یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403 - 19 May 2024
کد خبر: 98945
تاریخ انتشار: 1402/09/22 13:39

خرید پارتیشن اداری با شرایط ویژه از تتراگلس

پارتیشن اداری روشی مدرن و نوین برای جداسازی فضای داخلی اداره است. این روش بهترین راه برای زیباتر نشان دادن فضای اداری و جدا کردن بخش‌های مختلف است. البته پارتیشن‌های اداری در انواع متنوعی ساخته می‌شوند که از بهترین آنها می‌توان به پارتیشن شیشه ای اشاره نمود.
خرید پارتیشن اداری با شرایط ویژه از تتراگلس

پارتیشن اداری روشی مدرن و نوین برای جداسازی فضای داخلی اداره است. این روش بهترین راه برای زیباتر نشان دادن فضای اداری و جدا کردن بخش‌های مختلف است. البته پارتیشن‌های اداری در انواع متنوعی ساخته می‌شوند که از بهترین آنها می‌توان به پارتیشن شیشه ای اشاره نمود. برای نصب پارتیشن‌های شیشه ای از انواع شیشه‌هایی همچون سکوریت و یا دوجداره استفاده می‌شود. تتراگلس شرایط پرداخت اقساطی را فراهم کرده تا همه بتوانند از این روش نوین بهره‌مند شوند. برای کسب اطلاعات بیشتر تا انتهای مطالب همراه ما باشید.

پارتیشن شیشه ای

پارتیشن شیشه ای از نمونه پارتیشن‌های اداری است که کاربردهای فراوانی را به همراه دارد. پارتیشن شیشه ای با عبور نور طبیعی در فضای داخلی باعث روشن‌تر شدن فضای داخلی شده و زیبایی محیط را دوچندان می‌کند. همچنین، این نوع پارتیشن تنوع بالایی در طرح و جنس دارد.

 

 

از بهترین نمونه‌های آن می‌توان به پارتیشن‌های شیشه ای فریم لس و دوجداره اشاره کرد. ویژگی این دو پارتیشن شیشه ای به شرح زیر است:

  1. پارتیشن شیشه ای فریم لس: پارتیشن شیشه ای فریم لس ظاهری ساده؛ اما شکیل دارد. این نوع شیشه ظرافت خاصی داشته و برای هر نوع فضایی مناسب است. معمولا برای این نوع پارتیشن شیشه ای از شیشه‌های سکوریت استفاده می‌شود. این شیشه‌ها روی فریم‌هایی از جنس آلومینیوم نصب می‌شوند. شیشه‌های فریم لس شفاف بوده و باعث ایجاد ارتباط بین کارکنان اداره می‌شود.
  2. پارتیشن شیشه ای دوجداره: همانطور که از نام این نوع پارتیشن مشخص است، شیشه آن به صورت دو لایه بوده و صدا را از خود عبور نمی‌دهد. پارتیشن شیشه ای دوجداره برای محیط‌های اداری پرتردد بهترین انتخاب بوده؛ زیرا با عبور ندادن صدا باعث ایجاد آرامش و سکوت در محیط می‌شود. این پارتیشن اداری در دو نوع شفاف و مات ساخته می‌شود و بهترین گزینه برای ایجاد حریم خصوصی در اداره است.

خرید اقساطی پارتیشن شیشه ای

خرید اقساطی، فرصتی طلایی است تا به صورت اقساطی پارتیشن اداری مورد نظر خود را خریداری نمایید. تتراگلس این فرصت را فراهم کرده تا بتوانید با پرداخت 50 درصد کل مبلغ صاحب پارتیشن مورد علاقه خود شوید. شما بایستی 50 درصد کل مبلغ پارتیشن اداری را پرداخت کنید و برای مابقی مبلغ باقی مانده، چک صیادی تحویل دهید. همچنین، این شرایط اقساطی بدون سود و ضامن است. شما دیگر نیازی به ضامن ندارید و تنها با ارائه چک می‌توانید از این شرایط ویژه استفاده کنید.

برای دریافت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر تنها کافیست که با مجموعه تتراگلس تماس حاصل نمایید. همچنین، سایر محصولات همچون نرده‌های شیشه ای، کابین دوش، آینه کاری، درب شیشه ای و... شامل این شرایط اقساطی می‌شوند. شما کافی است تا خدمات مورد نظر را انتخاب کرده و سفارش خود را به صورت اقساطی ثبت کنید.

 

 

نکات مهم در خرید پارتیشن اداری

بسیاری از افراد هنگام سفارش و خرید پارتیشن اداری سردرگم می‌شوند؛ اما شما با توجه به برخی نکات مهم می‌توانید پارتیشن متناسب با فضای خود را انتخاب کرده و به راحتی سفارش دهید. با توجه به نکات زیر می‌توانید بهترین پارتیشن اداری و یا پارتیشن شیشه ای مورد نظر خود را انتخاب کنید:

  • در نظر گرفتن انواع پارتیشن‌های مختلف: با پیشرفت فناوری، روز به روز بر تنوع پارتیشن اداری افزوده می‌شود. هر کدام از پارتیشن‌ها دارای ظاهر متفاوت و ویژگی‌های به خصوصی هستند. شما بایستی در مورد انواع پارتیشن اداری اطلاعاتی را کسب کرده و نمونه‌های آنها را مشاهده کنید تا بتوانید پارتیشن اداری مطابق با سلیقه خود را پیدا کنید. به طورکلی پارتیشن‌های اداری براساس فریم، به سه دسته فریم لس، چوبی و آلومینیومی تقسیم بندی می‌شوند.
  • همخوانی پارتیشن اداری با محیط: پارتیشن‌های اداری شکل ظاهری متنوعی دارند از این رو بایستی پارتیشن مطابق با دکوراسیون و فضای اداری خود را انتخاب کنید. همخوان بودن ظاهر پارتیشن باعث می‌شود تا فضای اداری بزرگتر و زیباتر دیده شود.
  • توجه به ابعاد پارتیشن اداری: در هنگام سفارش پارتیشن شیشه ای و یا مدل‌های دیگر آن، بایستی به ارتفاع و ابعاد آن دقت کنید. پارتیشن اداری در صورتی زیبا و موثر خواهد بود که اندازه متناسبی با فضا داشته باشد. اگر ابعاد آن بزرگ یا کوچک در نظر گرفته شود بدون شک، تقسیم بندی فضا به درستی صورت نخواهد گرفت. توجه کنید که ارتفاع پارتیشن اداری بایستی کمتر از دیوارهای اداره باشد.

سخن پایانی

امروزه پیشرفت‌های بشر در زمینه ساخت و نصب پارتیشن اداری آنقدر افزایش یافته که دیگر هیچ شرکت و مجموعه ای از روش‌های سنتی برای فضای اداری خود استفاده نمی‌کند. پارتیشن شیشه ای به دلیل زیبایی و داشتن مزایای بی شمار بسیار مورد توجه قرار گرفته است. همچنین، تنوع بالای پارتیشن‌های اداری سبب شده تا بتوانید پارتیشن را مطابق سلیقه خود انتخاب کنید. برای مشاهده انواع پارتیشن شیشه ای و خرید اقساطی پارتیشن اداری به وبسایت تتراگلس https://tetraglass.net/ مراجعه و برای دریافت مشاوره با شماره‌های 02177000229 و 09127228521 تماس حاصل نمایید.


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/2xxeyw