شنبه 08 اردیبهشت 1403 - 27 Apr 2024
کد خبر: 40631
نویسنده: رپورتاژ
تاریخ انتشار: 1402/02/23 08:13

موفقیت تضمینی کنکور با گیلنا

اگر به دنبال قبولی تضمینی هستید میتوانید از طرح موفقیت تضمینی کنکور با گیلنا استفاده نمایید.
موفقیت تضمینی کنکور با گیلنا

موفقیت تضمینی کنکور با گیلنا

کنکور یک ماراتن تحصیلی است که موفقیت در آن نیازمند دانستن نکات و جزئیات فراوان و تلاش زیاد است. باوجود رشته های بدون آزمون که تعدادشان هم کم نیست، رقابت اصلی برای نشستن روی صندلیهای بهترین دانشگاههای کشور و در رشته های پرطرفداری مثل پزشکی، دندانپزشکی، حقوق و مهندسی برق است.

کتابهای درسی یکسان است؛ پس چرا بعضی ها رتبه برتر می شوند و بعضی از داوطلبان نه.

چند راهکار کلیدی و درعین حال ساده را به شما یاد می دهیم تا شما هم به قبولی در رشته های خوب دانشگاهی فکر کنید.


 

برنامه ریزی با گیلنا

اول ببینید هدفتان از شرکت در کنکور چیست. در کدام رشته و دانشگاه می خواهید قبول شوید. وقتی هدفتان مشخص باشد، حتی در روزهایی که بی حوصله و خسته هستید، به درس خواندن ادامه می دهید و ناامید نمی شوید.

برنامه ریزی مناسب به شما کمک می کند مسیر را بهتر و راحت تر طی کنید. همچنین از کتابهای کمک آموزشی و تستی مناسبی استفاده کنید.

اگر فکر می کنید به تنهایی نمی توانید برنامه ریزی کنید یا نمی دانید کدام منابع درسی مناسب هستند، می توانید از مشاوران موسسات معتبر آموزشی نظیر گیلنا استفاده کنید.

بسته های آموزشی گیلنا شامل درسهای هر سه پایه تحصیلی متوسطه دوم در رشته های انسانی، تجربی و ریاضی است.

برای تهیه این منابع آموزشی گروهی از اساتید خوب و شناخته شده کشوری در دروس مختلف با گیلنا همکاری کرده اند.

اساتیدی همچون سامان مطلبی، عارف ربیعیان و استاد حسین احمدی در این موسسه فعالیت مینمایند.

ویدئوهای خوب و باکیفیتی از تدریس اساتید تهیه شده است که با دیدن آنها احساس می کنید در کلاس درس همان استاد، حضور دارید.

همچنین تستهای مربوط به هر مبحث در DVD جداگانه ای دراختیارتان قرار می گیرد که می توانید پس از پایان آموزش، آنها را تمرین و رفع اشکال کنید.

نکات گفته شده در هر درس بسیار زیاد است و اساتید سعی کرده اند دلسوزانه و بادقت مباحث را به شما آموزش دهند.


 

قبولی تضمینی کنکور با گیلنا

یک برنامه درسی خوب باید براساس توانایی شما برای درس خواندن و یادگیری مطالب تهیه شود. ممکن است شما با یک بار خواندن بعضی از درسها، آنها را یاد بگیرید یا نیاز به صرف وقت بیشتری برای یادگیری داشته باشید.

به سبک و عادت مطالعه خود دقت کنید؛ در چه ساعتی از روز بهتر می توانید درس بخوانید؟ کدام درسها برایتان راحت تر است؟

برای قبولی تضمینی کنکور با گیلنا بودجه بندی کنکور بسیار مهم است؛ براساس آن تصمیم بگیرید هر کدام از درسها را در چه زمانی و چطور بخوانید و مرور کنید.

اهمیت مرور درسها اگر بیشتر از خواندن آنها نباشد، کمتر نیست؛ چون اگر مرور و تکرار نکنید، مطالب در ذهنتان نمی مانند و نمی توانید در جلسه کنکور آنها را به یاد بیاورید.

برنامه را براساس نقاط قوت و ضعف خود بنویسید؛ رفع اشکال مباحثی که نقطه ضعف شما هستند بسیار مهم است.

برنامه درسی خود را انعطاف پذیر طراحی کنید و اتفاقهای غیرمنتظره را درنظر داشته باشید. یک برنامه ریزی کلی کمکی به شما نمی کند؛ با جزئیات مشخص کنید در هر روز چند ساعت و کدام مباحث را قرار است بخوانید و یا تست بزنید.

اوج یادگیری

سامان مطلبی مدرس فیزیک و ریاضی هستند که سالها سابقه تدریس به دانش آموزان و داوطلبان کنکور را دارند. ایشان در برنامه های آموزشی مرتبط با کنکور در تلویزیون تدریس کرده اند که ازجمله آنها می توان به اوج یادگیری و زنگ پنجم اشاره کرد.

استاد حسین احمدی موسس برنامه اوج یادگیری، درس عربی را آموزش می دهند. استاد عارف ربیعیان هم مدرس شیمی کنکور هستند.

همچنین دکتر مهدی شیخی از رتبه برترهای کنکور، درس مهم زیست را به دانش آموزان و داوطلبان رشته تجربی آموزش می دهند.

موفقیت تضمینی کنکور با گیلنا با همراهی مشاوران مجموعه

مشاوران انتشارات گیلنا چه از طریق سایت و چه شماره تلفنهای موسسه آماده ارائه مشاوره به شما هستند. آنها تکنیکهای اصولی درس خواندن را برای افزایش یادگیری به شما یاد می دهند.

مشاوران با تحلیل کارنامه آزمونهای آزمایشی به شما کمک می کنند نقاط ضعف خود را به خوبی بشناسید و برای برطرف کردن آنها برنامه مناسبی طراحی کنید.

شما می توانید از میان لوحهای فشرده آماده شده، مباحثی را که برایتان مناسب است با راهنمایی مشاوران گیلنا خریداری کنید.

انتشارات گیلنا چه برنامه های آموزشی دیگری دارد؟

این موسسه برای دوران تابستان و همچنین ایام طلایی عید نوروز برنامه های جداگانه ای درنظر گرفته است.

برنامه ۱۲۰ روزه تابستان یکی از این برنامه هاست که به تدریج شما را با سبک مطالعه کنکوری آشنا می کند تا برای یک سال پرتلاش آماده باشید.

همچنین اردوی مطالعاتی اوج یادگیری در نوروز یکی از برنامه های پرطرفدار موسسه است که حتی در ایام قرنطینه کرونا به صورت مجازی ادامه داشت.

برای موفقیت تضمینی با گیلنا اساتید مجموعه اوج یادگیری همچون سامان مطلبی هم در این برنامه ها آماده کمک به شما و برطرف کردن مشکلات درسیتان هستند.

آزمونهای آنلاین موسسه به دانش آموزان کمک می کند متوجه شوند ساعات مطالعه آنها چقدر بهره وری داشته است و درصورت لزوم کیفیت و کمیت آن را بیشتر کنند.

چطور می توانید بسته های آموزشی گیلنا را تهیه کنید؟

برای موفقیت تضمینی با انتشارات گیلنا و خرید بسته های آموزشی می توانید به سایت گیلنا سر بزنید و اطلاعات خوبی درباره فهرست محتویات پکیج و هزینه هر کدام از لوحهای فشرده به دست آورید.

همچنین می توانید اپلیکیشن مجموعه را دانلود و نصب کنید و از این طریق از تمام برنامه های آموزشی گیلنا و محصولات آن مطلع شوید.

ارسال DVDها به نشانی شما رایگان است. پس از خرید پکیج آموزشی، برنامه درسی رایگان و نحوه استفاده از بسته های آموزشی دراختیار شما قرار می گیرد.

بعد از خرید بسته اگر سوالی درباره چگونگی استفاده از آنها دارید می توانید با کارشناسان موسسه گیلنا تماس بگیرید و درخواست برنامه درسی رایگان و یا برنامه شخصی سازی شده کنید.

برای آگاهی از تخفیفهای انتشارات گیلنا با مشاوران مجموعه در تماس باشید.

برای قبولی تضمینی در کنکور سراسری و رسیدن به آرزوهایتان، هم باید به اندازه کافی تلاش کنید و هم از مسیر درستی حرکت کنید. حضور اساتید و مشاورانی که بارها این مسیر را رفته اند، کمک بزرگی به شما خواهد بود.

راه های ارتباطی با گیلنا

از طریق شماره های زیر میتوانید با موسسه کنکور آسان است و انتشارات گیلنا در ارتباط باشید

  • 02166552600

  • 09121968536


 

 


نویسنده:
کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/4d9grp