شنبه 08 اردیبهشت 1403 - 27 Apr 2024
کد خبر: 107463
تاریخ انتشار: 1403/01/07 13:15

آغاز به کار اولین زنجیره اتصال تولید به مصرف مصالح در صنعت ساختمان

خرید و فروش مصالح ساختمانی در بازار آزاد توسط دلالان انجام می‌شود که اغلب اوقات قیمت آن نسبت به قیمت کارخانه بیشتر است. از این رو سازندگان ساختمان برای تامین متریال باکیفیت دچارمشکل شده و بایستی هزینه به نسبت بالایی متقبل شوند.
آغاز به کار اولین زنجیره اتصال تولید به مصرف مصالح در صنعت ساختمان

خرید و فروش مصالح ساختمانی در بازار آزاد توسط دلالان انجام می‌شود که اغلب اوقات قیمت آن نسبت به قیمت کارخانه بیشتر است. از این رو سازندگان ساختمان برای تامین متریال باکیفیت دچارمشکل شده و بایستی هزینه به نسبت بالایی متقبل شوند.

شرکت تامین 24 به عنوان اولین پل ارتباطی تولید کنندگان مصالح در صنعت ساختمان با مصرف کنندگان ایجاد شده است. مشتریان بدون نگرانی بابت متریال و هزینه سنگین خرید و تحویل مصالح ساختمانی، به صورت مستقیم از tamin 24 سفارش خود را به ثبت برسانند.

معرفی شرکت مصالح ساختمانی تامین 24

شرکت تامین ۲۴ به عنوان یکی از شرکت‌های تازه تاسیس از نیمه دوم سال 1402 مشغول به فعالیت است و به منظور اتصال تولید کنندگان مصالح ساختمانی با مصرف کنندگان به وجود آمده تا سازندگان ساختمان با کمترین هزینه بهترین متریال را تهیه کنند.

تامین 24 وظیفه تحویل مواد مصالح ساختمانی از مبدا که کارخانه تولید کننده است به مصرف کنندگان که اصولا سازندگان یک پروژه ساختمانی هستند را نیز دارد. به این ترتیب مشتریان با خیال آسوده می‌توانند محصول مورد نظر خود را به صورت مستقیم و با قیمت واقعی از این شرکت خریداری کنند.

قیمت مصالح فروشی آزاد توسط دلالان متغییر بوده و مبلغ آن بیشتر از هزینه فروش محصولات ساختمانی کارخانه است. بنابراین tamin 24 پل ارتباطی بین تولیدکنندگان و مصرف کنندگان مصالح در صنعت ساختمانی شناخته می‌شود.

محصولات شرکت تامین ۲۴

سازندگان ساختمان برای کاهش هزینه پروژه نیاز به اطلاع از قیمت سیمان تهران و به طور کلی مصالح صنعت ساختمانی و تجهیزات را نیز دارند. تامین 24 یکی از شرکت‌های خرید و فروش آنلاین محصولات ساختنمانی، برق و تاسیسات است.

این شرکت به جهت تامین تیاز مشتریان محصولات خود را به چند دسته مختلف تقسیم کرده تا خریداران  به راحتی بتوانند متریال مورد نیاز خود را شناسایی و به صورت آنلاین سفارش دهند. به این ترتیب  سازندگان ساختمانی با خرید اینترنتی از تلف کردن وقت، هزینه و انرژی اضافی جلوگیری کرده و سود بیشتری می‌برند.

 محصولات سامانه آنلاین  تامین 24 عبارت است از:

  • مصالح پایه
  • عایق
  • آهن آلات
  • برق تاسیسات
  • تجهیزات

خرید آنلاین مصالح پایه در تامین 24

یکی از محصولات مهم شرکت tamin 24 که بیشتر مصرف کنندگان برای تامین آن به دنبال خرید آنلاین و مستقیم از طریق فروشندگان معتبر هستند، مصالح پایه است. این مصالح ساختمانی شامل آجر سفال، انواع بلوک، بتن، سیمان، شن و ماسه، وافل و یوبوت می‌شود.

خرید غیرحضوری انواع عابق در tamin 24

عایق از محصولات ضروری برای ساختمان‌های اداری، مسکونی و تجاری است. شرکت تامین 24 این محصول را همانند مصالح پایه با قیمت کارخانه در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. انواع عایق شامل ایزوگام، پشم شیشه، قیر، یونولیت، پرایمر، پشم سنگ، پلی کربنات، کارتن پلاست، گونی و نانو عایق‌ها است.

خرید آنلاین آهن آلات در سامانه تامین 24

خرید مستقیم آهن آلات با قیمت روز از جمله دغدغه‌‌های اصلی افرادی است که برای پروژه‌های بزرگ ساختمانی برنامه ریزی کرده‌اند. سامانه آنلاین tamin 24 این محصول را به صورت گسترده پوشش داده و آماده ارائه به مشتریان است. انواع آهن آلاتی که این شرکت تامین کرده، شامل میلگرد، تیرآهن، عرضه فولادی، اتصالات، توری، قوطی، ناودانی، نبشی، وال پست و ورق می‌باشد.

خرید غیرحضوری برق تاسیسات در tamin 24

برق و تاسیسات از جمله مواردی است که برای اتمام ساختمان بایستی به آن پرداخته شود. سازندگان و مصرف کنندگان شخصی برای تهیه آنلاین برق تاسیسات از تامین 24 می‌توانند از محصولات خدماتی این شرکت بهره‌مند شوند. برق تاسیسات شامل سرمایش و گرمایش، سیم و کابل و کلید پریز است.

خرید اینترنتی تجهیزات در سامانه تامین 24

یکی دیگر از محصولات اصلی tamin 24 بخش تجهیزات است. افراد برای دریافت تجهیز کارگاه که شامل ماشین آلات، تاور کرین، آسانسور و کانکس می‌شود بایستی به سامانه این شرکت مراجعه کرده و برای تهیه آن، به صورت آنلاین سفارش خود را به ثبت برسانند.

خدمات شرکت مصالح ساختمانی tamin 24

شرکت تامین 24 علاوه بر مصالح فروشی، عایق، آهن آلات، برق تاسیسات و تجهیزات؛ خداماتی به ازای محصولی که در اختیار مشتریان گذاشته، ارائه می‌دهد. مصرف کنندگان علاوه بر خرید مستقیم و آنلاین که دردسر کمتری به نسبت خرید حضوری از دلالان بازار آزاد دارد، می‌توانند از خدمات رایگان این مجموعه بهره‌مند شوند.

 این خدمات پس از فروش جز ارزش‌های اصلی سامانه  tamin 24 بوده  که آن را نسبت به رقبا متفاوت کرده است. از این رو در ادامه قصد داریم خدمات اصلی شرکت مصالح ساختمانی تامین 24 را نام برده و به هر یک به صورت جداگانه بپردازیم:

  • پشتیبانی قوی محصولات
  • بخش نظرات و شکایات
  • خرید آنلاین و بدون واسطه
  • استعلام قیمت به روز محصولات

پشتیبانی قوی از محصولات تامین 24

شرکت tamin 24 به منظور رسیدگی به مشتریان جدید و قدیمی، پشتیبانی فعال و به صورت 24 ساعته دارد تا مصرف کنندگان در صورت خرید بتوانند با کارشناسان این شرکت در تماس باشند و در صورت بروز مشکل، با متخصصین حرفه‌ای تامین 24 به صورت رایگان مشورت کنند.

مشاهده نظرات و شکایات tamin 24

یکی از مهم‌ترین خدمات این سامانه که به منظور اولین زنجیره اتصال تولید به مصرف مصالح در صنعت ساختمان آغاز به کار کرده، بخش نظرات و شکایات برای مشتریان است. خریداران می‌توانند با مراجعه ب این قسمت از منو بالای صفحه اصلی سامانه تامین 24 از نظرات خریداران قبلی مطلع شوند و یا نظرات خود را به کارشناسان این شرکت منتقل کنند.

خرید آنلاین و بدون واسطه تامین 24

این شرکت برای تسهیل بخشی به خرید و فروش مصالح ساختمانی، یکی از مهم‌ترین خدمات یعنی خرید آنلاین و بدون واسطه را برای مشتریان قرار داده است. مصرف کنندگان به جای خرید حضوری از بازار آزاد  با قیمت‌ بالا و متغیر، می‌‎توانند به راحتی و بدون واسطه با قیمت واقعی از سامانه تامین 24 خرید خود را انجام دهند.

استعلام قیمت به روز محصولات tamin 24

استعلام قیمت سیمان تهران، قیر، ایزوگام، اتصلات و نانو عایق از جمله خدمات ویژه تامین 24 برای اطلاع از به‌روزترین قیمت‌ها است. مشتریان بایستی در صورت خریداری از محصولات ابتدا از قیمت هرکدام باخبر شده تا با اطمینان برای ثبت سفارش به صورت آنلاین اقدام کنند.

مراحل خرید از سامانه تامین 24

مصرف کنندگان مصالح ساختمانی برای خرید از tamin 24 باید ابتدا وارد سامانه این شرکت به آدرس اینترنتی  tamin24.comشوند و از متخصصین آن که آماده پاسخگویی به مشتریان هستند، استعلام قیمت بگیرند. از آنجایی که محصولات ساختمانی به دلیل نرخ تورم، قیمت ثابت و مشخصی ندارد؛ لازم است از قیمت به‌روز هر یک از محصولان نام برده شده مطلع شوید و بعد مراحل زیر را به ترتیب طی کنید:

  • استعلام قیمت
  • صدور پیش فاکتور
  • تایید و صدور فاکتور نهایی
  • حمل و نقل

پس از استعلام قیمت محصولات، پیش فاکتور برای خریداران صادر می‌شود تا مصرف کنندگان مبلغی از خرید آنلاین خود را در سامانه تامین 24 پرداخت نمایند؛ سپس قاکتور نهایی صادر می‌شود تا کارکنان مجموعه محموله را برای ارسال به سازندگان پروژه‌های ساختمانی آماده کنند. در نهایت بعد از حمل و نقل محصول و تحویل آن به خریدار، باقی مبلغ بایستی طبق فاکتور نهایی تمام و کمال تسویه شود.  


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/2olprv