جمعه 14 اردیبهشت 1403 - 03 May 2024
کد خبر: 19795
تاریخ انتشار: 1401/06/29 18:45

قیمت ارزانترین دستگاه تولید لیوان کاغذی + راهنمای خرید جامع

کسب و کار تولید لیوان کاغذی یکی از کسب و کار های پر بازده است که نیاز به تخصص خاصی ندارد و می توان با کمترین سرمایه و کمترین جا شروع کرد. برای شروع این کار ابتدا نیاز به خرید دستگاه تولید لیوان کاغذی می باشد.

 

بسیاری از افراد به دنبال کسب و کار های سودمند هستند اما دقیقا نمی دانند که چه کاری بهتر است انجام دهند که سود خوبی را به همراه داشته باشد اگر میخواهید کسب و کاری شروع کنید بهتر است ببینید که آن کسب و کار علاوه بر سود برای شما برای مصرف کننده هم سودی خواهد داشت یا خیر؟ آن وقت است که اگر جواب مثبت باشد، کسب و کارتان ارزشمند می شود.

تولید لیوان کاغذی نمونه ای از همان کسب و کارها است، در روز هایی که کرونا مهمان خانه همه مردم دنیا شده و سلامت عمومی را به خطر انداخته؛ نیاز مردم به ظروف کاغذی زیاد شده است، ظروفی مثل لیوان های کاغذی به کمک کافه ها آمدند تا بتوانند نوشیدنی های خود را برای مشتری ها آماده کنند و بیرون بر داشته باشند. با این اوصاف تولید لیوان کاغذی یکی از کسب و کار هایی است که با درآمد بالایی همراه است.که در این مقاله سعی داریم دستگاه لیوان کاغذی را معرفی کنیم که در کوچکترین جا و مکان می توان با آن کسب و کار ارزشمندی راه انداخت و به سود خوبی رسید.



کسب و کار تولید لیوان کاغذی یکی از کسب و کار های پر بازده است که نیاز به تخصص خاصی ندارد و می توان با کمترین سرمایه و کمترین جا شروع کرد. برای شروع این کار ابتدا نیاز به خرید دستگاه تولید لیوان کاغذی می باشد.

مزیت های مهم دستگاه تولید لیوان کاغذی

دستگاه تولید لیوان کاغذی قابلیت این را دارد، لیوان هایی تولید کند که با محیط زیست سازگاری داشته و به سرعت تجزیه شود و این امر در حفظ سلامت محیط زیست نقش بسزایی دارد. در ادامه به چند مورد از مزایای دستگاه تولید لیوان کاغذی اشاره می کنیم؛

  • ماهانه درآمدی بین 23 الی 38 میلیون تومان

درآمد اولین معیاری است که هر فرد در هنگام راه اندازی یک کسب و کار به آن توجه ویژه ای دارد. میزان موفقیت هر فرد برای رسیدن به درآمد دلخواه به مواردی مانند؛ پشتکار، کیفیت محصولات، استفاده از بروزترین تجهیزات بستگی دارد. با در نظر گرفتن موارد ذکر شده راه اندازی دستگاه تولید لیوان کاغذی می تواند در آمدی بالغ بر ماهانه بین 23 الی 38 میلیون تومان برای کار آفرین داشته باشد.

  • کار کردن آسان با دستگاه

کار با دستگاه تولید لیوان کاغذی بسیار ساده می باشد و اصلا نیاز به تخصص خاصی ندارد. هر شخصی که دنبال یک کسب و کار راحت و آسان است، می تواند با خرید یک دستگاه تولید لیوان کاغذی کسب و کار خود را راه اندازی کند.

 

  • حداقل فضای لازم برای دستگاه از 20 متر به بالا

این دستگاه اصلا به فضای زیادی احتیاج ندارد، حداکثر فضایی که اشغال می کند ۳۰ متر است. به همین دلیل حتی می توان در گوشه ای از پارکینگ یا حیاط منزل هم آن را راه اندازی کرد و یک کسب و کار خانگی راه انداخت‌. این امر باعث شده است افرادی که برای شروع یک کسب و کار تولیدی توانایی اجاره مغازه یا خرید آن را ندارند به تولید لیوان کاغذی روی بیاورند.

 

  • کار با برق خانگی یا تک فاز

از دیگر مزایای این دستگاه استفاده از برق خانگی و تک فاز است و برای استفاده از آن نیاز به برق کارگاهی و سه فاز نیست، بنابراین برق خانگی در همه جا قابل دسترس است و به راحتی می توان از دستگاه استفاده کرد.



  • تامین راحت مواد اولیه لیوان

یکی از مشکلاتی که بیشتر تولید کنندگان با آن دست و پنجه نرم می کنند، نبود مواد اولیه مورد نیاز برای تولید محصولات می باشد و از طرف دیگر تأمین مواد اولیه مورد نیاز خارجی زمان بر و نیازمند هزینه بیشتراست. بنابراین تولید لیوان کاغذی یکی از مشاغلی است که تنها با خرید دستگاه تولید لیوان کاغذی و تأمین مواد اولیه ای که در ایران تولید می شود قابل اجرا می باشد.

 

  • فروش سریع لیوان های تولید شده

لیوان های کاغذی به دلیل اینکه با محیط زیست سازگاری دارند، جایگزین مناسبی برای لیوان های پلاستیکی می باشد. از دیگر مزایای لیوان های کاغذی امکان درج تبلیغات و درج برند شرکت های مختلف می باشد؛ که با سفارش این شرکت ها می توان به درآمد مطلوبی رسید. هم چنین لیوان های کاغذی در مراسم های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد، به همین دلیل تقاضا برای خرید این محصول بسیار زیاد است.



  • قیمت مناسب دستگاه لیوان کاغذی

از دیگر مزیت های دستگاه تولید لیوان کاغذی قیمت مناسب آن نسبت به درآمد آن است. تنوع دستگاه های تولید لیوان کاغذی بالاست و هر کس به اندازه بودجه ای که دارد می تواند دستگاه مورد نظر خود را که رنج قیمت آن ها بر اساس برند و کیفیت دستگاه از ۲۲۰ میلیون تومان شروع می شود، انتخاب کند.



  • دارای انواع مارک های ایرانی و خارجی دستگاه

به دلیل اینکه دستگاه تولید لیوان کاغذی طرفداران زیادی را به خود جذب کرده، بنابراین با تنوع برند و مارک های مختلفی تولید می شوند، که با توجه به کیفیت، کارایی، عملکرد دستگاه و فضایی که برای شروع کسب و کار خانگی در نظر دارید، دستگاه مورد نظر را می توانید تهیه و خریداری کنید. از دستگاه های با کیفیت موجود در بازار می توان به برند های خارجی مانند مدل های لوژو _ TL، ویکتوری و دستگاه های ساخت ایران اشاره کرد.



انواع دستگاه تولید لیوان کاغذی

  • از نظر سیستم دوخت بدنه لیوان: هیتری (حرارتی) که برای لیوان های معمولی استفاده می شود. تقریبا بیش از 90 درصد دستگاه های موجود در ایران هیتری هستند.

  • از نظر سایز قالب: البته هر دستگاهی تا حدی قابلیت تعویض قالب را دارد و بعد از نصب قالب بهتر است با همان قالب کار کند.

  • از نظر سرعت تولید: سرعت استاندارد 45 عدد در دقیقه که اغلب دستگاه های ایران شامل می شود.



اگر به دنبال یک شغل پر سود هستید با دستگاه تولید لیوان کاغذی در منزل یک شغل بسیار پرسود داشته باشید. شرکت ایران کاپ به آدرس اینترنتی  www.cup-iran.ir شرکت تأمین کننده انواع دستگاه های تولید لیوان کاغذی ایرانی و خارجی و ارسال به سراسر کشور می باشد. این شرکت معتبر، از صفر تا صد برنامه تولید لیوان کاغذی ،خرید دستگاه، نصب و راه اندازی و آموزش کار با دستگاه همراه شما عزیزان می باشد.

 

 

برچسب ها : لیوان کاغذی,لیوان,صنعت,کسب و کار,دستگاه,لیوان یکبار مصرف

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/3z9mv6