پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403 - 02 May 2024
کد خبر: 41166
نویسنده: رپورتاژ
تاریخ انتشار: 1402/02/31 09:02

پیام عمومی تلگرام

پیام عمومی تلگرام
پیام عمومی تلگرام

پیام عمومی تلگرام

تلگرام یک پیام رسان رایگان میباشد که میتوان آن را محبوب ترین و امن ترین اپلیکیشن پیام رسان در ایران دانست که با امکانات فوق العاده ی خود،موفق به جلب توجه کاربران ایرانی شده است.این اپلیکیشن از امنیت بالایی در زمینه ی حفظ اطلاعات کاربران برخوردار است. در ایران علاوه بر استفاده ی روز مره از این اپلیکیشن، صاحبان مشاغل توانسته اند با ایجاد کانال و گروه، کسب و کار خود را به کاربران معرفی نموده و محصولاتشان را جهت فروش اینترنتی به راحتی عرضه کنند.تبلیغات در تلگرام پیش از محدودیت کار با این شبکه اجتماعی یکی از رایج‌ترین روش‌های تبلیغات محسوب می‌شد که البته با مسدود شدن این پیام رسان، کمی افت کرد. اما دوباره کاربران به تلگرام روی آورده‌اند. این را می‌توان از افزایش اعضای کانال‌های تلگرامی متوجه شد.

بهترین کانال های تلگرامی برای تبلیغات کدام ها هستند؟

بهترین کانال‌های تلگرامی برای ارسال تبلیغات شما کانال‌هایی هستند که موضوعی متناسب با کسب و کار خودتان داشته باشند؛ چراکه معمولاً مشتریان بالقوه شما عضو همین کانال‌ها هستند و احتمال اینکه با مشاهده تبلیغ، به عضویت کانال شما هم دربیایند بالاتر است.استفاده از کانال‌های تبلیغاتی پربازده برای تبلیغات،شما در این کانال‌ها می‌توانید با به صرفه‌ترین هزینه‌ها، به صورت ساده اما قوی به تبلیغات گسترده در سطح شهر و کشور خود و حتی جهان بپردازید و محصول و کسب‌وکار خود را به همه معرفی کنید.images_1684609246_646918de3281f.png

ارسال پیام عمومی تلگرام

پیام عمومی تلگرام به صورت انبوه شاید کاری غیر ممکن باشد که فست تلگرام آن را ممکن ساخته است شما در حالت عادی قادر نخواهید بود به بیش از 20 تا 30 نفر پیام عمومی یک نواخت ارسال کنید چرا که به دلیل سوء استفاده های کاربران انجام این عمل به گونه ای غیر ممکن شده است اما ما آن را ممکن ساخته ایم و قادر هستیم به بیش از بیست هزار نفر در طول روز پیام ارسال کنیم.

این روش بسیار هدفمند و مناسب برای افرادی است که می خواهند به جامعه هدف خود در مدت زمانی کوتاه دستیابی پیدا کرده و پیام تبلیغاتی کانال و یا کسب و کار خود را برای آن ها ارسال نمایند. روش پیام عمومی تلگرام بسیار با کیفیت است و تنها کافیست شما گروه های مشابه با موضوع خود را ارائه دهید و پیام تبلیغاتی برای آن ها نیز ارسال خواهد شد. باید در نظر داشت که این روش به دلیل محدودیت های بی شمار از سوی تلگرام و مشکلات سرور و آیپی با هزینه های بیشتری نسبت به برخی از روش ها همراه است. 

در کل تبلیغات از هر کانالی که باشد برای هر کسب و کاری یکی از ضروریات است.به خصوص با سبک جدید زندگی که کرونا برای همه ما به وجود آورده بسیاری از کارها اینترنتی و موبایلی انجام می‌شوند. کاربران ترجیح می‌دهند در خانه بنشینند و هر چه نیاز دارند را در لپ تاپ و موبایلشان بیابند. در این میان یکی از کاربردی‌ترین اپلیکیشن‌ها در میان ایرانیان بعد از اینستاگرام، تلگرام است.بنابراین به جرأت می‌توان گفت تبلیغات در تلگرام از ضمانت بالایی برخوردار خواهد بود.

اهمیت پیام عمومی 

شاید با خود بگویید که پیام عمومی چه ارزشی دارد و این روش را با ارسال پیامک مقایسه کنید در جواب باید گفت که شاید شما طی روز چندین پیامک تبلیغاتی دریافت کنید در صورتی که این میزان در تلگرام به صفر می رسد هر چه پیام کمتری برای شما ارسال شود مسلماً توجه بیشتری به پیام ها می کنید به خصوص که این پیام ها در بستر تلگرام ارسال شود.

چرا باید تبلیغات عمومی با روش پیام عمومی تلگرام انجام داد؟

بدون شک تلگرام یک پیام رسان محبوب و پر کاربرد است که میلیون ها ایرانی در آن فعالیت می کنند شما می توانید به راحتی به دیتابیسی هدفمند و جامع از طریق تلگرام و تیم فست تلگرام وصل شوید و تبلیغات خود را کاملاً هدفمند با بازدهی بسیار بالا انجام دهید.توجه داشته باشید که ارسال پیام عمومی در تلگرام بسیار پرکاربرد تر و مفید از ارسال پیامک عمومی است. چرا که بسیار کم این روش انجام می شود و بسیار سختی های خاص خود را دارد.

8 گام مؤثر در ارسال پیام کوتاه

1- شناخت مخاطب محصولتان

توجه داشته باشید که محصولی که قصد تبلیغ آن را دارید مخاطب عام دارد یا خاص. آیا محصول تان به درد قشر و گروه خاصی از مردم میخورد؟ آیا تفکیک جنسیتی در مورد محصول شما مطرح است؟ یا به عبارت دیگر آیا مخصوص آقایان است، یا بانوان یا هر دو گروه؟

2-متن پیامک شما

متن پیامک شما باید درباره ی ویژگی های خاص و متمایز و مزایای محصول یا خدمات تان باشد. مخاطبان پیامک های شما به این امتیازات و ویژگی های خاص توجه میکنند، نه خودِ محصول.

3-کلمات و محتویات متن

به کلماتی که برای متن پیامک‌تان استفاده می‌کنید دقت کنید. این کلمات باید برای مخاطب شما، یعنی مشتریان بالقوه واحتمالی، جذابیت داشته باشد.

4-ارسال پیامک در فواصل زمانی مشخص

اگر به دنبال نتیجه ی مطلوب هستید باید در فواصل زمانی معین و به دفعات مشخصی پیامک ارسال کنید.

5-ثبت شماره

فراموش نکنید که حتماً شماره تماس‌های ورودی را بطور دقیق و مرتب ثبت کنید.

 

برای اطلاع از قیمت و تعرفه های تلگرام با فست تلگرام در ارتباط باشید.

 

پرسش های شما

آیا با روش پیام عمومی میتوان اطلاعیه ای را به اعضای خاصی ارسال کرد ؟

  • بله،این روش روشی انحصاری ، مفید ، پربازده و بسیار کم خرج می باشد و چنانچه  قصد فروش دارید و یا می خواهید اطلاعیه ای را به اعضایی خاص ارسال کنید میتوانید به راحتی از این روش استفاده کنید.

آیا فست تلگرام این قبلیت را دارد که بتوان به راحتی برای استفاده از این روش از آن بهره گرفت ؟

  • فست تلگرام با وجود محدودیت هایی که در شبکه های مجازی به خصوص تلگرام وجود دارد این امکان را فراهم کرده است که با کمک ارسال پیام عمومی تلگرام شما بتوانید تبلیغاتی هدفمند و پربازده و سود دهی را تجربه کنید و حتی می توانید با کمک آن افزایش ممبر تلگرام انجام دهید.

 

برچسب ها : پیام عمومی تلگرام,پیام عمومی در تلگرام,پیام انبوه تلگرام


نویسنده:
کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/2rbxjz