شنبه 15 اردیبهشت 1403 - 04 May 2024
کد خبر: 8837
تاریخ انتشار: 1400/10/01 17:40

لوله استیل مقاوم و ارزان: بازرگانی تجارت استیل راد

لوله استیل از انواع لوله های فولادی می باشد که ضد زنگ و ضد خوردگی میباشد و مصارف بسیار زیادی در صنایع مختلف دارد.

 از لوله های استیل به دلیل ضد زنگ بودن آن ، برای انتقال انواع سیالات استفاده میشود. لوله های استیل از آلیاژی در پایه آهن به تولید می‌رسند که در ترکیب آهن در حدود ۲ درصد کربن استفاده شده است.اضافه کردن کربن به آهن موجب سختی فلز می شود بنابراین این میزان به صورت مشخص شده اضافه می گردد زیرا مقدار بیشتری از کربن می تواند از انعطاف لازم برای استیل بکاهد. از ترکیبات دیگر که برای ساخت انواع اتصالات استیل و لوله استیل و غیره به کار می‌رود در حدود ۱۰ درصد کروم وجود دارد.با اضافه کردن کروم به فولاد خاصیت ضد زنگ بودن پیدا کرده و استیل بدست آمده می‌تواند مقاوم در شرایط آب و هوایی گوناگون باشد. کروم در مواجهه با رطوبت و عوامل طبیعی به عنوان پوششی برای آهن عمل کرده و از زنگ زدگی آن جلوگیری میکند.

همانطور که می دانیم لوله استیل ها در انواع مختلفی به تولید می‌رسند. یکی از پرکاربردترین قطعاتی که از استیل به دست می‌آید ، لوله استیل می باشد. در صنعت از لوله استیل ها استفاده های بسیار زیادی را داریم.

لوله استیل

فروش لوله استیل با کیفیت بالا

 لوله استیل ها در تنوع بالایی از نظر ابعاد و سایز به فروش می‌رسند که برای مصارف گوناگون می توان از آن بهره برد.پخش مستقیم انواع قطعات استیل از جمله شیرآلات ، اتصالات و لوله استیل توسط بازرگانی تجارت استیل راد انجام میگیرد این مجموعه معتبر با سال ها سابقه و تجربه فراوان در زمینه فروش انواع قطعات استیل و استنلس استیل می تواند بهترین محصولات را به شما ارائه دهد، همچنین قیمت گذاری بسیار مناسبی برای محصولات در نظر گرفته شده تا خریداران بتوانند با بهترین قیمت ، انواع قطعات مورد نیاز خود را تهیه نمایند. بازرگانی تجارت استیل راد در جهت گسترش فعالیت خود وب سایت اختصاصی خود را راه اندازی نموده و فروش اینترنتی محصولاتش را در سطح کشور انجام می دهد.

ویژگی لوله استیل

 لوله استیل از متریالی ساخته شده است که در صنایع مختلف از آن استفاده می شود، به دلیل این که از استیل بدست آمده و ضد زنگ زدگی و ضد خوردگی می باشند. لوله استیل را می توان در ابعاد مختلف و با توجه به نیاز مشتری به فروش رساند.به دلیل سطح صاف و صیقلی لوله استیل از آن برای انواع صنایع می‌توان بهره برد. لوله استیل بهداشتی بوده و به همین جهت در صنایع مواد غذایی، دارویی، بهداشتی و غیره از آن استفاده می شود. وجود کربن در لوله استیل باعث استحکام بالای آن می شود و وجود کروم و نیکل در لوله استیل موجب خاصیت ضد زنگ زدگی می شود.

کاربرد لوله استیل

از لوله استیل برای مصارف گوناگون استفاده می شود که برخی از این مصارف عبارتند از صنایع پتروشیمی ، سیستم آبرسانی ، ساخت نرده های استیل، سیستم تصفیه آب، پالایشگاه نفت، کارخانجات تولید دارو ،سیستم انتقال گاز و نفت ، کارخانجات تولید مواد غذایی ،انتقال آب دریا، فشرده سازی هوا ، استفاده در وسایل سرمایشی،  تولید محصولات شیمیایی، استفاده در طراحی و دکوراسیون داخلی و غیره.

انواع لوله استیل بر اساس ظاهر

 لوله استیل درزدار

 لوله بدون درز

لوله استیل بدون درز از استیل ۳۰۰ درصد استفاده شده و تنوع بالایی دارد.این لوله ها با توجه به اینکه با استفاده از استوانه‌های به عنوان قالب که توخالی هستند به تولید می‌رسند ، مقاومت بالایی دارند و برای مصارفی که در آن فشار زیادی وجود دارد استفاده می شود.این لوله ها فاقد درز بوده و در زمان تولیدشان، لوله ها در ابتدا حرارت داده می‌شوند و بعد از آن تحت فشار به تولید می رسند. قیمت لوله استیل بدون درز در مقایسه با لوله استیل درزدار بالاتر می باشد.

لوله استیل درزدار از انواع لوله های استیل می باشد  مانند لوله استیل ۳۱۰، و ساخت لوله استیل درزدار به صورتی انجام میگیرد که ورق های استیل در اندازه های مورد نظر برش داده شده و به یکدیگر جوش می خورند که این لوله ها دارای درز هستند و مصارف بسیار زیادی هم دارند.

انواع لوله استیل بر اساس کاربرد

 لوله استیل نرده

 لوله استیل نرده برای ساخت نرده و حفاظ برای انواع تجهیزات در صنایع مورد استفاده قرار می گیرند، این لوله ها در قطر ها و ضخامت های مختلفی ساخته می شوند.نمونه‌ای از آن لوله هایی که برای تولید لوله استیل نرده استفاده می‌شود آلیاژهای ۲۰۱ و ۳۰۴ می باشد که در میان این دو لوله استیل ۳۰۴ استفاده بسیار بیشتری دارد.از لوله استیل نرده برای طراحی داخلی نیز می توان استفاده کرد. این نوع لوله ها قیمت مناسبی دارند و ظاهر بسیار زیبایی هم دارا هستند. این نوع لوله استیل ها دارای مقاومت بسیار بالایی هستند و با توجه به سطح صاف و صیقلی و براق آنها ، زیبا میباشند و نگهداری از آنها نیز آسان است. قیمت لوله استیل نرده ای به فاکتورهای مهمی بستگی دارد که این فاکتور ها شامل ضخامت، آلیاژ ، ابعاد و غیره می باشد. از نظر قطر و ضخامت باید بگوییم که هر چه این میزان بالاتر باشد ،در نتیجه قیمت بیشتری خواهد داشت. مرکز بازرگانی تجارت استیل راد یکی از تامین کنندگان لوله استیل و انواع شیرآلات و اتصالات استنلس استیل در کشورمان می باشد که فروش گسترده محصولاتش با قیمت بسیار مناسب به شما ارائه می کند.

لوله استیل نسوز

 از انواع دیگر لوله استیل ها، لوله استیل نسوز می باشد که با توجه به نام آن، در مقابل حرارت و دمای بالا بسیار مقاوم می باشد. این لوله استیل ها در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرند و از انواع آنها می توان به لوله استیل نسوز ۳۲۱ و ۳۱۰ اشاره کرد. لوله استیل نسوز نیز در انواع مختلف و اندازه های مختلف به تولید می‌ رسد و در ساخت این نوع لوله ها به جز کروم و نیکل از مولیبدن و تیتانیوم نیز استفاده شده است.استفاده از لوله استیل نسوز در خطوط آب سخت گیری شده، لوله کشی صنعتی و خطوط آب دریا و غیره می باشد.

لوله استیل نازک

 لوله استیل نازک با توجه به نامش، ضخامت پایینی دارد که این در حدود دو اینچ می‌باشد و لوله استیل نازک در ضخامت های مختلف به تولید رسیده و نام دیگر این نوع لوله، لوله استیل جوشی می باشد و از این لوله ها در بخش دکوراسیون و صنایع مختلف استفاده می‌شود.

لوله استیل طلایی

لوله استیل طلایی یکی از انواع لوله هایی است که شبیه به لوله استیل نقره ای می باشد اما این نوع لوله‌ ها دارای رنگ ثابت می باشد و برای انواع مشاغل و کارهای دکوراتیو مورد استفاده قرار می گیرد. آلیاژ های استفاده شده در این لوله استیل به طور مثال از آلیاژ ۳۰۴ و ۲۰۱ می‌باشد.

لوله استیل

فروش لوله استیل به صورت مستقیم در ایران

 نمایندگی های مختلفی وجود دارند که لوله استیل را در سراسر کشور به فروش می‌ رسانند و هر یک قیمت‌گذاری مختلفی را برای محصولاتشان در نظر می‌گیرند از مراکز بسیار معتبر و با سابقه طولانی ، مرکز بازرگانی تجارت استیل راد می باشد که عرضه انواع لوله استیل متناسب با صنایع مختلف را به شما ارائه می‌کند و با مراجعه به سایت بازرگانی تجارت استیل راد می توانید محصولات مورد نظر را سفارش دهید همچنین جهت دریافت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان فروش ما در این مجموعه معتبر تماس حاصل فرمایید.

 

https://tsteelrad.com/


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/4mv954