جمعه 07 اردیبهشت 1403 - 26 Apr 2024
کد خبر: 19045
تاریخ انتشار: 1401/05/26 03:28

طراحان گرافیک با این سایت درامد خود را متحول کنید

طراحی گرافیکی و صنعت چاپ یکی از مواردی است که، تقریبا در اکثر جنبه های زندگی نشانه های آن را می بینیم، سایت سیجی کوک کار طراحی را برای شما بسیار ساده تر خواهد کرد.

 

 

طراحی گرافیکی و صنعت چاپ یکی از مواردی است که، تقریبا در اکثر جنبه های زندگی نشانه های آن را می بینیم، هر چیزی که به صورت روزمره استفاده می کنیم احتمالا از قبل توسط یک طراح گرافیک، طراحی و ایده پردازی شده است، اگر شما هم یک طراحی گرافیک، و فعال در حوضه چاپ و نشر هستید، سایت سیجی کوک کار طراحی را برای شما بسیار ساده تر خواهد کرد.

 

سیجی کوک - CGKOK چه کاری انجام می دهد؟

 

سایت سیجی کوک یکی از بزرگترین منابع طرح های گرافیکی آماده و خلاقانه برای نرم افزار های مختلف طراحی گرافیکی است، می توانید بسیار از ابزار ها و فایل های مورد نیاز برای کار های طراحی خود را از CGKOK دانلود کنید. آرشیو این سایت به قدری بزرگ و گسترده است که حتما باید خود شما آن را بررسی کنید و از دیدن آن لذت ببرید.

 

منابع موجود در سیجی کوک از طرح های گرافیک لایه باز برای فتوشاپ تا انواع پروژه های آماده ساخت ویدیو حرفه ای با افترافکت و پریمیر ادامه دارد، منابع مهم سه بعدی سازی و بازی سازی مانند مدل سه بعدی آماده، متریال و تکسچر ، افکت و جلوه های صوتی حرفه ای فیلم سازی، تمامی منابع و جلوه های مورد نیاز برای ساخت فیلم و انیمیشن حرفه ای و بسیار موارد دیگر را از سایت CGKOK می توانید دریافت کنید، در ادامه برخی از بخش های مهم این سایت معرفی خواهد شد.

 

دانلود طرح لایه باز فتوشاپ و تصاویر وکتور

 

یکی از پایه های اصلی طراحی گرافیکی در تمامی شاخه ها، نرم افزار فتوشاپ است، منابع آماده برای طراحی در این نرم افزار بسیار گسترده است، دسترسی به منبعی کامل و جامع که بتوان به صورت دسته بندی شده و منظم به یک آرشیو بزرگ و کاربردی از طرح لایه باز فتوشاپ دسترسی داشته باشیم، مهم است، از بخش طرح لایه باز PSD فتوشاپ در سایت سیجی کوک می توان به آرشیو بزرگی از فایل لایه باز و گرافیکی آماده برای فتوشاپ دسترسی داشت.

دانلود طرح لایه باز فتوشاپ و تصاویر وکتور

 

دانلود تکسچر و متریال

 

یکی از موارد مهم در طراحی گرافیک، طراحی سه بعدی و بازی سازی دسترسی تکسچر و متریال حرفه ای و با کیفیت است، اگر در پروژه های سه بعدی سازی معماری، بازی سازی و انیمیشن سازی فعالیت دارید، با دانلود تکسچر و متریال با کیفیت از سایت سیجی کوک می توانید پروژه های خود را متحول کنید، این مجموعه متریال و تکسچر همگی از آرشیو های حرفه ای دنیا و دسته بندی شده و منظم هستند.

دانلود تکسچر و متریال

 

دانلود پروژه آماده افترافکت و پریمیر

 

ساخت تیزر و ویدیو های حرفه ای امروزه بخش جدا نشدنی از بازار تبلیغات و بازاریابی است، اگر به دنبال منابع آماده فیلم سازی و تدوین حرفه ای هستید، هر چیزی که نیاز داشته باشید را در سایت سیجی کوک می توانید دریافت کنید. پروژه آماده افترافکت، پروژه پریمیر، فاینال کات، داوینچی ریزالو، افکت و جلو های ویژه آماده ، پریست های حرفه ای و بسیار موارد دیگر در دسته بندی های مربوط به ساخت فیلم و تیزر در CGKOK در اختیار شما است.

 

دانلود مدل سه بعدی

 

تری دی آرتیست ها و طراحان سه بعدی تمامی منابع مورد نیاز برای شبیه سازی سه بعدی را می توانند در سیجی کوک پیدا کنند. اگر در زمینه شبیه سازی پروژه های معماری و دکوراسیون، بازی سازی و انیمیشن سازی سه بعدی فعالیت دارید یک آرشیو بزرگ مدل سه بعدی در سیجی کوک آماده دانلود و دریافت است، این آرشیو بزرگ به صورت تخصصی دسته بندی شده و به راحتی می توانید آبجکت مورد نظر را پیدا کرده و دانلود کنید.

 

طراحان گرافیک با این سایت درامد خود را متحول کنید

 

اگر شما هم در زمینه طراحی گرافیک فعالیت دارید حتما می دانید با دسترسی به منابع آماده حرفه ای هم می توانید سریعتر و هم با کیفیت بسیار بالاتری پروژه های خود را آماده ارائه کنید و این می تواند بازار کار و درآمد شما را متحول کند، سایت CGKOK یکی از بزرگترین و کاملترین منابع دانلود طرح های گرافیکی آماده در ایران است، که می تواند به شما در این زمینه کمک کند، پیشنهاد می کنم حتما سیجی کوک را در گوگل سرچ کنید و از امکانات این سایت برای طراحی گرافیکی حرفه ای استفاده کنید.

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/2xqpqb