یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403 - 19 May 2024
کد خبر: 109747
تاریخ انتشار: 1403/02/18 06:23

مهم ترین رستوران های کرج

مهم ترین رستوران های کرج

از آن جایی که هر کسی با توجه به سلیقه و شرایط خود، تعریف ویژه‌ای از یک رستوران خوب دارد؛ نوشتن لیستی از بهترین رستوران‌های یک شهر، کار ساده‌ای نیست. اما یک سری رستوران‌ها با توجه به محبوبیت و سابقه درخشانی که دارند؛ در لیست بهترین‌ها قرار گرفته‌اند و روز به روز بر شهرت آن‌ها اضافه می‌شود. در این مطلب، قرار است که لیستی از بهترین رستوران‌های کرج را در اختیار شما قرار دهیم. اگر ساکن کرج نیستید؛ می‌توانید با خرید بلیط اتوبوس (https://www.alibaba.ir/bus-ticket) از شرکت‌های مسافربری معتبر ترمینال کلانتری کرج سفری راحت داشته باشید.

رستوران روما

رستوران بین‌المللی روما، با سابقه نزدیک به بیست سال به عنوان یکی از بهترین رستوران‌های کرج شناخته و معرفی می‌شود. تنوع غذایی موجود در منوی آن، مهم‌ترین ویژگی این رستوران است. از انواع چلو کباب، غذای دریایی و خورش گرفته تا پیش غذا‌ها و نوشیدنی‌های مختلف سرو می‌شود. دکوراسیون شیک و آرام محیط روما، از همه نظر شرایط را برای حضور خانواده به همراه مهمان مناسب کرده است. استیک‌ها و پیتزا‌های این رستوران جزء محبوب‌ترین غذا‌های آن به حساب می‌آیند.

یکی از دلایل اصلی شناخته شدن روما به عنوان بهترین رستوران کرج، رفتار حرفه‌ای و محترمانه پرسنل آن بوده که رضایت ۱۰۰ درصدی مشتریان زیادی را به همراه داشته است. جمعیت کارکنان این رستوران نسبت به دیگر مراکز هم اندازه خود بیش‌تر است. به همین دلیل، سرویس دهی آن در تمامی شرایط و روز‌های هفته بسیار سریع صورت می‌گیرد. این رستوران در بلوار موذن، روبروی درب دانشگاه آزاد کرج واقع شده است.

رستوران ارکیده مهستان

رستوران ارکیده یکی از بهترین رستوران‌های کرج بوده که در استان البرز و تهران چند شعبه دیگر داشته و تنها رستوران گردان در کرج است. بنابراین دیگر به انتخاب میز برای برخورداری از بهترین ویو نیازی نخواهید داشت. آلاچیق در فضای باز، محیط بازی کودکان، موسیقی زنده و کافه از دیگر امکانات فوق‌العاده این رستوران است. انواع کباب‌های رستوران ارکیده مهستان مخصوصا کباب شاندیز، از غذا‌های محبوب آن به حساب می‌آید. این رستوران در حسن آباد، بلوار نبوت واقع شده است. اگر قصد دارید که آخر هفته‌ها به این رستوران بروید؛ بهتر است زودتر راه بیفتید. زیرا در این روز‌ها ممکن است جای پارک و میز‌ها کمی شلوغ باشد.

باغ رستوران نویان

باغ رستوران نویان

باغ رستوران نویان، یکی از بهترین رستوران‌های مهرشهر کرج می‌باشد که طراحی زیبای آن در فضای باز، توجه بسیاری را به خود جلب می‌کند. تنوع موجود در منو، اولین ویژگی مهم این رستوران است. شیشلیک، انواع پیتزا و استیک جزء پرطرفدارترین سفارش‌های نویان محسوب می‌شوند. اما در منوی این رستوران پیش غذا‌های ایرانی و خارجی، سالاد، پاستا و فست فود نیز طرفداران زیادی دارد. علاوه بر آن یک کافه هم در این رستوران وجود دارد که دمنوش‌های بی‌نظیر آن معروف هستند. رستوران نویان سفارشات بیرون بر نیز دارد. اما زیبایی محیط آن دیدنی است.

فضای سبز و آرام این رستوران باعث شده بین مشتریان محبوبیت زیادی پیدا کند. آلاچیق‌های مرتب و تمیز که از امکاناتی مانند کولر و بخاری برخوردار هستند؛ در جای جای این باغ قرار گرفته‌اند و معمولا در روز‌های عادی جمعیت زیادی در آن‌ها دیده نمی‌شود. ترکیب طبیعت، غذای با کیفیت، موسیقی زنده و پرسنل صمیمی، باعث شده‌اند نویان در لیست بهترین رستوران‌های مهرشهر کرج قرار بگیرد. این رستوران در مهرشهر، ابتدای چمن ۲ واقع شده است.

رستوران ایتالیایی سزار

اگر به دنبال جایی برای خوردن فست فود، در لیست بهترین رستوران‌های کرج می‌گردید؛ قطعا باید رستوران ایتالیایی سزار را امتحان کنید. این رستوران از انواع پیتزا‌های ایتالیایی گرفته تا انواع برگر، سالاد و پاستا با بالاترین کیفیت را سرو می‌کند و قیمت غذا‌های آن در رده متوسط است. رفتار صمیمی کارکنان نیز یکی دیگر از دیگر ویژگی‌های مثبت این رستوران محسوب می‌شود. پاستا، استیک و پیتزا از غذا‌های محبوب این رستوران است. رستوران ایتالیایی سزار در زمین‌های انصاری، ضلع جنوبی میدان والفجر کرج واقع شده که علاوه بر استان البرز، یک شعبه جدید در چیتگر تهران به تازگی افتتاح کرده است.

CAESAR'S ITALIAN RESTAURANT, Karaj - Menu, Prices & Restaurant Reviews -  Tripadvisor

رستوران چنین کرج

رستوران چنین کرج مانند رستوران‌های روما و نویان از تنوع منوی بسیار خوبی برخوردار است. به گونه‌ای که در منوی این رستوران، لیست بلندی از انواع غذا‌های ایرانی، فست فود، سالاد، سوپ و پیش غذا را می‌توانید مشاهده کنید. چلوکباب برگ و دریایی، شاه میگو بوشهری و ایرانی از غذا‌های محبوب رستوران چنین است. اگر در ساعات اولیه صبح و میان وعده به این رستوران می‌روید. باید بدانید که منوی نوشیدنی‌های آن چیزی از کافه‌های کرج کم نداشته و انواع قهوه، دمنوش، چای، موکتل، عرقیجات و آب میوه را می‌توانید سفارش دهید.

در صورتی که به مواد غذایی خاصی آلرژی دارید؛ می‌توانید این مشکل را با سرآشپز در میان بگذارید. همچنین این رستوران سفارشات را با تخفیف ۱۰ درصدی برای روز‌های شنبه ارائه می‌دهد. سرویس چای در روز‌های یکشنبه نیز به صورت رایگان انجام می‌شود. رستوران چنین در جهانشهر، خیابان استانداری، روبروی خیابان زهره واقع شده است.

رستوران پلاس

رستوران پلاس یکی از بهترین رستوران‌های عظیمیه کرج بوده که به عنوان یکی از قدیمی‌ترین غذاخوری هیا این منطقه نیز شناخته شده است. اگر به دنبال جایی برای صبحانه خوردن در لیست رستوران‌های کرج هستید؛ پلاس یکی از بهترین گزینه‌های موجود است. تنوع منوی نوشیدنی در بخش کافه این رستوران و گوناگونی صبحانه‌های ایرانی و خارجی، در ساعات صبح مشتریان زیادی را به این رستوران می‌کشاند. کباب بره و انوع استیک از غذا‌های محبوب این رستوران به حساب می‌آیند. رستوران پلاس واقع در عظیمیه، ضلع جنوب شرقی میدان گلستان کرج است.

بنابراین سلیقه و شرایط در انتخاب یک رستوران خوب دخیل است. اما رستوران‌هایی که به معرفی آن‌ها پرداختیم؛ به دلیل اینکه رضایت اغلب سلیقه‌های مختلف را کسب کردند به لیست بهترین‌ها اضافه شدند. برخی از افراد برای مهمانی گرفتن به رستوران ‌می‌روند، عده‌ای هم قصد لذت بردن از غذا‌های ناب را دارند و افرادی نیز ممکن است فضای زیبای یک رستوران اولویتشان باشد. همچنین عده‌ای ممکن است که قصد سفر به این شهر را داشته باشند و به دنبال رستوران‌های خوب آن می‌گردند. برای سفر به کرج می‌توانید با خرید بلیط اتوبوس از شرکت‌های ترمینال کلانتری کرج اقدام کنید.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/3zjg86