شنبه 01 اردیبهشت 1403 - 20 Apr 2024
کد خبر: 10661
تاریخ انتشار: 1400/10/22 14:16

کیسه و ساک پارچه ای : پارچینه

امروزه استفاده از ساک های پارچه ای بسیار بیشتر از کیسه های دستی پلاستیکی و کاغذی شده است و دلیل آن سازگاری این ساک‌ های دستی با محیط زیست می باشد. همین طور با توجه به وضعیت اقتصادی کشور ، استفاده از کیسه‌ های پارچه‌ای برای فروشندگان از نظر هزینه ها نیز بسیار به صرفه تر خواهد بود.

ساک های پارچه ای بی بافت که نام دیگر آن ها نان وون می‌ باشد، از پارچه های تولید شدند که این پارچه ها بدون بافت هستند و طی فرایند خاصی به تولید می‌رسند. در واقع در تولید این پارچه ها از بافتن ، گره زدن یا دوختن همانند پارچه های رایج استفاده نمی شود. پارچه های مورد استفاده در کیسه پارچه ای از مواد شیمیایی تشکیل می شوند که دوستدار محیط زیست نیز می‌باشد، این مواد به صورت مایع در آمد و در میان غلتک ها قرار داده می‌شود تا به صورت لایه ای ساخته شوند. این پارچه ها مشابه پارچه های بافته شده هستند و حتی طرح این پارچه ها نیز مانند طرح های دوختنی بوده ، اما اینطور نمی باشد.

کیسه پارچه ای

کیسه پارچه‌ای را در چه گرماژی تهیه کنیم؟

 گرماژ یا وزن برای کیسه‌ های پارچه‌ای در نظر گرفته می‌شود که گرماژ در کیسه های پارچه ای در مقدار های مختلفی در نظر گرفته می شود مثلاً ۵۰ گرم، ۶۰ گرم و ۹۰ گرم و غیره. بر این اساس اگر ساک دستی پارچه ای را در گرماژ ۵۰ تهیه می‌کنید در واقع به این منظور است که پارچه به کار رفته در تولید این ساک ها، در یک متر مربع ۵۰ گرم میباشد. بنابراین وزن ساک‌دستی شما ۵۰ گرم نمی باشند. فروشگاه پارچینه با سال ها سابقه و تجربه فراوان در زمینه توزیع ساک پارچه ای و خدمات چاپ ساک پارچه ای، می‌ تواند انواع کیسه های مورد نظر شما در ابعاد و اندازه های مختلف و همچنین در رنگ بندی بسیار زیبا به شما عرضه کند و شما می توانید تبلیغات برند و مجموعه خود را بر روی این ساک های پارچه ای به چاپ برسانید.

مزایای ساک پارچه ای

کیسه های پارچه ای یکی از متریال های بسته بندی برای ارائه محصولات می‌ باشند که فروشندگان برای ارائه محصولات خود به مشتریان از این کیسه پارچه‌ای ها به عنوان بسته بندی استفاده کرده و آن را به شکل زیبا تر ارائه می کنند ، همچنین می توان بر روی ساک های پارچه ای، از چاپ ساک پارچه ای نیز استفاده کرد. با چاپ ساک پارچه ای شما تبلیغات بسیار کم‌ هزینه ای را خواهید داشت و می‌توانید تبلیغات گسترده‌ ای را به راحتی و بدون در نظر گرفتن نیروی کار برای آن داشته باشید.

کیسه پارچه ای ماندگاری بالایی دارد و به راحتی پاره نمی شود به همین جهت می‌توان از آن چندین بار استفاده کرد یا حتی ساک های پارچه ای را مورد شستشو قرار داد.

کیسه پارچه ای

از دیگر مزایای کیسه پارچه ای، می توان به سازگاری آن با محیط زیست اشاره کرد. امروزه توجه بسیار زیادی به محیط زیست در تولید محصولات شده و به همین جهت کیسه‌های پلاستیکی رایج کمتر استفاده می شوند و این کیسه های پلاستیکی جای خود را به کیسه های پارچه ای و قابل بازیافت داده‌ اند. ساک پارچه ای تخریب پذیر بوده و هیچ نوع مواد شیمیایی و گاز سمی از خود آزاد نمی کنند.

از مزایای دیگر کیسه پارچه‌ ای ، قابلیت شستشوی آن می باشد که به راحتی می‌توان از این ساک ها مدت ها استفاده کرد.

یکی از ویژگی های بسیار خوب ساک پارچه ای ، تنوع اندازه و رنگ های آن بوده و به همین جهت فروشندگان می‌توانند با توجه به نوع محصولاتشان از ابعاد مختلف ساک های دستی استفاده کنند و همچنین رنگ بندی مورد نظر را طبق سلیقه ی خود به راحتی تهیه نمایند.

یکی از ویژگی های بسیار خوب یک بسته بندی خوب، وزن سبک آن می باشد که مشتریان بتوانند این بسته بندی را به راحتی حمل کنند. وزن ساک کیسه ای بسیار سبک می باشد و به راحتی می‌توان آن را حمل کرد. این ساک ها قیمت بسیار ارزانی دارند و برای محصولات مختلف نیز مقرون به صرفه خواهند بود و همچنین انعطاف پذیری بالای آنها باعث شده تا برای محصولات مختلف بتوانند آن را مورد استفاده قرار دهند و این کیسه ها با استحکام بالایی که دارند می توانند وزن محصولات سنگین را نیز تحمل کنند.

فروش ساک پارچه ای با قیمت ارزان

 فروشگاه پارچینه یکی از مراکز عرضه کننده انواع ساک پارچه ای و ارائه دهنده خدمات چاپ ساک پارچه ای می باشد که عرضه محصولات را به صورت گسترده و با در نظر گرفتن قیمت بسیار مناسب انجام داده و یکی از تخصصی ترین مراکز فروش کیسه پارچه ای در کشورمان می باشد.

قیمت ساک پارچه ای در بازار بسیار متغیر است و فروشندگان مختلف ، قیمت‌ گذاری متفاوتی را بر روی محصولاتشان اعمال می‌کنند، بنابراین باید در نظر بگیرید که این ساک ها هم قیمت مناسبی داشته باشند و از طرفی کیفیت آن نیز بسیار بالا باشد پس در زمان خرید کیسه پارچه‌ ای به کیفیت این کیسه ها توجه بسیار زیادی داشته باشید زیرا برخی از فروشندگان ساک های بی کیفیت را با قیمت بسیار ارزان ارائه می‌کنند که این کیسه‌ های پارچه‌ای به سرعت پاره می شود و کیفیت مورد انتظار را ندارند، اما پارچینه با در نظر گرفتن کیفیت بسیار عالی برای محصولاتش، قیمت گذاری بسیار ارزانی را نیز در نظر گرفته تا خرید کیسه پارچه ای برای فروشندگان صرفه اقتصادی داشته باشد. شرکت پارچینه آمادگی خود را به تمامی واحدهای تولیدی و فروشگاه ها جهت ارائه خدمات فروش کیسه پارچه ای و چاپ موردنظرتان بر روی آن اعلام می دارد.همچنین مرکز معتبر خدماتی بسیار عالی را با هزینه بسیار مناسب در نظر گرفته تا خرید کیسه پارچه ای و چاپ تبلیغاتی برای شما به صرفه اقتصادی داشته باشید و برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان فروش ما در این مجموعه تماس حاصل فرمایید مشاوره دریافت کنید.

فروش اینترنتی کیسه پارچه ای

انواع کیسه و ساک های پارچه ای امروزه طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده‌ و به جهت ویژگی های بسیار خوب این ساک ها ، فروشندگان محصولات خود را با بسته بندی زیبای کیسه پارچه ای ارائه می کنند. همانطور که می دانیم بسته بندی در ارائه محصولات به مشتری بسیار مهم بوده و باعث افزایش مشتری می شود. داشتن بسته بندی با کیفیت و کاربردی امری اجتناب‌ ناپذیر در بخش عرضه ی کالا می باشد بنابراین شما با داشتن بسته‌بندی مطلوب و زیبا می توانید مشتریان بیشتری را به خود جذب نمایید همچنین با چاپ ساک پارچه ای امکان تبلیغات بسیار گسترده برای شما به وجود خواهد آمد.در واقع مشتریان با در دست داشتن ساک های پارچه ای مجموعه شما که شامل چاپ ساک پارچه ای بر روی آن است، در سطح شهر در حرکت هستند و برند شما در مقابل دید همگان قرار خواهد گرفت.

کیسه پارچه ای

افراد بسیاری تمایل به سفارش اینترنتی محصولات موردنظرشان دارند و از این رو پارچینه نیز وب سایت اختصاصی خود را راه اندازی نموده تا بتوانند خدمات رسانی خود را در سطح کشور و به همه مشتریان انجام دهد. فروش اینترنتی کیسه پارچه ای و انواع ساک دستی در این مجموعه به صورت اینترنتی نیز ارائه می شود و با توجه به سابقه چندین ساله پارچینه ، بهترین مرکز برای خرید کیسه پارچه ای می باشد که همواره موجب رضایتمندی مشتریانش از خریدشان شده است.

https://parchine-co.com/


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/4mn752