدا کنید؛ یا اینکه کدام یک از نهال های بادام برای شما مناسب تر هستند. این موضوع اهمیت دارد که نوعی از نهال های بادام را انتخاب کنید که هم باردهی خوبی داشته باشد و هم در بازار طرفداران زیادی داشته باشد. به این ترتیب، محصول باغتان سریع تر به فروش می‌رود و درآمدتان افزایش خواهد داشت.

خرید نهال بادام برای احداث باغ جدید یا توسعه باغ قدیمی، تنها یک سمت این قضیه است؛ سمت دیگر مجموعه‌ای از عوامل مختلف وجود دارند. مثلاً شما باید تمام شرایط لازم را برای کاشت نهال ها و رشد آن ها در خاک مناسب فراهم کنید. لوازم و وسایل مورد نیاز مراقبت از نهال های بادام را باید تهیه کنید. اگر وسایلی را ندارید، آن ها را بخرید. دسترسی به منابع آبی از مهمترین ضروریات است. همچنین باید نهال ها را از نظر سالم بودن آفت ها و بیماری ها کنترل کنید. این موضوع به ویژه هنگام خرید نهال ها اهمیت دارد.

هر کدام از انواع ارقام نهال بادام که برای کاشت در باغ در بازار وجود دارند، دارای یک سری ویژگی های خاصی هستند. نهال ها از نظر ارتفاع منطقه از سطح دریا برای کاشت، شرایط آب و هوایی، شرایط خاک، اسیدیته خاک، نیاز سرمایی، نیاز آبی، فاصله استاندارد بین نهال ها، طول عمر درختان بادام، میزان باردهی در هر هکتار با هم متفاوت هستند. تمام این معیارها را هنگام خرید در نظر بگیرید و اگر سوالاتی داشتید از کارشناس نهالستان بپرسید.

خرید کدام نهال بادام مقرون به صرفه تر است؟

اکنون با مقدمات ضروری برای راه اندازی باغ بادام و توسعه کسب و کار پرسود آشنا شدید، اما سوال اصلی این است که کدام یک از نهال های بادام برای خرید مقرون به صرفه تر تمام می شود؟ میزان باردهی نهال های بادام حرف اول را می‌زند. اگر نهال های بادام، میوه های سالم و درشت تولید نکنند، محصول باغتان بازدهی لازم را نخواهد داشت. به شرطی نهال ها رشد خوبی دارند و بادام های مرغوب تولید می کنند که از آنها به بهترین شکل مراقبت کنید.

به طور کلی چند رقم از نهال های بادام نسبت به سایر نهال ها پر بازده و اقتصادی هستند. کیفیت نهال ها از طریق نهالستان معتبر تایید شده است، بنابراین کافیست انتخاب خود را انجام دهید. پیشنهاد ما به شما برای خرید نهال بادام، ارقام نهال بادام خوشه ای و نهال بادام اصلاح شدهمی باشد. هر کدام از این دو دسته دارای زیر شاخه های متعددی هستند. ارقام نهال بادام خوشه ای و نهال بادام اصلاح شده برای کاشت در شرایط آب و هوایی متنوع بسته به نوع نهال ها مناسب هستند.

در جدول زیر دو دسته بندی متفاوت از این نهال ها را مشاهده می کنید:

انواع نهال بادام اصلاح شده

انواع نهال بادام خوشه ای

نهال بادام فرانیس

نهال بادام آذر

نهال بادام آذر

نهال بادام تونو

نهال بادام تونو

نهال بادام فرانیس

نهال بادام نون پاریل

نهال بادام مامایی

نهال بادام سوپرنوا

نهال بادام سوپرنوا

نهال بادام مامایی

-

با یک نگاه ساده متوجه می شوید که برخی از ارقام نهال بادام در هر دو دسته قرار دارند. این به معنای عدم محدودیت داشتن در خرید نهال بادام است، چرا که شهرستان های مختلف ممکن است آب و هوای مشابه داشته باشند. ویژگی های نهال های خوشه ای و نهال های اصلاح شده تا حدودی به هم شباهت دارد، اما آنچه که از نام نهال ها می‌توان متوجه شد این است که نهال های اصلاح شده دارای خصوصیات بهتری هستند.

این نهال ها با شرایط آب و هوایی سخت سازگاری بهتری دارند و کیفیت آنها بالاتر است. از دیگر خصوصیات مثبت نهال بادام اصلاح شده، طول عمر اقتصادی بالای آن است؛ یعنی تا حداکثر ۶۰ سال برای شما بادام های مرغوب تولید می کند. نهال های اصلاح شده برای کاشت در ارتفاعات ۲۵۰۰ متری هم مناسب هستند، پس شرایط سرما را نیز به خوبی تحمل می‌کنند.

برخی از ارقام نهال بادام خوشه ای برای مناطق گرم و خشک پیشنهاد می شوند. قبل از خرید نهال بادام درباره شرایط کاشت، نیاز به گونه گرده افشان، شرایط استفاده از سایر نهال های میوه در بین نهال های بادام و نکات دیگر با کارشناسان نهالستان صحبت کنید.

خرید نهال با کیفیت با قیمت اقتصادی؛ نهالستان پالیز در خدمت باغداران است

می دانیم که مقرون به صرفه بودن خرید عمده نهال بادام می تواند به مدیریت هزینه های توسعه باغ بادام بسیار کمک کند. در همین راستا، نهالستان پالیزبا بیش از ۵۰ سال سابقه به کمک باغداران آمده است.

خرید نهال بادام با کیفیت از ارقام مختلف به صورت عمده و با قیمتی رقابتی، از طریق این مجموعه امکان پذیر است. کافیست نیاز خود را به خرید انواع ارقام نهال بادام اصلاح شده یا نهال بادام خوشه ای مشخص کنید. کارشناسان نهالستان پالیز آماده ارائه راهنمایی‌های لازم به شما عزیزان هستند.

علاوه بر نهال بادام اصلاح شده، نهال بادام پیوندی، نهال بادام دیرگل، ارقام نهال بادام خوشه ای، سایر نهال های میوه را نیز می توانید از نهالستان پالیز سفارش دهید. این مجموعه معتبر به کمک مهندسان و کارشناسان باغداری و کشاورزی، توانسته حجم قابل‌توجهی ارقام نهال میوه، نهال گردو و نهال بادام را برای فصل کاشت در اواخر پاییز و زمستان فراهم کنند. قیمت خرید نهال بادام را از این مجموعه استعلام بگیرید.

نهال های ارائه شده توسط نهالستان پالیز، شناسنامه دار و مجوزدار هستند. تمامی فعالیت این نهالستان به تایید جهاد کشاورزی رسیده است. همچنین زمینه برای حمل و نقل ایمن و مناسب نهال ها فراهم می باشد تا این گیاهان جوان سالم به دست باغداران برسد.

برای خرید عمده نهال بادام شناسنامه دار و ثبت سفارش می‌توانید به وبسایت نهالستان پالیز به آدرسhttps://paliznahal.ir/   مراجعه نمایید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و یا ارتباط با مشاوران ما به صورت رایگان و همه روزه میتوانید از طریق راه‌های ارتباطی با ما تماس بگیرید.

شماره تماس: واحد پشتیبانی و فروش نهالستان پالیز ۰۹۱۴۴۵۰۱۰۰۸ – ۰۹۱۴۴۵۰۱۰۰۷

آدرس دفتر :آذربایجان غربی، میاندوآب، خیابان ۲۴ متری فرهنگیان شرکت پالیز

آدرس گلخانه :آذربایجان غربی، شهرستان میاندوآب، کمربندی شمالی، میدان ولایت، اتوبان ولایت

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/3z9zj6