سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1403 - 07 May 2024
کد خبر: 93965
نویسنده: رپورتاژ
تاریخ انتشار: 1402/06/29 09:20

ویزای طلایی امارات برای ایرانیان را چگونه دریافت کنیم؟

آیا ایرانیان می‌توانند ویزای طلایی امارات را دریافت کنند؟ ویزای طلایی امارات به چه کسانی تعلق می‌گیرد؟ کشور امارات یکی از کشورهای ثروتمند و توسعه یافته بوده و همچنین از امن‌ترین و بهترین نقاطی است که شما می‌توانید با دریافت ویزای طلایی این کشور، در امارات به کار، زندگی و تحصیل مشغول شوید. اگر سرمایه گذار، کارآفرین، استعداد برتر در حوزه‌های علمی هستید برای کمک به این کشور در زمینه اقتصادی و علمی، می‌توانید اقامت امارات را دریافت کنید.
ویزای طلایی امارات برای ایرانیان را چگونه دریافت کنیم؟

آیا ایرانیان می‌توانند ویزای طلایی امارات را دریافت کنند؟ ویزای طلایی امارات به چه کسانی تعلق می‌گیرد؟ کشور امارات یکی از کشورهای ثروتمند و توسعه یافته بوده و همچنین از امن‌ترین و بهترین نقاطی است که شما می‌توانید با دریافت ویزای طلایی این کشور، در امارات به کار، زندگی و تحصیل مشغول شوید. اگر سرمایه گذار، کارآفرین، استعداد برتر در حوزه‌های علمی هستید برای کمک به این کشور در زمینه اقتصادی و علمی، می‌توانید اقامت امارات را دریافت کنید. در این مسیر با کمک گرفتن از تیم حقوقی گروه بیات می‌توان به راحتی جهت دریافت ویزا اقداماتی انجام داد، چرا که این گروه از معتبرترین شرکت‌های مهاجرتی محسوب می‌شود و شما را تا پایان دریافت ویزا همراهی می‌کند.

ویزای طلایی امارات برای ایرانیان را چگونه دریافت کنیم؟

آشنایی با ویزای طلایی امارات برای ایرانیان

در سال 2019 امارات عربی تصمیم جدیدی برای ویزاهایی با اقامت طولانی مدت اتخاذ کرد. این سیستم جدید به ایرانیان این امکان را می‌دهد تا بدون نیاز به یک حامی اماراتی، با داشتن مالکیت 100 درصدی مشاغلشان، در این کشور زندگی کرده و به کار و تحصیلات بپردازند. این ویزا برای ایرانیان بین 5 تا 10 سال صادر شده و به صورت خودکار تمدید می‌شود. با توجه به بخشنامه جدید وزارت امور خارجه امارات متحده عرب در سال 2018 برای ایرانیان و سایر کشورها جهت ساده کردن سرمایه گذاری در این کشور و جذب استعدادهای درخشان انجام شد. مهم‌ترین افراد ایرانی که می‌توانند این ویزا را دریافت کنند به شرح زیر است:

  • سرمایه گذاران
  • کارآفرین
  • متخصصان و محققان در زمینه‌های مختلف علمی
  • دانش آموزان و استعدادهای درخشان با توانایی‌های علمی

چگونگی گرفتن ویزای طلایی 10 ساله امارات

طرح ویزای طلایی امارات برای ایرانیان به دو صورت ارائه می‌شود. ویزای 10 ساله و ویزای 5 ساله امارات به ایرانیان تعلق می‌گیرد. شما می‌توانید در صورتی که در دسته بندی‌های زیر قرار داشته باشید، ویزای 10 ساله را دریافت کنید:

چگونگی گرفتن ویزای طلایی 10 ساله امارات

  • داشتن سپرده به ارزش 10 میلیون درهم در صندوق سرمایه گذاری امارات متحده عربی
  • داشتن شرکت و ثبت آن در امارات با سرمایه‌ای به ارزش 10 میلیون درهم
  • همکاری کردن با یک شرکت تجاری تازه تاسیس با سرمایه‌ای به ارزش 10 میلیون درهم

شرایط اختصاصی سرمایه گذاری در بخش عمومی

علاوه بر این‌که شرایط عمومی در حیطه سرمایه گذاری را در نظر گرفتید، مواردی وجود دارد که به صورت اختصاصی برای سرمایه گذاری رعایت شود:

  • مبلغ سرمایه گذاری شده را نباید به صورت وام دریافت کنید.
  • سرمایه گذاری را باید حداقل سه سال حفظ کنید.
  • می‌بایست توانایی پرداخت بدهی مالی را تا سقف 10 میلیون درهم امارات را داشته باشید.

در این روش، سرمایه گذار اختیار بالایی در امارات دارد. این نوعی مزیت دریافت ویزای امارات محسوب می‌شود. کمتر کشورهایی حاضر هستند به  سرمایه‌گذاران این اختیارات را بدهند. همچنین می‌توانید اختیارات شرکت خود را به سایر شرکایتان بدهید.

گرفتن ویزای طلایی برای ایرانیان دارای تخصص

استعدادهای درخشان، محققان متخصص در  زمینه فنی و علمی مانند پزشکان، متخصصان، دانشمندان، مخترعین و همچنین کسانی که در فرهنگ و هنر دستی دارند می‌توانند این ویزا را دریافت کنند. همچنین همسران و فرزندان این دسته از افراد مشمول این ویزا هستند.

شرایط مربوط به دریافت ویزای طلایی امارات برای استعدادهای برتر

اگر جز محققان هستید، با توجه به شرایط زیر می‌توانید ویزای امارات را دریافت کنید.

  • محققان باید توسط وزارت علوم امارات معتبر شناخته شوند.
  • افراد هنرمند و خلاق باید توسط وزارت فرهنگ امارات عربی معتبر شناخته شوند.
  • مخترعین پس از ثبت اختراعشان باید اختراع خود را توسط وزارت اقتصاد امارات تایید کنند.
  • مدیران اجرایی می‌بایست صاحب یک شرکت پیشرو و معتبر بین‌المللی بوده یا یک موفقیت در زمینه کاری مرتبط داشته باشند.
  • پزشکان باید دارای مدرک دکترای حرفه‌ای از یکی از 500 دانشگاه برتر جهان باشند.
  • چاپ مقالات یا کتاب‌های پزشکی در انتشارات برجسته در زمینه مرتبط برای پزشکان از الزامات است.

اخذ ویزای طلایی 5 ساله امارات برای ایرانیان

برخی از گروه‌ها می‌توانند ویزای 5 ساله طلایی امارات را دریافت کنند. اگر شما هم شرایط زیر را دارید می‌توانید ویزای 5 ساله را دریافت کنید.

سرمایه گذاری در بخش ملک

برای سرمایه‌گذاری در بخش ملک دقت داشته باشید که این بخش دارای شرایطی خاصی است. شاید شما هم تصور کنید  با خرید ملک، اقامتتان تضمین می‌شود، تفکر اشتباهی دارید چرا که باید مواردی را در نظر بگیرید.

  • شما می‌بایست باید در املاک با ارزش ناخالص حداقل 5 میلیون درهم برای سرمایه گذاری اقدام کنید.
  • مبلغ سرمایه گذاری شده نباید به صورت وام باشد.
  • مالکیت ملک را باید حداقل به مدت سه سال حفظ کنید.

دریافت ویزای امارات برای دانشجویان برجسته و نخبه

کشور امارات صرفا به افرادی که قرار است ویزا دریافت کنند، دیدگاه مالی ندارند. از این رو دانش آموختگان و نخبگان نیز می‌توانند اقامت طلایی امارات را دریافت کنند. شرط معدل یکی از اصلی‌ترین فاکتورهایی است که باید در اخذ این ویزا لحاظ شود. شما همچنین می‌توانید خانواده را برای زندگی در امارات پس از دریافت این ویزا همراه خود ببرید.

دریافت ویزای امارات برای دانشجویان برجسته و نخبه

مزایای دریافت ویزای طلایی امارات

کشور امارات یکی از ثروتمندترین کشورهایی است که می‌توانید آن را برای اقامت انتخاب کنید. این کشور در سال‌های اخیر تلاش کرده تا از طریق گرفتن نمایندگی از شرکت‌های مطرح بین‌المللی برای خود برندسازی قوی ایجاد کرده و به همین دلیل یکی از قطب‌های تجاری اقتصادی در خاورمیانه شناخته شده است. دریافت ویزای این کشور مزایای زیادی به همراه دارد:

  • توانایی استفاده از شرایط همکاری‌های تجاری با شرکت‌ها و کمپانی‌های بزرگ در جهان
  • سرمایه گذاری در بانک‌های بزرگ و معتبر بین‌المللی در امارات
  • کسب درآمد دلاری و جذب نیروی دورکار از ایران و پرداخت حق الزحمه ریالی
  • امکان همراه بودن والدین و افراد تحت تکفل بر اساس گلدن ویزا
  • دریافت اقامت بلند مدت 10 یا 5 ساله در امارات
  • امکان به همراه داشتن 3 مدیر اجرایی و خانواده‌هایشان بر اساس ویزای کارآفرینی

دریافت ویزای طلایی امارات برای ایرانیان

با توجه به مزایایی که ویزای طلایی امارات برای شما به همراه دارد، می‌توانید برای پیشرفت روز افزون خود این ویزا را دریافت کنید. دریافت اقامت ده یا 5 ساله برای ایرانیان کارآفرین، پزشکان، هنرمندان و دانشجوهای برتر و نخبگان امکان پذیر است. همچنین از طریق سرمایه گذاری در بخش عمومی و خصوصی می‌توان این ویزا را دریافت کرد. البته باید شرایط آن‌ها را نیز در نظر داشته باشید. به طور مثال شرط سرمایه گذاری برای ویزای 10 ساله، داشتن 10 میلیون درهم در صندوق سرمایه گذاری این کشور است. همچنین برای ویزای سرمایه گذاری 5 ساله می‌بایست 5 میلیون درهم در صندوق سرمایه گذاری، امارات داشته باشید. در این راستا اگر یک وکیل مهاجرتی مانند گروه بیات همراهتان باشد، با خیال راحت می‌توانید اقدامات مربوط به دریافت ویزا را انجام داده و آن را دریافت کنید.

 


نویسنده:
کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/3qxke9