شنبه 29 اردیبهشت 1403 - 18 May 2024
کد خبر: 40828
نویسنده: رپورتاژ
تاریخ انتشار: 1402/02/27 04:14

راز درآمد ماهیانه ۳۰ میلیونی با دو ساعت کار روزانه فاش شد + عکس

وقتی از‌ کار در منزل و مشاغل خانگی صحبت می کنیم ناخودآگاه یاد رستوران های خانگی و بیرون بر میوفتیم. ولی اینجا می خواهیم در مورد شغلی صحبت کنیم که کمتر شناخته شده و همچنین قابلیت فروش آنلاین دارد. با بررسی همین شغل نگاهتان به کسب درآمد از کار در خانه عوض می شود و در می یابید که چقدر راحت می شود پول درآورد و راحت زندگی کرد.
راز درآمد ماهیانه ۳۰ میلیونی با دو ساعت کار روزانه فاش شد + عکس

در سالهای اخیر با بروز و همه گیری بیماری کرونا اکثر کسب و کارهای حضوری جای خود را به مشاغل آنلاین و خانگی داد. مشاغل خانگی بدون نیاز به پرداخت اجاره مغازه و کار فیزیکی روزانه و با حداقل جا و مکان با کمترین امکانات ممکن قابل انجام است. همچنین زمان کاری مشاغل خانگی انعطاف پذیر بوده و فرد می تواند زمان کارش را تغییر دهد. برای خانم های خانه دار که به خانه داری و فرزند داری مشغول هستند شغل های خانگی مزیت بزرگی محسوب می شود.

کسب درآمد در خانه

کسب درآمد با کار در خانه

وقتی از‌ کار در منزل و مشاغل خانگی صحبت می کنیم ناخودآگاه یاد رستوران های خانگی و بیرون بر میوفتیم. ولی اینجا می خواهیم در مورد شغلی صحبت کنیم که کمتر شناخته شده و همچنین قابلیت فروش آنلاین دارد. با بررسی همین شغل نگاهتان به کسب درآمد از کار در خانه عوض می شود و در می یابید که چقدر راحت می شود پول درآورد و راحت زندگی کرد.

 

کسب درآمد از فروش کره بادام زمینی خانگی

یکی از مشاغل خانگی که به تازگی رونق گرفته است و خانم های خانه دار استقبال می کنند فروش کره بادام زمینی خانگی است. خانم امامی زنی ۴۲ ساله از شهریار تهران است که به خاطر فوت همسر سرپرستی دو دختر خردسالش را برعهده دارد. صحبت های خانم امامی از کار جدیدش را می خوانیم: از طریق اینستاگرام با پیج مغان هوم آشنا شدم که در مورد بادام زمینی فعالیت می کردند و بادام زمینی آجیلی و کره بادام زمینی می فروختند. از ده کیلو به بالا را عمده حساب می کردند.

ابتدا ۱۰ کیلو کره بادام زمینی از مغان هوم سفارش دادم می دانستم که ظرف های کوچک تر راحت تر فروش می رود پس کره ها در ظرف های ۴۰۰ گرمی بسته بندی کردم. از ۱۰ کیلو کره ۲۵ ظرف ۴۰۰ گرمی گرفتم. ابتدا به فامیل به همسایه ها کره می فروختم دفعه بعدی ۵۰ کیلو کره سفارش دادم و کم کم یاد گرفتم در سایت هایی مثل شیپور و دیوار آگهی بزنم و یک پیج اینستاگرام داشته باشم. فروش کره بادام زمینی در ظرف های کوچک حاشیه سود خوبی داشت.

افزایش درآمد با طعم دار کردن کره بادام زمینی

ولی به علت تولید کننده نبودن در فروش های عمده به مشکل برمی‌خوریم و مغازه دارها از ما نمیخریدند و مجبور می شدیم همان فروش خرده را ادامه بدهیم تا این که یک روز به این نتیجه رسیدیم که بادام زمینی کره گیری بگیریم و خودمان کره بادام زمینی تولید کنیم، ولی برای این کار  ما دستگاه کره گیر بادام زمینی نداشتیم! در یکی از سفارش ها به همراه کره بادام زمینی ۵۰ کیلو بادام زمینی کره گیری سفارش دادیم. ابتدا با دستگاه چرخ گوشت و بعد با آسیاب خانگی کره گیری کردیم. با این کار حاشیه سود ۳ تا ۴ برابر می شد. مثلا در سال ۱۴۰۰ هر کیلو بادام زمینی کره گیری را عمده ۴۰ هزار می خریدیم و بعد از کره گیری هر کیلو کره را عمده ۱۲۰ هزار می دادیم و به صورت خرده هم هر کره ۴۰۰ گرمی برای ما ۱۰ هزار تمام می شد که ما ۴۰ هزار تومان می فروختیم.

کسب درآمد در خانه با کره بادام زمینی

درآمد بالای 30 میلیون در ماه با کره گیری از بادام زمینی در خانه

فروش کره بادام زمینی برای ما درآمد خوبی داشت با همین کار ساده توانستم قرض های برادرم و همسایه ها را پس دهم، غذا و لباس دخترای خودم رو تامین کنم برای خودم النگو بگیرم. ولی مشکلی که همیشه داشتم این بود که نمی توانستم به صورت عمده کره بادام زمینی بگیرم چون من دست اول نبودم و کره بادام زمینی را از کس دیگری می گرفتم و فقط با بسته بندی در ظرف های کوچک بود که میتوانستم سود داشته باشم. یکی از شب ها که داشتم سایت مغان هوم را بررسی میکردم متوجه محصولی به نام بادام زمینی کره گیری شدم. در سایت بادام زمینی کره گیری را فقط به صورت عمده می فروختند و یک بسته ۱۰۰ کیلویی داشتند! یادمه اون موقع کمترین مقدار سفارش بادام زمینی کره گیری ۱۰۰ کیلو بود ولی قیمتش خیلی کمتر از کره بادام زمینی بود و اگر می توانستم آن را بگیرم سود خوبی به دست میاوردم. آن موقع ۱۰۰ کیلو کره بادام زمینی ۳ میلیون تومان بود و خب من این پول را نداشتم ولی تصمیم گرفتم النگوهایم را بفروشم! یه مشکل دیگر هم وجود داشت!

کره گیری در خانه با خرید دستگاه کره گیری

برای کره گیری در خانه نیاز به دستگاه کره گیری بادام زمینی داشتم برای این یکی مشکل تصمیم گرفتم دستگاه چرخ گوشت خانه را بفروشم و دستگاه کره گیری بگیرم. تصمیم سختی بود ولی میخاستم کارم رونق بگیره! همین کارها رو کردم اول چرخ گوشت را فروختم و یک دستگاه کره گیری بادام زمینی دست دوم خریدم بعد از یک هفته بادام زمینی کره گیری رسید و من اینبار مدل بازاریابیم را عوض کردم و هدفم را مغازه ها و فروشگاه های زنجیره ای قرار دادم. بعد از ده روز اولین مشتری عمده را پیدا کردم و ۸۰ کیلو کره فروختم. از اون به بعد کارم به خوبی پیش رفت سعی میکردم قیمت تمام شده برای فروشگاه ها کمتر بیوفتد و آن ها زود به زود بفروشند و بدین ترتیب منو به همکاران خودشان معرفی می کردند.

بادام زمینی کره گیری

الان هم خودم کره گیری میکردم و می‌فروختم و هم برای شرکت مغان هوم بازاریابی میکردم یعنی بادام زمینی کره گیری را به مقدار عمده به شرکت ها می‌فروختم و از هر فروش پنج درصد پورسانت می‌گرفتم این گونه شد که بعد از گذشت فقط سه ماه میزان فروشم در ماه به ۱۲۵ میلیون رسید و توانستم درآمد ماهیانه ۳۰ میلیونی را تجربه کنم. الان برای من خیلی راحته که بگویم آدم اگه بخاد می‌تونه به درآمد ماهیانه یک میلیاردی برسد.

 

توصیه خانم امامی به مخاطبان روزنامه صمت

برای کسب درآمد در خانه راه های زیادی وجود دارد و برای کسی که بخواهد پول دربیاورد فرصت های شغلی زیادی وجود دارد که خانم های خانه دار را از داشتن شغل دولتی بی نیاز می کند من اتفاقی و از سرچ گوگل با مغان هوم آشنا شدم و با فروش کره بادام زمینی مغان هوم توانستم درآمد خوبی برای خودم دست و پا کنم اگر در شرایطی هستید که نیاز به کار دارید می توانید روی این کار حساب کنید چون هنوز خیلی ها حتی نمی دانند که کره بادام زمینی در ایران تولید می شود! 

برای تهیه بادام زمینی کره گیری در گوگل سرچ کنید: بادام زمینی کره گیری مغان هوم 

برای رفتن به سایت مغان هوم نیز روی لینک زیر کلیک کنید:

https://moghanhome.com/

شماره واتساپ و روبیکای مغان هوم: 09362154503

 

 


نویسنده:
کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/39kjz7