جمعه 07 اردیبهشت 1403 - 26 Apr 2024
کد خبر: 14545
تاریخ انتشار: 1401/01/27 02:14

به کمک میلگرد پلی آمید پکیلون، با خرابی زودهنگام قطعات خداحافظی کنید

به نقل از سایت پکیلون روز به روز در جهان شاهد گسترش صنعت در ابعاد و جنبه های مختلف هستیم که متریال های قدیمی جای خود را به متریال های نوین می دهند.

به نقل از سایت پکیلون روز به روز در جهان شاهد گسترش صنعت در ابعاد و جنبه های مختلف هستیم که متریال های قدیمی جای خود را به متریال های نوین می دهند. ورود پلیمرهای پلاستیکی با ویژگی‌های منحصر به فرد،  به دنیای صنعت باعث شده است که قطعه سازان برای ساخت قطعات به سمت پلیمرها بروند. مثلا یکسری از پلیمرها تحمل دمای بالا تا 300 درجه سانتی گراد را دارند. برخی دیگر میتوانند در برابر مواد شیمیایی و اسیدی مقاومت خوبی از خودشان نشان دهند برخی هم میتوانند در شرایط سایشی، در برابر اصطکاک مقاومت کنند.

یکی از جدیدترین متریال هایی که این روزها به جای فولاد و قطعات فلزی کاربرد چشمگیری پیدا کرده است میلگرد پلی آمید می باشد که در گرید‌های مختلف برای شرایط متفاوت به تولید می رسد و به دلیل بهره مندی از ویژگی های خاص و منحصر به فرد به محبوبیت در بین قطعه سازان رسیده است. میلگردهای پلی آمید دارای گریدهای مختلفی هستند بنابراین باید به تناسب نوع صنعتی که در آن مشغول هستید اقدام به خرید میلگرد پلی آمید نمایید. این متریال به دلیل بهره مندی از مقاومت کششی عالی به این سادگی ها دچار شکستگی، پارگی، کشیدگی و آسیب در برابر ضربه نخواهد شد.

میلگرد پلی آمید دارای نقطه ذوب بسیار بالایی می باشد بنابراین در اثر مجاروت با گرما دچار تغییر فرم و ساختار نخواهد شد. به عنوان مثال میلگرد پلی آمید 6.6 در دمای بالاتر از 180 درجه سانتیگراد دچار تغییر شکل خواهد شد که دمای بسیار بالایی در صنعت محسوب می شود. شما می توانید قبل از خرید میلگرد پلی آمید در مورد ویژگی های کیفی و مکانیکی آن تحقیق به عمل آورید تا بهترین نمونه را برای خرید انتخاب کنید. کارشناسان پکیلون در این راستا شما را یاری خواهند کرد.

خرید انواع میلگرد پلی آمید بدون سردرگمی

خرید انواع میلگرد پلی آمید می تواند در گریدهای مختلف صورت پذیرد. به همین دلیل است که دارای کاربردهای وسیع در صنایع مختلف می باشند. از انواع میلگرد پلی آمید در صنعت ساختمان سازی، قطعه سازی، ساخت تجهیزات نظامی، ساخت تجهیزات ورزشی و در ساخت تجهیزات صنعتی همچون قرقره، یاتاقان، غلتک و بلبرینگ استفاده می شود. خرید انواع میلگرد پلی آمید در مجموعه پکیلون برای خریدایان عزیز امکانپذیر می باشد. شما می توانید برای خرید انواع میلگرد پلی آمید اقدام به دریافت مشاوره رایگان پیش از خرید از کارشناسان زبده و ماهر پکیلون نمایید. با توجه به تعدد گریدهای مختلف در میلگرد پلی آمید، کاربرد هر گرید مختص خود می باشد بنابراین برای خرید انواع میلگرد پلی آمید باید به ویژگی های مکانیکی و گرید آن توجه داشت و این ها دقیقا همان مواردی هستند که کارشناسان ما با شما در میان می گذارند.

شما می توانید انواع میلگرد پلی آمید را در قطرهای مختلف از 6 میلیمتر تا 700 میلیمتر خریداری نمایید. با این حال قطر و وزن میلگرد پلی آمید به نوع و گرید آن بستگی دارد. این میلگردها همچنین در رنگ های مختلف همچون سفید، کرمی، قرمز، زرد، آبی و مشکی به تولید می رسند که می توانید بر حسب نیاز صنعت خود اقدام به خرید آن ها نمایید. ممکن است پلی آمید را از لحاظ ظاهری با میلگرد ABS اشتباه بگیرید اما ظاهر و عملکرد میلگرد پلی آمید آلمانی کرم رنگ را میتوانیم به استخوان تشبیه کنیم که هم قابلیت ضدسایش بودن، نشکن بودن و مقاوم بودن به ضربه را دارد.

مزایای خرید اینترنتی میله گرد پلی آمید ضد سایش

یکی از مهمترین مزیت های خرید اینترنتی میلگرد پلی آمید از پکیلون بهره مندی از ضمانت اصالت و مهلت تست محصول می باشد. ما در فروشگاه پکیلون برای رضایت خاطر شما صنعتگران عزیز این مزیت را افزوده ایم تا بتوانید با خیال آسوده اقدام به خرید میلگرد پلی آمید نمایید. بهره مندی از بهترین برندهای جهانی، قابلیت بررسی ویژگی های میلگرد پلی آمید پیش از خرید، بهره مندی از مشاوره رایگان خرید و ارسال به سراسر کشور در سریع ترین زمان ممکن مهمترین مزیت هایی است که خرید اینترنتی میلگرد پلی آمید از پکیلون برای شما به دنبال خواهد داشت.

مزایای خرید میلگرد پلی آمید PA 6G از پکیلون

یکی از مهمترین خصیصه ها که به هنگام خرید میلگرد پلی آمید به آن توجه می شود قیمت آن است. قیمت میلگرد پلی آمید به نسبت قیمت بالایی می باشد و این قیمت در مورد گریدهای تقویت شده بیشتر هم می شود. بنابراین خریداران مایل اند که با هزینه ای مقرون به صرفه و اقتصادی اقدام به خرید میلگرد پلی آمید PA 6G نمایند. مجموعه پکیلون به عنوان یکی از بزرگترین مراجع فروش میلگرد پلی آمید در سطح ایران با ارائه بهترین کیفیت و اقتصادی ترین قیمت سعی در کسب رضایت هر چه بیشتر خریداران و مشتریان همیشگی خود نموده است. در واقع هدفی غایی ما در این مجموعه بالا بردن سطح کیفیت تولیدات داخلی می باشد. شما به عنوان یک تولید کننده ایرانی می توانید با تولید محصولات با کیفیت پرچمدار عرصه تولید در جهان باشید و نام ایران را با سربلندی در این عرصه عنوان کنید. از مهمترین مزایای خرید میلگرد پلی آمید از مجموعه پکیلون بهره مندی از قیمت و کیفیت بی نظیر در این مجموعه می باشد که به موجب آن سطح کیفی تولیدات داخلی بالا خواهد رفت.

کاربردهای میلگرد پلی آمید PA 6G ضدسایش در صنعت

میلگرد یا راد پلی آمید PA 6G در در چند سال اخیر جای خود را به خوبی در صنعت باز کرده است. این ماده نیمه آماده دارای ویژگی های منحصر به فردی می باشد که به کاربردهای آن دامن زده است. قابلیت تراشکاری ساده، مقاومت در برابر اشعه ماورابنفش، مقاومت بالا در حداکثر دمای 170 درجه سانتیگراد و تراکم و استحکام عالی موجب شده تا میلگرد پلی آمید بتواند جایگزین قطعات فولادی و فلزی در صنعت تولید شود. میله گرد پلی آمید در صنعت پلاستیک هم از گذشته جایگاه ویژه ای داشته و آن را تا به امروز حفظ کرده است. در این بخش قصد داریم از کاربردهای مهم میلگرد پلی آمید بگوییم. بنابراین در این بخش نیز همراه ما باشید.

  • ساخت بسیاری از تجهیزات آزمایشگاهی به ویژه تجهیزات عایق از میلگرد پلی آمید استفاده می شود.
  • در صنعت خودروسازی از انواع میلگرد پلی آمید استفاده می شود.
  • میلگرد پلی آمید در برابر سوخت، روغن، گریس، حلال های آلی و فرآورده های نفتی و مواد قلیایی مقاومت بالایی دارد بنابراین از آن در نیروگاه ها و صنایع پتروشنی استفاده فراوانی می شود.
  • از میلگرد پلی آمید در صنعت ساختمان سازی استفاده می شود. میلگرد پلی آمید دارای مقاومت بالا در برابر ضربه و شوک های ناگهانی می باشد و می توان از آن به عنوان نبشی در ساختمان سازی استفاده نمود.
  • در ساخت قرقره، یاتاقان، چرخ، چرخ دنده های صنعتی و بوش فولادی از میلگرد پلی آمید استفاده می شود.
  • ساخت تجهیزات نظامی از جمله حوزه هایی است که میلگرد پلی آمید در آن کاربرد دارد.

کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/2xqq9q