پنج‌شنبه 06 اردیبهشت 1403 - 25 Apr 2024
کد خبر: 40253
نویسنده: رپورتاژ
تاریخ انتشار: 1402/02/17 09:37

دستگاه دستمال کاغذی خانگی تمام اتوماتیک

دستگاه دستمال کاغذی یکی از دستگاه های روی بورس در جهت توسعه و اشتغال است.
دستگاه دستمال کاغذی خانگی تمام اتوماتیک

دستگاه دستمال کاغذی یکی از دستگاه های روی بورس در جهت توسعه و اشتغال است. در واقع دستگاه دستمال کاغذی اتوماتیک به ما اجازه تولید هر نوع دستمال کاغذی را می دهد. دستمال سفره، دستمال جیبی و دستمال توالت فقط چند نمونه از تولیدات این دستگاه هستند. این وسیله به راحتی زمینه را برای تولید دستمال های کاغذی درجه یک در هر مکانی فراهم می سازد. از آنجایی که استفاده از این دستگاه محدود به بخش صنعتی نیست و در بخش خانگی و نیمه صنعتی هم می توان از آن استفاده کرد، امروزه به عنوان نوعی دستگاه خانگی هم شناخته می شود.

 

دستگاه تولید دستمال کاغذی دستگاهی اتوماتیک و پیشرفته می باشد که به دلیل ابعاد کم و کاربری آسان در هر مکانی قابل راه اندازی است. این وسیله جزو معدود دستگاه هایی است که امکان اشتغال زایی با سرمایه کم و سود نامحدود را فراهم می کند. اگر شما هم جزو افرادی هستید که قصد راه اندازی یک کارگاه تولید کوچک دارید و می خواهید از سرمایه کم آغاز کنید، دستگاه دستمال کاغذی خانگی یک گزینه عالی برای شما خواهد بود. 

تولید انواع دستگاه دستمال کاغذی با تنوع بیشتری نسبت به زمان های قبل انجام می گیرد. انواع دستگاه اتوماتیک و نیمه اتوماتیک نمونه هایی از این دستگاه ها هستند. با کمک یک یا چند عدد از انواع دستگاه دستمال کاغذی می توان یک خط تولید برای تولید هر نوع دستمال کاغذی مورد نیاز بازار راه اندازی کرد. 

 

مشخصات دستگاه تولید دستمال کاغذی 

در رابطه با مشخصات دستگاه تولید دستمال کاغذی با توجه به نوع دستگاه و مدل آن می توان صحبت کرد. به طور مختصر و مفید در رابطه با این دستگاه باید بدانید که یک دستگاه صنعتی و نسبتاً  بزرگ می باشد که دارای یک ورودی و یک خروجی است. این دستگاه از یک طرف مواد اولیه را گرفته و از طرف دیگر دستمال‌ های کاغذی را تولید و خارج می کند. چگونگی کارکرد و ویژگی‌ های ساختاری دستگاه نیز به نوع آن بستگی دارند. هرکدام از دستمال های جعبه ای، رولی و جیبی نیاز به یک نوع دستگاه مخصوص دارند. البته هر کدام از این دستگاه ها قادر به تولید چندین نوع از دستمال های گفته شده هستند. 

از جمله مشخصات مشترکی که انواع دستگاه تولید دستمال کاغذی دارند به برقی بودن آنها می توان اشاره داشت. از طرفی، این دستگاه ها قابلیت تبدیل برق را هم دارند. سرعت عملکرد این دستگاه ها بالا می باشد، به طوری که در یک ثانیه قادر به تولید یک و نیم تا دو متر دستمال هستند. ابعاد دستگاه ها نیز منحصر به فرد می باشد و هر کدام از ابعاد این دستگاه حدود یک تا یک و نیم متر می باشد. در مواقع خاص نیز دستگاه های غول پیکر ممکن است دارای ابعادی در حدود ۲ یا بیش از ۲ متر باشند. از دیگر خصوصیات این دستگاه می‌ توان به قابل تنظیم بودن آنها و در نتیجه تولید دستمال بر اساس سفارش مشتری اشاره کرد. مسئله دیگر این است که اغلب دستگاه‌ های تولید دستمال کاغذی دارای قابلیت تا کردن دستمال هستند. 

تا اینجا تلاش کردیم تا در خصوص مشخصات دستگاه تولید دستمال کاغذی به صورت مختصر، مفید و کلی صحبت کنیم. در ادامه نیز اطلاعات مفیدی دیگری در خصوص این دستگاه در اختیار شما قرار خواهند گرفت؛ پس با ما همراه باشید.

 

مواد اولیه دستگاه تولید دستمال کاغذی 

یکی از مهمترین مباحث مرتبط با انواع دستگاه، همین مورد؛ یعنی مواد اولیه دستگاه تولید دستمال کاغذی و هرگونه متریال لازم برای راه اندازی دستگاه است. مواد اولیه و کیفیت آنها با توجه به نوع دستمالی که قرار است تولید شود،  می ‌تواند متفاوت باشد. اصلی ترین ماده ای که در تولید دستمال‌ های کاغذی به کار میرود، نوعی ماده و الیاف سلولزی طبیعی با رنگ سفید است. برای تولید دستمال کاغذی های رنگی به این ماده رنگ مجاز اضافه می شود. معمولاً در تولید دستمال‌ های کاغذی ضخیم و نازک از یک نوع ماده اولیه استفاده می‌ گردد؛ اما تعداد لایه های دستمال و در نتیجه میزان ضخامت آنها با هم فرق دارد. 

 

درآمد کارگاه های تولید دستمال کاغذی 

قطعا میزان درآمد حاصل از راه اندازی کارگاه تولید دستمال کاغذی فاکتوری مهم برای اشتغال آفرینان این حوزه است. با توجه به میزان فعالیت و ساعات کاری و نیز شیفت های کاری هر کارگاه، درامد کارگاه تولید دستمال کاغذی می تواند متفاوت باشد. درآمد این کار در حالت کلی بالا و تضمینی بوده و به عنوان یکی از سودآورترین مشاغل می توانید روی آن حساب کنید. متوسط درآمد سالانه و مقدار سوددهی در نظر گرفته شده برای کارگاه تولید دستمال کاغذی حدود 120 درصد است. 

خط تولید دستمال کاغذی با دستگاه فول کات 

دستگاه تولید دستمال کاغذی فول کات نمونه ای از مهمترین دستگاه ها است که خود به تنهایی برای راه اندازی خط تولید کارایی دارد. این دستگاه به صورت 4 یا 6 لاین تولید می شود. در واقع دستگاه فول کات دستگاهی مجهز و همه چیز تمام است؛ از این رو از آن به عنوان خط تولید دستمال کاغذی فول کات یاد می شود. دستگاه دستمال کاغذی فول کات امروزه بیشتر در بخش صنعتی و برای تولید دستمال های جعبه ای کاربرد دارد.

 

قیمت دستگاه تولید دستمال کاغذی اتوماتیک و کارکرده

برای داشتن خریدی ارزان تر، بسیاری از افراد خرید انواع دستگاه دستمال کاغذی کارکرده را در اولویت قرار می دهند. قیمت دستگاه دستمال کاغذی کارکرده نسبت به مدل های نو ارزان تر است. میزان کیفیت وسیله نیز به عمر آن و مقدار کاری که انجام داده بستگی دارد. در حالت کلی خرید مدل های کارکرده از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه است؛ به شرطی که وسیله از کیفیت مطلوب برخوردار باشد. 

قیمت انواع دستگاه تولید دستمال کاغذی در منزل

این فاکتوری است که به نوبه خود از عوامل بسیاری تاثیر می پذیرد. با این حال، انواع دستگاه تولید دستمال کاغذی نیز دارای نرخ های مشخص هستند و هر دستگاه قیمت منحصر به فرد خود را دارا است. قیمت گذاری دستگاه ها بر اساس ساختار و در نتیجه توان کاری و هزینه های ساخت آنها مشخص می گردد. معمولا دستگاه های نیمه اتوماتیک ارزان تر از مدل های اتوماتیک می باشند. برای استعلام قیمت دستگاه تولید دستمال کاغذی در منزل به صورت دقیق و یا خرید دستگاه می توانید از طریق سایت صنعت ایران آلپای به آدرس www.alpaico.ir با کارشناسان فروش ما در تماس باشید.


نویسنده:
کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/2axeev