یک‌شنبه 02 اردیبهشت 1403 - 21 Apr 2024
کد خبر: 10391
تاریخ انتشار: 1400/10/19 17:58

فروش ورق استیل ، قوطی استیل ، لوله استیل ، ضایعات استیل در مرکز استیل صفری

ورق استیل از مقاطع فلزی است که پایه آن آهن بوده و علاوه بر آن آلیاژ ها و عناصر دیگری مانند کربن(حداکثر 2 درصد) نیز در ترکیب آن وجود دارد. میزان مقاومت و سختی،شکل پذیری،جوش پذیری این محصول به میزان عناصر ترکیب شده در آلیاژ آن بستگی دارد. به عنوان مثال هر چه مقدار کربن در این آلیاژ بیشتر باشد مقاومت و سختی آن نیز بالاتر خواهد بود ولی از میزان شکل پذیری آن کم خواهد شد.

ورق رول استیل

ورق استیل مبنای تولید برخی از محصولات می باشد، قوطی، پروفیل و لوله استیل در ابتدا به شکل رول های ورق بوده و طی فرآیندی و با استفاده از یکسری دستگاه ها به محصولات مورد نظر تبدیل می شود.

نرخ ارز و دلار، میزان عرضه و تقاضا بر قیمت ورق استیل موثر هستند و از آنجایی که ورق استیل در ضخامت های مختلفی از 0.3 تا 50 میلی‌متر تولید می شوند همین امر باعث تنوع قیمت فروش ورق رول استیل می شود. مجموعه مرکز استیل از معتبرترین تامین کننده های انواع محصولات استیل می باشد. شما می توانید جهت دریافت قیمت فروش انواع محصولات استیل و با کارشناسان این مجموعه از طریق شماره تلفن 55533326-021 در ارتباط باشید و یا به وب سایت مرکز استیل مراجعه نمایید.

فروش ورق استیل

پروفیل استیل(قوطی استیل)

 قوطی استیل نوعی از پروفیل استیل است که سطح مقطع آن به شکل دایره و یا مربع می باشد.اگر سطح مقطع دایره باشد محصول به دست آمده لوله است، محصولات استیل مانند، لوله استیل، میلگرد استیل، ورق استیل، نبشی استیل،پروفیل استیل، قوطی استیل، تسمه استیل و … بر اساس نوع شکل و کاربرد آن نام گذاری شده است،اما جنس همه آن ها از استیل می باشد ولی در نحوه تولید با یکدیگر تفاوت دارند اما در بعضی موارد تعدادی از مراحل پروسه تولید شبیه به یکدیگر می باشد.عوامل متعددی بر قیمت فروش قوطی استیل موثر هستند از این عوامل جنس، آلیاژ، ابعاد، کیفیت و کارخانه تولید کننده آن را می توان نام برد.

فروش قوطی استیل

لوله استیل

لوله استیل استیل یا Stainless Steel Pipe ، لوله هایی استوانه ای شکل و تو خالی هستند که در ترکیبات آن ها به جز آهن و کربن از کروم و نیکل نیز استفاده شده است همین امر سبب تبدیل آنها به فولاد ضد زنگ شده است که از در مقابل واکنش های شیمیایی مانند زنگ زدگی و خوردگی محافظت می کند. قیمت فروش لوله استیل با توجه به مشخصات فنی و کیفیت ساخت و آلیاژ ، آن ها تعیین می شود.

این لوله ها با توجه به ویژگی ، کارکرد، ساختار شیمیایی ، آلیاژ و هم چنین براساس روش تولید در انواع مختلفی دسته بندی و عرضه می شوند. بیشترین کاربرد این محصول برای تسهیل در حمل و نقل محصولات و هم چنین در صنعت ساختمان سازی می باشد .

لوله استیل

 ضایعات استیل

قطعات ، قراضه ها و پرتی هایی که در هنگام  تولید تجهیزات صنعتی و ساختمانی ،‌ لوازم خانگی و...  ایجاد می شود ضایعات استیل می گویند. در واقع از برش خوردن ورق استیل، قراضه ها،سوفاره ها و پرتی ها در خط تولید کارگاه ها و کارخانه ها ضایعات استیل به وجود می آید که حاوی ۱۶ درصد کروم و ۷ درصد نیکل است. از آنجایی که در ایران بیشتر ورق های استیل وارداتی می باشد بازار خرید و فروش ضایعات استیل از وضعیت خوبی برخوردار است چرا که ضایعات استیل قابل بازیافت بوده و از آن ها می توان در تولید دوباره محصولات استیل استفاده کرد. قیمت فروش ضایعات استیل به عوامل بسیاری بستگی دارد .مجموعه مرکز استیل با بیش از 50 سال تجربه همکاری با کارگاه ها و کارخانه های تولیدی از معتبرترین مراکز در این زمینه بوده و از آنجایی که تعامل صادقانه و تداوم در همکاری از اصول و اولویت های این مجموعه است بهترین خریدار ضایعات شما می باشد. برای فروش ضایعات استیل از طریق شماره تلفن 55533326-021 یا وب سایت اینترنتی به آدرس https://markazsteel.com با مجموعه مرکز استیل تماس حاصل فرمایید.  


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/4vyxb4