پنج‌شنبه 20 اردیبهشت 1403 - 09 May 2024
کد خبر: 11922
تاریخ انتشار: 1400/12/02 14:44

خرید لوازم مصرفی و برقی خودرو از فروشگاه مستریدکی

تهیه لوازم یدکی خودرو از مهم‌ترین دغدغه‌هایی است که برای صاحبان خودرو وجود دارد. هیچ‌گاه نمی‌توان با تکیه بر این‌که یک خودرو‌ی دست اول خریداری می‌کنید، به فکر این باشید که در سال‌های آینده و در زمان استفاده از خودرو‌ی خود، نیازی به لوازم یدکی خودرو پیدا نخواهید کرد. لوازم خودرو بخصوص لوازم و قطعات برقی نیز مانند هر وسیله‌ای ممکن است خراب و دچار مشکلات فنی شود به همین دلیل باید قطعات تعمیر یا تعویض شود.

در این شرایط پیدا کردن نمایندگی فروش بهترین لوازم یدکی خودرو که بتوان از اصالت و سلامت کالای آن اطمینان کرد، یک بحث مهم است. شما برای تهیه‌ی لوازم یدکی مورد نیاز خود به سراغ کدام مرجع می‌روید؟ اگر خرید آنلاین از فروشگاه‌ها و نمایندگی‌های معتبر لوازم یدکی را مورد تایید قرار می‌دهید، امروز برای شما یکی از نمایندگی های فروش قطعات برقی خودرو را معرفی خواهیم کرد.

به دلیل تحریم‌ها و گرانی این روزها، برخی از افراد همواره دچار تردید و نگرانی درباره‌ی اصالت و درستی لوازم یدکی خودروی خود هستند. نقصی کوچک در لوازم می‌تواند منجر به تصادف، فاجعه‌ای دلخراش و یا ضرر مالی شود. برای پیشگیری از بروز چنین اتفاقاتی به شما پیشنهاد می‌کنیم به فکر خرید لوازم یدکی خودرو از نمایندگی‌های معتبر باشید. در این مبحث قصد داریم تا نگاهی بر برخی لوازم برقی مهم مورد نیاز خودرو داشته باشیم و آنها را معرفی کنیم.

قطعات برقی خودرو وظایف مهمی را در روشن شدن اتومبیل و اشتعال سوخت در موتور خودرو بر عهده دارند. به طور كلی سیستم برقی و برق رسانی به نقاط مختلف خودرو در تمامی ماشین‌ها از منبع تولید كننده برق تا رسیدن به مرحله مصرف به صورت زیر می‌باشد:

  • دینام (و تسمه دینام)
  • باتری
  • توزیع كننده برق (سیم كشی)
  • كنترل كننده برق (كلیدها و دكمه ها)
  • مصرف كننده برق (كلیه لوازم برقی از جمله استارت، چراغ‌ها، سیستم احتراق مثل شمع‌ها و ...)

دینام خودرو

از قطعات برقی مهم در اتومبیل، دینام ماشین است كه عملیات شارژ باتری خودرو را انجام می‌دهد و به هر دلیلی كه خللی در عملكرد دینام اتفاق بیافتد، باتری ماشین در مدت زمان كوتاهی تخلیه می‌شود. دینام توسط یك تسمه شیاری (تسمه دینام) حول محور موتور اتومبیل قرار میگیرد، كه باید همواره از سالم بودن تسمه اطمینان حاصل شود تا از پاره شدن تسمه و در نتیجه خالی شدن شارژ باتری خودرو جلوگیری شود.

تسمه دینام

تسمه دینام خودروی شما جزء حیاتی وسیله نقلیه شما است. شاید حتی نام این قطعه به گوشتان هم نخورده باشد، اما اگر تسمه دینام خودرو خراب شود باید منتظر یک یدک‌کش باشید تا شما را تا نزدیک‌ترین تعمیرگاه بکسل کند. خبر بدتر این است که در صورت خرابی تسمه دینام نه‌تنها به خود تسمه بلکه به اجزای دیگر خودرو هم ممکن است آسیب‌های جبران‌ناپذیری وارد شود! تسمه دینام خودرو در واقع یک کمربند لاستیکی بلند است که نیرو را به بخش‌های جانبی موتور از جمله دینام، پمپ فرمان، کمپرسور تهویه مطبوع و گاهی اوقات پمپ آب خودرو منتقل می‌کند.

خرید تسمه دینام از مستریدکی با بهترین قیمت

تسمه دینام خودرو یک قطعه عمری است و برای هزاران کیلومتر می‌توانید بدون مشکل با یک تسمه دینام از خودرو استفاده کنید. اما این موضوع فقط در صورت خرید تسمه دینام اصل محقق می‌شود. تسمه دینام را از برندهای معتبر و شناخته شده خریداری کنید، گول برندهای ناآشنا و مثلاً خارجی را نخورید. بهترین برند تسمه دینام در شرایط فعلی برندهای ایرانی هستند که تحت نظارت خود به صورت شرکتی و با گارانتی معتبر تسمه تایم‌های تولید شده در کشورهایی مانند آلمان، کره و بلژیک را وارد می‌کنند. حتماً از فروشنده گارانتی معتبر بخواهید، تسمه دینام اگر اصل و سالم باشد سال‌ها برای شما کار خواهد کرد پس سازنده و فروشنده نباید ابایی از اعطای ضمانت‌نامه معتبر داشته باشد.

باتری

در میان قطعات برقی خودرو، باطری اصلی‌ترین و تقریباً مهمترین قطعه از قطعات برقی است كه منبع برق‌رسانی در خودرو است و وظیفه تامین كل برق مورد نیاز را بر عهده دارد و البته تنها در هنگام روشن كردن و هنگامی كه اتومبیل خاموش است ، تهیه برق را انجام می‌دهد و برق‌رسانی به قطعات برقی در هنگام روشن بودن ماشین به عهده دینام خودرو است.

استارت خودرو

استارت یا استارتر یكى از قطعات خودرو است كه در اولین مرحله شروع به كار اتومبیل نقش مهمی را ایفا می‌كند. به این صورت كه استارت ماشین برق را از باترى خودرو می‌گیرد. پس از آن نیروى الكتریكى را توسط سیم‌پیچ، ذغال و آرمیچر درونش به نیروى مكانیكى تبدیل می‌کند. سپس چرخ دنده استارت برای شروع به كار اتومبیل انرژى مكانیكى را به موتور منتقل می‌كند. محل قرارگیرى استارت خودرو در اكثر ماشین های قدیمى و برخى از خودروهاى جدید، در كنار و یا پشت موتور است. در صورت خرابى استارت و جهت تعمیر و یا تعویض آن میبایست چندین قطعه كه در مسیر استارت قرارگرفته اند را اول جدا كرده تا به استارت دسترسى پیدا كرد.

خرید استارت ماشین از مستریدکی با بهترین قیمت

شمع خودرو

شمع خودرو و در مجموع سیستم احتراق خودرو (کوئل، وایر شمع، شمه خودرو و ...) از جمله لوازم برقی مصرف کننده اکتریسیته در خودرو هستند و بدون وجود آن ها موتور قادر به کار کردن نیست.

این قطعه دارای انواع مختلفی است كه اگر از لحاظ نوع ساختار و كیفیت بخواهیم برای خرید شمع خودرو انواع آن را توضیح دهیم به این صورت است: 1. شمع نیكلی: این نوع شمع الكترودی از جنس نیكل دارد كه به دلیل همین، الكترود از مقاومت گرمایی كمتری برخوردار است و طول عمر كمتری نیز دارد و همچنین مصرف سوخت بیشتری نسبت به انواع دیگر دارد. 2. شمع ایریدیومی: در این نوع شمع الكترود مثبت از جنس ایریدیوم است. همچنین یك نقطه از جنس پلاتین برای ساخت الكترود منفی در آن استفاده شده است. شمع ایریدیومی مقاومت بالاتری در برابر گرما دارد. این الکترودها موجب دقت وقدرت جرقه زنی زیادی خواهند شد.

خرید شمع موتور خودرو در مستریدکی به قیمت مناسب

خرید آسان قطعات برقی و مصرفی در مستریدکی

مستر یدکی یکی از محبوب‌ترین و پرتقاضاترین فروشگاه‌های اینترنتی فروش قطعات مصرفی و برقی خودرو است که بیش از ربع قرن سابقه دارد. اگر دنبال یک فروشگاه معتبر هستید یا خاطره خوشی از خریدهای اینترنتی ندارید، این بار خرید خود را از فروشگاه مستر یدکی انجام دهید تا همه تصورات و بی‌اعتمادی قبلی شما به‌خوبی رفع شود.

 

مستریدکی بهتر و باکیفیت‌ترین قطعات از جمله لوازم برقی خودرو را در فروشگاه خود دارد. این فروشگاه به‌خاطر ارتباط مستقیم با شرکت‌های تولیدکننده قطعات و خدمات پس از فروش، توانسته محصولات به‌صورت مستقیم به دست مشتری و مصرف‌کنندگان برساند و هزینه‌های خرید قطعه را کاهش دهد. اگر قبل از خرید به کسب اطلاعات بیشتر و پشتیبانی و مشورت با مشاوران این حوزه، در خصوص قطعات موردنظر هم نیاز داشته باشید می‌توانید با راه‌های ارتباطی مستر یدکی به شماره ۲۸۴۲۳۸۳۴-۰۲۱ و ۸۶۰۵۴۳۳۷-۰۲۱ در ارتباط باشید. ما در فروشگاه مستر یدکی منتظر شما هستیم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/4y6ry3