دوشنبه 24 اردیبهشت 1403 - 13 May 2024
کد خبر: 8491
تاریخ انتشار: 1400/09/28 12:59

قدردانی از مدیرعامل شرکت مس برای محرومیت‌زدایی

سرهنگ وحید تیموری فرمانده بسیج ادارات و کارمندان تهران بزرگ و خداداد بیرانوند فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت صنعت، معدن و تجارت به‌صورت جداگانه با اهدای لوح سپاس از اقدامات اردشیر سعدمحمدی در حوزه محرومیت‌زدایی و گسترش فعالیت‌‌های جهادی و درمانی قدردانی کردند.

به گزارش مس پرس، در این دیدار که در محل شرکت ملی صنایع مس ایران انجام شد، فرمانده بسیج ادارات و کارمندان تهران بزرگ، اقدامات شرکت مس برای محرومیت‌زدایی و کمک به مردم را ارزشمند عنوان و تاکید کرد: این برنامه‌ها و خدمات خالصانه که در راستای تاکیدات رهبر معظم انقلاب بوده، امیدآفرین و حائز اهمیت است.

براساس این گزارش، در بخشی از پیام این تقدیرنامه آمده است: 

«نظر به فعالیت‌های ارزشمند جهادی پایگاه مقاومت بسیج شهدای شرکت مس که منجر به اقدامات گسترده جهادی در حوزه‌های درمانی و عمرانی برای کمک به محرومین شده، بدینوسیله از حمایت‌ها و پشتیبانی‌های بی‌دریغ جناب‌عالی کمال تشکر و امتنان را دارم.» در ادامه این جلسه، خداداد بیرانوند، فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت صنعت، معدن و تجارت به پاس سختکوشی و زحمات صادقانه و ارزشمند شرکت مس در حوزه فعالیت‌های جهادی با اهدای لوح تقدیر از عملکرد اردشیر سعد محمدی تشکر و قدردانی کرد. در این جلسه از زحمات عباس صفری، فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهدای مس نیز قدردانی شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/4v8op2