پنج‌شنبه 27 اردیبهشت 1403 - 16 May 2024
کد خبر: 94626
نویسنده: رپورتاژ
تاریخ انتشار: 1402/07/12 07:32

مهاجرت پرستاران به دانمارک چه مزیت هایی دارد؟

در مورد اینکه مهاجرت پرستاران به دانمارک چه تاثیراتی می تواند روی زندگی آنان داشته باشد توضیحاتی ارائه شده است.
مهاجرت پرستاران به دانمارک چه مزیت هایی دارد؟

کار پرستاری در دانمارک شغلی پر رونق است؟

رشته های پزشکی یکی از حوزه های پر رونق کاری در کشور دانمارک به شمار می روند. از این رو مهاجرت پرستاران به دانمارک بخاطر همین بازار کار مناسب و درآمد بالا در چند سال اخیر افزایش پیدا کرده است.

مهاجرت پرستاران به دانمارک لازمه ی شرایط خاصی است؟

برای اینکه بتوانید در حوزه ی کار پرستاری در دانمارک مشغول به کار شوید؛ باید ابتدا ویزای کار کشور دانمارک را اخذ کنید. سپس به عنوان پرستار در کلاس های زبان دانمارکی که برگزار می شود شرکت کنید و در طی 3 سال اقامتی که در کشور دانمارک دارید؛ مدرک خود را دریافت کنید. در آخر، بعد انجام این کار ها، می توانید مشغول کار پرستاری در دانمارک شوید.

شرایط سنی  که برای کار پرستاری در دانمارک  تعیین شده است. 18 تا 75 سال می باشد.

اکثر مهاجرت پرستاران به دانمارک از طریق مهاجرت کاری است. این افراد با داشتن مدرک پرستاری می توانند به این کشور مهاجرت کنند؛ ولی قبل این کار، باید بدانند که داشتن تمکن مالی، یکی از مهم ترین شرایطی است که باید دارای آن باشند.

تمکن مالی برای یک فرد 37 کرون دانمارک در نظر گرفته شده است. پس باید اطلاع داشته باشید که اگر بخواهید، برای کار پرستاری در دانمارک،  با خانواده به این کشور مهاجرت کنید؛  برای هر فرد  باید هزینه ی جداگانه ای  کنار بگذارید.

برای مهاجرت پرستاران به دانمارک چه مدارکی لازم است؟

  • فرد مدرک تمکن مالی به مدت 6 ماه را دارا باشد.
  • کپی از تمام صفحات پاسپورت
  • ترجمه ی مدارک تحصیلی و ریز نمرات به زبان دانمارکی یا انگلیسی
  • رسید پرداخت هزینه ی ویزا
  • مدرک تاییدیه از سمت اداره بهداشت دانمارک برای مهاجرت پرستاران به دانمارک لازم است.

در ابتدای کار های مهاجرتی، تمامی مدارکی که در بالا گفته شد را  باید داشته باشید تا ادامه ی کار، برای شما آسان تر انجام شود.

مهاجرت به عنوان پرستار به کشور دانمارک چه مزایایی دارد؟

با گرفتن ویزای کار پرستاری در دانمارک فرد می تواند ویزای شینگن نیز دریافت کند و به هر کشوری، در حوزه ی شینگن سفر کند. همچنین اگر فرد با خانواده به این کشور مهاجرت کند و دارای فرزند و همسر نیز باشد برای همسر وی، ویزای کاری و برای فرزندان او ویزای تحصیلی صادر خواهد شد.

 مهاجرت پرستاران به دانمارک چه مزیت هایی دارد؟

درآمد یک پرستار در دانمارک چقدر می باشد؟

حقوق کار پرستاری در دانمارک با توجه نوع میزان سابقه تحصیلات و...متفاوت می باشد، ولی به طور میانگین میتوان تخمین زد که درآمد کار پرستاری در دانمارک  ماهیانه می تواند حدود 41 کرون دانمارک باشد.

البته نمی توان گفت این عدد درآمدی که برای کار پرستاری در دانمارک گفته شد درست است؛ شاید حتی بیشتر از مبلغ هم باشد.

رشته های تخصصی که برای کار پرستاری در دانمارک وجود دارد عبارت است از:

  • پرستاری بهداشت عمومی
  • پرستاری روانی
  • پرستاری هوشبری
  • پرستاری کنترل عفونت
  • پرستاری انکولوژی
  • پرستاری مراقبت های فشرده

پرستاران مهاجر چگونه وارد حوزه ی کاری شوند؟

بعد از قبولی در زبان دانمارکی، فرد باید جهت کار پرستاری در دانمارک رزومه ی خود را جهت استخدام به مراکز درمانی و بیمارستان ها ارسال نماید.

بعد از پیدا کردن شغل مناسب، فرد وارد دوره ی کارورزی شود.  به مدت 6 ماه همراه با حقوق و مزایایی که برای او تعیین می شود، در مرکزی  که استخدام شده است  فعالیت خود را شروع می کند. بعد از ارزیابی توانایی های فرد با تایید کارفرما، شخص می تواند کار پرستاری در دانمارک را شروع کند.

مزایا مهاجرت به کشور دانمارک

  • نرخ بیکاری در کشور دانمارک بسیار پایین است.
  • امنیت بالا
  • وجود فرصت های شغلی برای کار پرستاری در دانمارک

معایب مهاجرت به کشور دانمارک

  • زمستان های سرد
  • سختی زبان دانمارکی
  • بالا بودن هزینه ی زندگی در کشور دانمارک

کار پرستاری در دانمارک به عنوان یکی از مشاغل رده اول می باشد و کسانی که به این کشور مهاجرت می کنند می دانند که رشته ی پرستاری یکی از مشاغل پر مخاطب و متقاضی کشور دانمارک است. این کشور علاوه بر نیروی انسانی خود با مهاجرت پرستاران به دانمارک نیز نیروی مرتبط با حوزه ی سلامت و پزشکی وارد این کشور می کند.

مهاجرت برای افرادی که در حوزه ی سلامت و پزشکی فعالیت دارند، قطعا راحت تر خواهد بود چرا که بسیاری از کشورها نیاز به متخصصانی دارند که در زمینه هایی که مشخص کردند فعالیت کنند.  برای مثال؛ کار پرستاری در دانمارک یکی از این گزینه ها است.

کار پرستاری در دانمارک شاید برای عده ای شغلی سخت در نظر برسد ولی این رشته جایگاه بسیار بالایی در خیلی از کشور از جمله دانمارک  دارد؛ زیرا پرستاری  یکی از شغل های سخت است.

چرا شغل پرستاری از بهترین مشاغل برای مهاجرت است؟

فردی که به عنوان یک پزشک یا پرستار قصد مهاجرت به یک کشور دیگر را دارد به طبع، جایگاه بسیار خوبی نیز خواهد داشت.

هر کشوری دنبال نیروی کار مفید برای کشور خود می گردد. داشتن شغل هایی در حوزه ی سلامت، همان چیزی است که خیلی از کشور ها از آن استقبال می کنند.

اولین سوالی که در ابتدای  مهاجرت مطرح می شود موضوعی است که فرد مهاجر خیلی به آن فکر می کند.

فرد به این فکر می کند که بعد مهاجرت، از نظر اجتماعی و از نظر شغل چه جایگاهی  در کشور مقصد خواهد داشت. برای افرادی که به دنبال پیشرفت هستند، باید این  موضوع مهم باشد. چرا که تمام زندگی گذشته ی خود را پشت سر می گذارد و می خواهد در جای بهتری قرار بگیرد. از این رو فردی که در رشته ی پرستاری فعالیت کرده است، باید بداند که این شغل، جایگاه اجتماعی خوبی در کشور دانمارک دارد.

مهاجرت پرستاران به دانمارک چه مزیت هایی دارد؟

سخن آخر

مهاجرت کاری به این کشور راحت تر خواهد بود زیرا این کشور نیازمند کار پرستاری در دانمارک می باشد. مهاجرت  فرآیندی است که به ما این شانس را می دهد؛ تا با شناخت  گروه مهاجرتی ویکو، بهترین برنامه ریزی را برای مهاجرت کردن داشته باشید.

مهاجرت برای افرادی که دوست دارند پیشرفت داشته باشند موضوع بسیار مهمی به شمار می رود. زیرا این افراد می خواهند با مهاجرت، انسان موفق تری باشند پس به سرنوشت بعد مهاجرت خود، خیلی اهمیت می دهند.

کشور دانمارک  یکی از کشورهایی است که به خاطر فراهم کردن شرایط مهاجرت پرستاران به دانمارک، یکی از  بهترین انتخاب ها برای مهاجرت، در حوزه ی کار پرستاری در دانمارک، این کشور می باشد.

این گروه بهترین راه حل های ممکن برای مهاجرت کردن به دانمارک را می تواند به شما ارائه دهد؛ و شما عزیزانی که برای کار پرستاری در دانمارک  به  فکر مهاجرت هستید، می  توانید از گروه مهاجرتی ویکو کمک بگیرید.

 


نویسنده:
کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/27gogn