شنبه 15 اردیبهشت 1403 - 04 May 2024
کد خبر: 101941
تاریخ انتشار: 1402/10/13 17:02

معرفی آخرین دستاوردهای شرکت‌های برتر صنعت کشاورزی در «آگروپارس» 1402 +فیلم

دهمین نمایشگاه تخصصی کشاورزی تهران با حضور قائم مقام وزیر و معاونت‌های وزارت جهاد کشاورزی امروز سه شنبه 12 دیماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز به کار کرد.
معرفی آخرین دستاوردهای شرکت‌های برتر صنعت کشاورزی در «آگروپارس» 1402 +فیلم

دهمین نمایشگاه تخصصی نهاده‌های کشاورزی ایران موسوم به «آگروپارس» از امروز دوازدهم دیماه ۱۴۰۲ به مدت چهار روز و با حضور 382 شرکت ایرانی و 42 شرکت خارجی در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز به کار کرد و تا 15 دیماه ادامه دارد.

این نمایشگاه با شعار «تولید ایرانی، رونق کشاورزی و سرافرازی ملی»، بزرگترین رویداد نمایشگاهی بخش کشاورزی کشورمان به شمار می‌رود که بزرگترین تولید کنندگان نهاده‌ها و ماشین آلات کشاورزی، آخرین دستاوردها و توانمندی‌های خود را در آن ارائه کرده‌اند.

شرکت‌های آرمان سبز آدینه، زرگرین از مجموعه شرکت‌های گروه صنعتی و‌ پژوهشی زر، شرکت ملی شیمی کشاورز، آریا شیمی، گلسم گرگان، کنجاله ساز و شرکت‌های  Yaravita، GreenhasAtlantica، agricola،Biolcheem وSyngenta از بزرگ‌ترین مجموعه‌های تولیدی ایرانی و خارجی حاضر در نمایشگاه هستند.

انجمن تولید کنندگان کود، انجمن تولید کنندگان کودهای آلی و زیستی، انجمن کود و سم کشاورزی و انجمن ارگانیک از تشکل‌های فعالی هستند که حضور پررنگی در این نمایشگاه دارند.

در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه سخنرانان  باتاکید بر الزامات حفظ سلامت گیاه و انسان به عنوان یکی از اصلی‌ترین  اقدامات در مسیر حفظ حیات در کره خاکی، بر معرفی ظرفیت‌های تخصصی کشورمان در حوزه‌های مختلف کشاورزی و همچنین ضرورت توجه به حضور پایدار شرکت‌های ایرانی در بازار جهانی عرضه محصولات و ماشین آلات کشاورزی تاکید کردند.

نگرانی از افت تولید محصولات و ماشین آلات در سال‌های اخیر به دلیل محدودیت‌های ایجاد شده در صادرات و  همچنین کم توجهی به موضوع تنظیم بازار داخلی از نکات مطرح شده توسط سخنرانان افتتاحیه در مهم‌ترین رویداد کشاورزی ایران بود.




کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/3qwqvn