دوشنبه 24 اردیبهشت 1403 - 13 May 2024
کد خبر: 13481
تاریخ انتشار: 1400/12/28 05:18

بررسی دقیق پکیج آموزش زبان انگلیسی متاپک

هرکسی دوست دارد زبان انگلیسی را بعنوان زبان دوم با کمترین دردسر و هزینه یاد بگیرد. شاید هدف شما ادامه تحصیل در یک کشور خارجی باشد و یا شاید شرکت در آزمون‌های بین المللی مانند تافل و آیلتس باشد. به هر حال اگه تصمیم گرفتید زبان یاد بگیرید خوب جایی آمدید!

برای یادگیری و تقویت زبان انگلیسی، پکیج‌ها و دوره‌های مختلفی در اينترنت وجود دارد. اما کدامیک می تواند بهترین باشد؟ در این نوشته قصد داریم به بررسی دقیق یکی از این پکیج‌ها، یعنی «متاپک، پکیج یادگیری زبان انگلیسی در منزل» بپردازیم. پس اگر از جستجو در اینترنت خسته شدید و از طرفی نمی‌خواهید هزینه زیادی هم برای یادگیری زبان خرج کنید این مطلب را تا انتها با ما همراه باشید.

مقدمه

همانطورکه در ابتدای مطلب هم اشاره کردیم این روزها هر تصمیم و هدفی داشته باشید خواه و ناخواه تسلط به زبان انگلیسی لازمه آن است. تسلط به زبان انگلیسی می‌تواند فرصت‌های تحصیلی فوق‌العاده‌ای را برایتان در کشورهای دیگر فراهم کند و یا فرصت‌های شغلی خیلی مناسب با درآمدهای بالا با تسلط به انگلیسی سر راه شما قرار می‌گیرد. الان اگر نگاهی به سایت‌های استخدام داخلی مانند جابینجا بیندازید، تسلط به زبان انگلیسی یک اولویت هست و بخواهید برای هر شرکتی رزومه بفرستید بایستی زبان‌تان متوسط به بالا باشد.

اگر بخواهیم مزایای یادگیری زبان را بشماریم شاید بتوانیم ده‌ها مورد دیگر را همینجا لیست کنیم و قطعا از حوصله‌تان خارج است. حتما هم تابحال به این موارد برخورد کرده‌اید. اما خوب چطور انگلیسی یاد بگیریم؟

در پاسخ به این سوال شاید بتوانیم چندین روش و پکیج آموزشی نام ببریم. اما در اینجا قصد نداریم درمورد روش‌های یادگیری زبان صحبت کنیم. بلکه اختصاصا می‌خواهیم یک پکیج جدید برای یادگیری انگلیسی بصورت خودآموز، بنام متاپک که توسط مجموعه تاپ زبان منتشر شده است را بررسی کنیم.

متاپک چیست

متاپک مخفف دو کلمه «متا» به معنی ماورایی و «پک» مخفف کلمه پکیج هست که در کل به این معنی است که شما با یک بسته آموزشی ماورایی روبرو هستید. اما متاپک چه چیزی دارد که این اسم را برایش انتخاب کرده‌اند؟

متاپک آموزش انگلیسی شامل چیست؟

این پکیج درواقع شامل بهترین مجموعه‌های آموزش زبان انگلیسی با تدریس اساتید انگلیسی زبان و موسسات آموزش زبان مانند BBC، بریتیش کنسول و Oxford است که بصورت یکجا در یک فلش 64 گیگابایتی ارائه می‌شود.

درواقع این مجموعه کار را برای شما راحت کرده و هرچیزی که برای یادگیری زبان نیاز دارید را یکجا گردآوری کرده تا بتوانید خودتان بصورت خودخوان انگلیسی یاد بگیرید. چونکه آموزش‌ها توسط اساتید بومی انگلیسی زبان انجام شده با دیدن انها، هم بصورت native (اساسی و اصولی) مباحث و مهارت‌های مختلف رو یاد می‌گیرید و هم اینکه بصورت اصولی و درست با قواعد و چارچوب‌‌های این زبان آشنا می‌شوید. بدون شک یادگیری زبان از فردی که زبان مادری‌اش  انگلیسی است و در این زمینه مدرس هم هست، بسیار منطقی‌تر از این است که شخصی که زبان مادری‌اش فارسی است و یا رشته تحصیلی‌اش برق الکترونیک مدرس شما باشد!

روش یادگیری در متاپک چگونه است؟

روش‌های مختلفی برای یادگیری انگلیسی و در کل یک زبان جدید وجود داره و هرکدام مزایا و معایب خاص خودشون را دارند. از شرکت در کلاس زبان گرفته تا روش‌های عجیب و غریبی مثله کدینگ و غیره همگی روش‌هایی هستند که شما می‌توانید برای یادگیری زبان از آنها استفاده کنید.

روش یادگیری در متاپک براساس تمرین و تکرار بدون مدرس و معلم هست. یعنی بهترین حالتی که شما می‌توانید بصورت کاملا خودخوان انگلیسی یاد بگیرید. در این روش شما درگیر یادگیری می‌شوید و بجای اینکه نکات را اول به زبان فارسی گوش دهید و سپس انها را به انگلیسی ترجمه کنید، از همان اول مطالب را به زبان اصلی یاد می‌گیرید.

شاید با خودتان فکر کنید خوب برای شروع من هیچی متوجه نمی‌شوم پس چگونه می‌خواهم یاد بگیرم؟ ما در متاپک آموزش‌ها را سطح بندی کرده‌ایم. یعنی ابتدا آموزش‌های خیلی ساده و پایه مانند الفبای انگلیسی، اسم اشیا مختلف به زبان انگلیسی، اسم رنگ‌ها به انگلیسی، نکات ساده گرامری و غیره را یاد می‌گیرید که برای یاد گرفتن‌ آنها اصلا نیازی به پایه زبانی ندارید و سپس وارد مباحث پیشرفته‌تر مانند تماشای اخبار انگلیسی و یا دیدن یک سخنرانی یا مصاحبه تلویزیونی می‌شوید که نیازمند پایه زبان خوب هست. شاید در ابتدا کمی کند پیش بروید و لازم باشد انرژی و زمان بیشتری برای آموزش‌ها صرف کنید اما فقط کافیست مباحث پایه را خوب یاد بگیرید، در مراحل بعدی کارتان خیلی راحت‌تر می‌شود.

مهمترین کار برای یادگیری زبان، درگیر کردن زندگی‌تان با آن است.

ویژگی‌های منحصربفرد پکیج آموزش انگلیسی در خانه متاپک

ویژگی‌های منحصربفرد متاپک آموزش زبان انگلیسی

خوب تا اینجا بصورت کلی با این مجموعه آشنا شدید. الان می‌خواهیم شما را با ویژگی‌های منحصربفرد این مجموعه آشنا کنیم که دقیق‌تر بدانید چرا متاپک، بهترین پکیج آموزش زبان انگلیسی در خانه است.

جامع بودن

هرچقدر در قالب موضوعات متنوعی درگیر یادگیری زبان بشوید قطعا زودتر و بهتر می‌توانید آن را یاد بگیرید. در این پکیج درمورد هر موضوعی که فکرش را بکنید ویدیو وجود دارد. از آموزش آشپزی گرفته تا مسابقات فوتبال با گزارش انگلیسی و آموزش یوگا و مستندهای علمی و مصاحبه سلبریتی‌ها همگی بخشی از موضوعاتی هستند که در این پکیج وجود دارند.

بروز بودن

قطعا مجموعه‌های آموزشی زیادی برای یادگیری انگلیسی وجود دارند که سال‌هاست مورد استفاده زبان آموزان سراسر دنیا هستند. اما خوب مجموعه‌های بروز زیادی هم هستند که شاید علاوه بر پوشش دوره‌های قدیمی، نکات و ترفندهای بیشتری هم دارند که می‌توانید با انها بهتر و کاملتر انگلیسی را یاد بگیرید. اکثریت آموزش‌ها و دوره‌هایی که در متاپک هستند مربوط به سال 2021 و 2022 می‌باشند و این یعنی شما با استفاده از جدیدترین روش‌ها و متدها انگلیسی را یاد می‌گیرید.

راحتی در استفاده

همانطورکه در ابتدا هم گفتیم آموزش‌های متاپک در یک فلش در اختیار شما قرار می‌گیرد. این کار باعث می‌شود شما در هر زمان و مکانی آموزش‌ها را همراه خودتان داشته باشید و بتوانید از آن استفاده کنید. مثلا موقعی که در منزل اقوام هستید آن را به یک تلويزيون و یا دستگاه پلیر فلش خور متصل کنید و آموزش ببینید. و یا موقعیکه در حال رانندگی هستید پادکست‌های انگلیسی گوش دهید. و یا موسیقی انگلیسی گوش دهید.

هیچ محدودیتی در آموزش ندارید و خیلی راحت و در همه جا با متاپک م‌یتوانید زبان یاد بگیرید.

قیمت مناسب متاپک

قیمتی که برای فروش متاپک در نظر گرفته شده، 999 هزار تومان است. یعنی معادل هزینه 4 عدد پیتزا برای دوستان‌تان. البته شاید فکر کنید این قیمت زیاد هست! اما یک سوال. با چه چیزی آن را مقایسه می‌کنید؟ اجازه بدهید من برایتان مقایسه کنم.

شهریه یک دوره آموزش زبان فقط برای یادگیری گرامر بصورت گروهی بیشتر از یک میلیون تومان برای 15 الی 20 جلسه در یک ماه است! کلاس خصوصی هم برای هر جلسه از 200 هزار تومان شروع می‌شود! شما با پول 5 جلسه کلاس خصوصی می‌توانید هزاران دقیقه و ده‌ها مجموعه آموزش انگلیسی داشته باشید.

آیا می‌دانید اگر به زبان مسلط باشید می‌توانید خودتان تدریس کنید و چند برابر مبلغ متاپک را فقط در یک ماه اول بدست بیاورید؟!

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده نمونه آموزش‌های این مجموعه عظیم به سایت تاپ زبان به نشانی TopZaban.ir مراجعه نمایید.


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/3gyz53