پنج‌شنبه 20 اردیبهشت 1403 - 09 May 2024
کد خبر: 15648
تاریخ انتشار: 1401/02/17 01:27

دستگاه کره گیر را از کدام فروشگاه بخریم؟

کره پاستوریزه به عنوان یکی از پرطرفدارترین محصولات لبنی، در سبد غذایی اکثر خانواده‌های ایرانی وجود دارد. این ماده غذایی خوشمزه حاوی چربی، مواد معدنی مانند روی، مس، ید، کروم، سلنیوم، منگنز و ویتامین‌های A، E، K ، D است و برای خوش طعم شدن غذاها و در پخت کیک و شیرینی به کار می‌رود‌. برای تولید کره ارگانیک از دستگاه کره گیر استفاده می‌شود‌.

کره پاستوریزه به عنوان یکی از پرطرفدارترین محصولات لبنی، در سبد غذایی اکثر خانواده‌های ایرانی وجود دارد. این ماده غذایی خوشمزه حاوی چربی، مواد معدنی مانند روی، مس، ید، کروم، سلنیوم، منگنز و ویتامین‌های A، E، K ، D است و برای خوش طعم شدن غذاها و در پخت کیک و شیرینی به کار می‌رود‌. برای تولید کره ارگانیک از دستگاه کره گیر استفاده می‌شود‌. این دستگاه هم برای مصارف خانگی کاربرد دارد و هم توسط افرادی که شغل آن‌ها فروش لبنیات است، استفاده می‌شود. این دستگاه‌ها انواع مختلفی دارند و با استفاده از آن‌ها می‌توان کره موجود در ماست پرچرب را با مخلوط آب و یخ و نیروی گریز از مرکز از آن جدا کرد. در این مقاله قصد داریم درباره عملکرد و نحوه کار با دستگاه کره گیر صحبت کنیم و نکات لازم در زمان خرید کره گیر را ذکر کنیم. علاوه بر این درباره دستگاه ارده گیر و دستگاه روغن گیر نیز توضیح خواهیم داد و در پایان مقاله بهترین فروشگاه اینترنتی برای خرید این سه دستگاه‌ را معرفی خواهیم کرد.

دستگاه کره گیر

دستگاه کره گیر چیست؟

برای کره ارگانیک، ماست پرچرب را دستگاهی به نام کره گیر می‌ریزند. این دستگاه برقی با استفاده از نیروی گریز از مرکز و چرخاندن سریع ماست با استفاده از همزن، چربی را از ماست جدا کرده و به عنوان کره در اختیار مصرف کننده قرار می‌دهد. هر چه ماست پرچرب‌تر باشد، میزان کره تولید شده بیشتر خواهد بود. با خرید دستگاه کره گیر در حجم‌های مختلف امکان تولید چهار الی چهل لیتر کره وجود دارد.‌ این دستگاه با استفاده از متریال‌های استیل و آلومینیوم ساخته می‌شود. برای تولید کره با استفاده از کره گیر به سی الی چهل دقیقه زمان نیاز دارید. عدم تولید سر و صدای زیاد در زمان کارکرد، کارکرد بدون لرزش، تولید در ظرفیت‌های متنوع، تولید دوغ با چربی کم با استفاده از تنظیمات دستگاه، داشتن بدنه استیل بسیار مقاوم و ضدزنگ، امکان تولید کره ارگانیک و دوغ به صورت همزمان از مزایای مهم دستگاه‌های کره گیر محسوب می‌شود. عملکرد این دستگاه به این صورت است که سیستم همزن آن با تولید نیروی گریز از مرکز چربی را از ماست جدا می‌کند. این چربی که در واقع همان کره است در قسمت بالای کره گیر تجمع پیدا می‌کند. حجم ماستی که در داخل کره گیر ریخته می‌شود باید متناسب با ظرفیت آن باشد. به عنوان مثال برای یک کره گیر ده لیتری بهتر است هشت لیتر ماست و دو لیتر آب و یخ بریزید.

در زمان خرید دستگاه کره گیر به چه نکاتی باید توجه کرد؟

همواره به دنبال خرید دستگاهی باشید که تمیز کردن و شستشوی آن راحت باشد و قطعات آن را بتوان در ماشین ظرفشویی قرار داد. نظافت دستگاه‌های کره گیر برای بالا بردن کیفیت کره از اهمیت بالایی برخوردار است و بعد از هر بار استفاده باید شسته شود. نکته دیگری که در خرید دستگاه کره گیرمهم است توجه به گارانتی و ضمانت نامه آن است. وجود گارانتی و ضمانت‌نامه نشان دهنده کیفیت بالا و رعایت استانداردهای لازم در زمان تولید می‌باشد. کره گیر برای تولید کره به یک موتور بسیار قوی و پرقدرت نیاز دارد. موتور در زمان کارکرد نباید سر و صدای زیادی تولید کنند یا لرزش داشته باشد. بهتر است جنس کره گیری که انتخاب می‌کنید با آلومینیوم ساخته شده باشد. آلومینیوم ضد زنگ بوده و از مقاومت بالایی برخوردار است. با هزینه خرید این وسیله و تولید کره ارگانیک مشتری‌های زیادی جذب خواهید کرد و سود خوبی به دست می‌آورید. استفاده از دستگاه کره گیر به دانش و مهارت خاصی نیاز ندارد و همه افراد به راحتی می‌توانند از آن استفاده کنند‌ و در منزل خود از خوردن دوغ و کره ارکانیگ و خوشمزه لذت ببرند.

دستگاه ارده گیری چیست؟

یکی از دستگاه‌هایی که از آن برای تولید کره بادام زمینی و ارده کنجد استفاده می‌شود، دستگاه ارده گیری نام دارد. این دستگاه در ظرفیت‌های مختلف برای استفاده در منازل، عطاری‌ها، فروشگاه‌ها و کارخانه‌ها تولید می‌شود. با استفاده از دستگاه ارده گیری می‌توانید ارده و کره مغزیجات را به صورت طبیعی و ارگانیک تولید و به مصرف برسانید. ارده گیرهای خانگی به صورت رومیزی هستند و در ساخت آن‌ها از ماردون فلزی یا سنگ‌های طبیعی و مصنوعی استفاده می‌شود. این دستگاه هیچ سر و صدای اضافی و لرزشی در زمان کار تولید نمی‌کند و ارده بسیار باکیفیتی را در اختیار مصرف کننده قرار می‌دهد.

دستگاه ارده گیری

دستگاه روغن گیری چیست؟

دستگاه روغن گیری دستگاهی است که برای استخراج روغن از دانه‌های روغنی مانند کنجد، بادام، تخمه آفتابگردان، سیاهدانه و غیره کاربرد دارد و با قرار دادن دانه‌ها تحت فشار پرس باعث خارج شدن روغن آن‌ها می‌شود‌‌. با دستگاه روغن گیری می‌توان محصولاتی سالم و طبیعی به دست آورد. روغن‌های گیاهی سرشار از ویتامین و پروتئین هستند و برای سلامتی فواید زیادی دارند. برخی از افراد دستگاه‌های روغن گیری را با نام دستگاه روغن کشی می‌شناسند. تولید روغن باکیفیت، موتور پرقدرت، ایمنی دستگاه، تولید سر و صدای کم،‌ نگهداری آسان، طراحی با استانداردهای جهانی، مصرف پایین برق از مزایای مهم دستگاه‌های روغن گیری محسوب می‌شود.‌

خرید دستگاه‌های کره گیر، روغن گیری و ارده گیری از فروشگاه اینترنتی

برای خرید انواع مختلف دستگاه کره گیر، دستگاه ارده گیری و دستگاه روغن گیری با قیمت مناسب و کیفیت بسیار عالی می‌توانید به سایت فروشگاه آتلانتیس با آدرس اینترنتی https://atlantismachinery.com مراجعه کنید. فروشگاه آتلانتیس به عنوان یکی از بهترین مراجع خرید و فروش تجهیزات و ماشین‌آلات نیمه صنعتی و صنعتی شناخته می‌شود و محصولات باکیفیت از برندهای مطرح را با منصفانه‌ترین قیمت در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. در این فروشگاه بیش از هزار قلم دستگاه ارائه شده است. آتلانتیس همه مجوزهای مورد نیاز برای کسب و کارهای اینترنتی را از مراجع قانونی دریافت کرده و در شبکه‌های اجتماعی نیز فعال است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/45a5dq