چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403 - 01 May 2024
کد خبر: 18879
تاریخ انتشار: 1401/05/19 05:49

تفاوت اکانت بیزینس اینستاگرام با اکانت معمولی چیست؟

اکانت بیزینس اینستاگرام چه ویژگی های مثبتی دارد؟ چه تفاوت هایی بین اکانت بیزینس اینستاگرام با اکانت معمولی وجود دارد؟ آیا برای افزایش فالوور و ایجاد کسب و کار نیاز به اکانت بیزینس داریم؟ در این مطلب اطلاعاتی راجع به اکانت های بیزینس اینستاگرام و فواید آن برای شما قرار داده ایم پس اگر جواب سوال های بالا را می خواهید تا پایان مطلب با ما همراه باشید.

 

تفاوت اکانت بیزینس اینستاگرام با اکانت معمولی چیست؟

 

تفاوت اکانت بیزینس اینستاگرام با اکانت معمولی چیست؟

 

ویژگی های مثبت اکانت بیزینس اینستاگرام

اینستاگرام یک اپلیکیشن اجتماعی برای تمام اقشار جامعه است. شما از اینستاگرام می توانید برای انتشار عکس های شخصی خود با دوستانتان استفاده کنید یا اینکه در آن یک کسب و کار و بیزینس راه اندازی کنید. برای هر انتخابی که شما دارید اینستاگرام یک قالب مشخص کرده است. اگر شما قصد دارید که از طریق اینستاگرام به درآمد برسید باید در بخش تنظیمات اکانت خود، گزینه بیزینس را فعال کنید و حوزه فعالیت خود را مشخص کنید. برای هر شغلی قالبی وجود دارد. برای مثال اگر گیمر، خواننده، آشپز، بلاگر، فروشنده اجناس و فروشنده هستید باید قالب مخصوص خود را انتخاب کنید تا از طرف اینستاگرام حمایت شوید این حمایت می توانید شامل افزایش لایک اینستاگرام یا فالوور پیج شما باشد. اگر شما اکانت خود را به بیزینس تغییر دهید و حوزه فعالیت خود را هم مشخص کنید به احتمال زیاد اکثر فالوور هایی که دریافت می کنید مربوط به حوزه فروش و فعالیت پیج شما هستند و به همین دلیل درصد فروش بالا می رود. شما می توانید هر موقع که بخواهید حوزه فعالیت خود را عوض کنید ولی به طور قطع پیشنهاد می کنیم که در یک حوزه فعالیت کنید تا فالوور هایی کاملا متناسب با محتوای خود دریافت کنید.

تفاوت های اکانت بیزینس با اکانت معمولی

تفاوت های اساسی و بزرگی بین اکانت های بیزینس و معمولی وجود دارد. این تفاوت ها موجب می شود که یک کسب و کار موفق شود یا شکست بخورد زیرا الگوریتم اینستاگرام روی این موضوع بیزینس بودن اکانت بسیار حساس است و اگر از آن درست استفاده کنید می توانید با سرعت بیشتری پیشرفت کنید. اکانت های بیزینس در راستای افزایش فالوور اینستاگرام ساخته می شوند تا در آن یک کسب و کار ایجاد شود. اگر قصد افزایش فالوور از طریق ربات اینستاگرام را دارید حتما باید از اکانت بیزینس استفاده کنید تا ربات اینستاگرام برای شما فالوور های مرتبط با موضوع پیج شما جذب کند. اگر شما روی یک اکانت معمولی افزایش فالوور اینستاگرام انجام دهید نمی توانید فالوور هایی هدفمند جذب کنید و بسیاری از فالوور های دریافتی ممکن است به محتوای پیج شما علاقمند نباشند و از شما حمایت نکنند. در یک اکانت بیزینس شما به اکسپلور کسانی ورود می کنید که علاقمند به محتوا و موضوع پیج شما هستند و به این صورت بازدید بیشتری دریافت می کنید. اکانت اینستاگرام معمولی اکسپلور مشخصی ندارد برای همین به تمامی اکسپلور ها ورود می کند و فالوور های هدفمندی جذب نمی کند. اگر به دنبال افزایش لایک ربات پک هستید حتما پیشنهاد می کنیم اکانت اینستاگرام خود را بیزینسی کنید.

اکانت بیزینس اینستاگرام

اکانت بیزینس برای افزایش فالوور اینستاگرام ضروری است؟

شما برای افزایش فالوور باید از طریق ربات اینستاگرام یا سایت های افزایش فالوور اقدام کنید. ربات اینستاگرام با هزینه ای بسیار کم در طول مدت زمانی چند ماهه برای شما فالوور ها و بازدید های فراوانی به ارمغان می آورد. شما برای استفاده از ربات اینستاگرام نیاز دارید که یک صفحه بیزینس داشته باشید که موضوع آن هم مشخص باشد تا بتوانید از ربات اینستاگرام بهترین استفاده را داشته باشید. برای آشنایی بیشتر با ربات اینستاگرام و نحوه اجرای آن روی اکانت های بیزینس می توانید به سایت ربات پک مراجعه کنید. در سایت ربات پک برای شما اطلاعات جامعی راجع به درصد پیشرفت پیج های بیزینس و ربات های اینستاگرام قرار داده شده است. از طرف دیگر اگر قصد افزایش فالوور دارید ولی وقتی برای صبر کردن ندارید بهتر است به سراغ خرید از سایت های افزایش فالوو بروید. با خرید فالوور ایرانی از سایت های فروش فالوور شما بدون معطلی فالوور های خود را دریافت می کنید ولی باز هم نیاز دارید که اکانتی بیزینس با موضوع مشخص داشته باشید تا فالوور های شما هرچه زود تر تصمیم به حمایت از شما بگیرند. برای خرید فالوور ایرانی می توانید به سایت هایپرفالو مراجعه کنید که یکی از بهترین فروشگاه های فالوور های ایرانی است که در حال حاضر فعالیت می کند. به این نتیجه رسیدیم که اکانت بیزینس اینستاگرام یکی از مهم ترین اقداماتی است که شما در این مسیر باید انجام بدهید و روی آن تمرکز داشته باشید. بدون داشتن یک اکانت بیزینس هدف شما برای اینستاگرام معلوم نیست و فالوور هایی هدفمند با درصد حمایت و خرید بالا جذب نمی کنید. بنابرین شما برای خرید ربات اینستاگرام می توانید از سایت ربات پک استفاده کنید.


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/4dxzam