شنبه 29 اردیبهشت 1403 - 18 May 2024
کد خبر: 18174
تاریخ انتشار: 1401/04/18 05:42

از کجا بفهمیم فالوور فیک داریم

تشخیص فالوور فیک و دنبال کننده هایی که هیچ فعالیتی ندارند به شما کمک خواهد کرد تا شاهد رشد و پیشرفت پیج اینستاگرام خود شوید.

 

خرید فالوور فیک آسانترین و کوتاه ترین راه برای پیشرفت در اینستاگرام است. این برداشت بسیاری از مشاغل اینستاگرام در این سالها بوده است. البته همه چیز خوب پیش رفت تا اینکه فالوور تقلبی در کمتر از چند ماه به دلیل شکست ها تبدیل به ابزاری برای پسرفت شد! بسیاری از صفحات اینستاگرام این روزها در پی  مکانی هستند تا بتوانند توسط آن فالوورهای فیک خود را بشناسند و آنها را حذف کنند.

اگر می خواهید کسب و کار خود را از گیر افتادن توسط فالوورهای جعلی خلاص کنید، باید آنها را شناسایی کرده و از صفحه خود حذف کنید. با مطالعه این مقاله با جدیدترین روش ها و همچنین ابزارهای خودکار یافتن فالوور در اینستاگرام آشنا می شوید. پس با مستر فالوور همراه باشید.

فالوور جعلی چیست؟

اگر هنوز نمی دانید که فالوور جعلی به چه معناست همراه ما باشید. باید بدانید که فالوورهای جعلی صفحاتی هستند که توسط افراد واقعی مدیریت نمی شوند و ربات ها آنها را ساخته و اداره می کنند. بنابراین طبیعی است که وقتی این اکانت های جعلی صفحه شما را فالو می کنند، به شما کمکی نکنند.

چرا باید فالوورهای جعلی را پیدا کنیم و آنها را حذف کنیم؟

داشتن فالوورهای تقلبی در صفحه می تواند تاثیر زیادی بر صفحه شما و کسب و کار اینستاگرام شما داشته باشد. بنابراین بهتر است هر چه زودتر این حساب های تقلبی را شناسایی کرده و از صفحه خود حذف کنید. در اینجا برخی از معایب فالوور جعلی آورده شده است:

جلوگیری از رفتن پست ها در صفحه اکسپلورر: از آنجایی که این فالوورها توسط شخص خاصی مدیریت نمی‌شوند، نمی‌توانند با پست های شما تعامل برقرار کنند و آنها را لایک کنند یا روی آنها نظر بگذارند. همچنین امکان اشتراک گذاری و ذخیره پست های شما توسط این اکانت ها وجود ندارد. به همین دلیل است که آنها سطح تعامل در صفحه شما را به شدت کاهش می دهند. کاهش تعامل با صفحه ممکن است مانع از مشاهده پست های شما در قسمت اکسپلور شود.

باعث ایجاد محدودیت توسط اینستاگرام می شوند: اگر نرخ تعامل کاهش یابد، اینستاگرام متوجه جعلی بودن فالوورهای شما خواهد شد. از آنجایی که اینستاگرام به دنبال تعامل واقعی بین کاربران است، صفحه شما شما را به عنوان یک حساب اسپم شناسایی می کند و محدودیت های سنگینی را برایتان اعمال می کند.

اعتماد مخاطبان و مشتریان خود را از دست می دهید: وقتی بینندگان صفحه ببینند که تعداد فالوورهای زیادی در حساب خود دارید، اما پست های شما به تناسب کاربرانی که دارید لایک اینستاگرام و کامنت دریافت نمی کنند، متوجه می شوند که اکثر فالوورهای صفحه شما جعلی هستند. این قطعا اعتماد آنها را خدشه دار می کند.

چگونه بفهمیم که فالوور جعلی داریم؟

بهترین و سریع ترین راه برای فهمیدن اینکه آیا فالوور تقلبی در صفحه خود دارید یا خیر، بررسی تعامل حساب خود است. میزان تعامل یعنی مشارکت فالوورهای شما در پیج شما چقدر است. هر چه تعداد فالوورهای بیشتری در حساب شما لایک کنند، کامنت بگذارند، ذخیره کنند و محتواهای شما را با دیگران  به اشتراک بگذارند، سطح تعامل در صفحه بیشتر می شود و بالعکس.

 فالوورهای تقلبی، همانگونه که از نامشان پیداست، توسط افراد واقعی اداره نمی شوند و نمی توانند مانند یک شخص واقعی در صفحه تعامل داشته باشند. به همین دلیل، اگر تعداد فالوورهای تقلبی در صفحه زیاد باشد، سطح تعامل به شدت کاهش می یابد.

اگر به نرخ تعامل نگاه کنید و متوجه شوید که صفحات جعلی در بین فالوورهای شما وجود دارد، احتمالاً تعدادی از آنها را پیدا خواهید کرد. اگر تعداد فالوورهای کمی دارید، پیدا کردن آنها نسبتا آسان خواهد بود. اما اگر فالوورهای زیادی داشته باشید، تشخیص فالوورهای دروغین از فالوورهای واقعی تقریبا غیرممکن خواهد بود. اما نگران نباشید؛ در این مقاله دو روش برای شناسایی صفحات جعلی ارائه می کنیم:

  • فالوورهای جعلی را با ابزارهای خودکار شناسایی کنید.
  • فالوورهای جعلی را با بررسی لایک ها، کامنت ها و ... شناسایی کنید.

روش های شناسایی پیج های فیک

اگر می خواهید از ابزارهایی برای شناسایی فالوورهای جعلی خود در صفحه ای استفاده کنید که بتوانند به طور خودکار آن فالوورها را شناسایی کرده و آنها را از صفحه شما حذف کنند، پاراگراف بعدی را بخوانید.

1.    فالوورهای اینستاگرام را با ابزارهای خودکار جعلی تشخیص دهید

همانطور که می دانید، تشخیص فالوورهای جعلی با بررسی دستی معیارهای مختلف زمان زیادی می برد. این مشکل زمانی بیشتر به چشم می آید که تعداد فالوورهای زیادی در صفحه خود داشته باشید. در این صورت زمان زیادی طول می کشد تا فالوورهای جعلی را یکی یکی بررسی کنید. همچنین احتمال خطا در تحلیل فالوورهای کاذب وجود دارد. شما می توانید این کار را با اپلیکیشن های تشخیص فالوور فیک انجام دهید تا در کوتاهترین زمان آنها را شناسایی کنید.

2.    شناسایی فالوورهای فیک بصورت دستی

دانستن ویژگی های صفحات جعلی برای تشخیص فالوورهای جعلی از واقعی ضروری است. برای شناسایی این فالوورها، ابتدا باید نشان دهید که می خواهید یک حساب کاربری خاص را بررسی کنید یا همه دنبال کنندگان یک صفحه را تجزیه و تحلیل کنید. در زیر نحوه شناسایی فالوورهای تقلبی از هر دو دسته را به شما آموزش می دهیم:

چگونه بفهمیم یک حساب کاربری در اینستاگرام جعلی است؟

برای تشخیص فالوور تقلبی از واقعی، باید برخی از ویژگی های مهم صفحه را بررسی کنید و سپس با نتیجه گیری از آنها، جعلی یا واقعی بودن فالوور را متوجه خواهید شد. این ویژگی ها عبارتند از:

  1. نام کاربری
  2. عکس پروفایل
  3. بیو پیج
  4. نرخ تعامل دنبال کنندگان با محتواهای پیج
  5. داشتن محتوا و استوری در پیج
  6. نسبت تعداد فالوورها و فالووینگ ها

شما می توانید با بررسی موارد بالا متوجه شوید که آیا پیج مورد نظر شما واقعی است یا خیر. یک پیج واقعی دارای نام کاربری و عکس پروفایل می باشد. بیشتر افراد واقعی اقدام به نوشتن بیو در پیج خود می کنند. اگر یک پیج فالوورهای بالایی دارد حتما بررسی کنید که تعداد تعامل افراد در پیج به همان میزان نیز بالا هست یا خیر.

این نکته را نیز در نظر داشته باشید که افراد واقعی در Instagram برای پیج خود محتوا منتشر می کنند و بیشتر پیج های جعلی این مشخصه را ندارند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/27q9pg