جمعه 07 اردیبهشت 1403 - 26 Apr 2024
کد خبر: 97176
تاریخ انتشار: 1402/08/24 07:05

تکیه بر نوآوری تنها راه رویارویی با تهدیدها

در سومین کنفرانس ملی انجمن علمی پارک‌‌های فناوری و سازمان‌ های نوآوری ایران که به میزبانی یزد و با همکاری شرکت معدنی و صنعتی چادرملو برگزار شد، مدیر تکنولوژی و توسعه چادرملو و مدیر مرکز نوآوری نوچاد در پنل تخصصی این کنفرانس با موضوع «نوآوری در صنعت» گفت: نوآوری تنها راه رویارویی با تهدیدها و عدم قطعیت‌های پیش‌روی اکوسیستم معدن و صنایع معدنی است .
تکیه بر نوآوری تنها راه رویارویی با تهدیدها

در سومین کنفرانس ملی انجمن علمی پارک‌‌های فناوری و سازمان‌ های نوآوری ایران که به میزبانی یزد و با همکاری شرکت معدنی و صنعتی چادرملو برگزار شد، مدیر تکنولوژی و توسعه چادرملو و مدیر مرکز نوآوری نوچاد در پنل تخصصی این کنفرانس با موضوع «نوآوری در صنعت» گفت: نوآوری تنها راه رویارویی با تهدیدها و عدم قطعیت‌های پیش‌روی اکوسیستم معدن و صنایع معدنی است . به گزارش روابط عمومی چادرملو، سینا امیر شنوا همچنین گفت:   راهکار افزایش تاب‌آوری و حفظ مزیت رقابتی و راه حل اجرای نوآوری در صنعت،  پیش‌ گامی در مسیر نوآوری است ،  از این رو احساس نیاز به نوآوری باید در صنعت به وجود آید.
وی افزود: در واقع صنعت باید یک سبد کامل نوآوری شامل توسعه کسب و کار، توانمندسازی، تسهیلگری، شبکه‌سازی و سرمایه‌گذاری را داشته باشدکه در شرکت چادرملو تمامی این موارد در قالب پلتفرمی به نام( نوچاد) طراحی و پیاده سازی شده است.
گفتنی است، مرکز نوآوری چادرملو (نوچاد) در این رویداد ملی که در پارک علم و فناوری یزد با حضور  سیاست‌گذاران و بازیگران اکوسیستم نوآوری کشور برگزار گردید، حضور داشت.


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/39bwaw