سه‌شنبه 25 اردیبهشت 1403 - 14 May 2024
کد خبر: 7868
تاریخ انتشار: 1400/09/20 10:49

ارتباط صنعت تابلو سازی با تبلیغات و تابلو های موثر در تبلیغات

تابلو سازی یکی از مشاغلی است که امروزه بسیاری از کسب و کارها و مدیران دیگر مشاغل از آن به عنوان یک شغل کمک دهنده در جهت تبلیغاتشان استفاده می کنند چرا که این شغل در رابطه با ساخت و نصب تابلو های تبلیغاتی فعالیت دارد و می تواند تمام مشاغل را از طریق تبلیغات محیطی به جامعه معرفی نماید.

حال این سوال پیش می آید که چطور تابلو سازی می تواند با تبلیغات ارتباط داشته باشد و این ارتباط از چه طریق میسر خواهد بود؟ لذا در ادامه با معرفی و توضیح چند نوع از تابلو های تبلیغاتی به جواب این سوال خواهیم پرداخت.

تابلو سازان و مجموعه های تابلو سازی با تولید و ساخت انواع تابلو های تبلیغاتی به مشاغل دیگر کمک شایانی در جهت معرفی شدنشان به افراد یک جامعه دارند که مسلما دلیل این امر کاملا روشن است و می توان گفت تبلیغات بهترین راه معرفی یک کسب و کار به یک جامعه می باشد و در حقیقت این ماهیت تبلیغات است که بتواند در بازاریابی و کسب در آمدها موثر باشد.
به عنوان مثال ساخت و نصب یک تابلو تبلیغاتی به عنوان تابلو مغازه امریست که در اولین نگاه مشتری تاثیر قابل توجهی در جذب آن مشتری به سمت و سوی مغازه خواهد داشت که این جذب شدن مشتری می تواند در خرید محصول و یا دریافت خدمات از مغازه فوق تاثیر گذار باشد.
در ادامه مطلب با چند نوع از تابلو های تبلیغاتی پر فروش که در جذب مشتری و تبلیغات نیز موثر هستند با ما همراه باشید.

انواع تابلو تبلیغاتی

حروف های برجسته

حروف برجسته در تابلو سازی به تابلو های تبلیغاتی گفته می شود که به شکل حروف و برجسته ساخته می شوند؛ این نوع از تابلو های تبلیغاتی که به صدها شکل قابل تولید هستند از تاثیر بسیار بالایی در جذب مشتری برخوردارند و این موضوع دلایل متفاوت و مثبتی نیز دارد که به طور خلاصه می توان آنها را به شکل زیر عنوان نمود.

نور پردازی حروف های برجسته

یک نکته مثبت و موثر در تابلو های حروف برجسته نور پردازی در آنهاست که این مورد از نکات مثبت در جذب مشتری بشمار می رود؛ در واقع روشنایی و نور در تابلو های تبلیغاتی از موثر ترین موارد در دید یک تابلو تبلیغاتی توسط عابرین بشمار می رود.

انواع حروف های برجسته

یک نکته مثبت دیگر در حروف سازی و حروف های برجسته تنوع در ساخت آنها می باشد که البته هر کدام از حروف های برجسته خود در انواع متفاوتی قابل ساخت هستند؛ به عنوان مثال حروف برجسته چلنیوم یا همان تابلو چلنیوم یکی از انواع حروف برجسته است که خود در انواع مختلفی ساخته می شود که برخی از انواع آن عبارتند از حروف چلنیوم پانچ، حروف چلنیوم پلکسی دوبل، حروف چلنیوم نور اندریک و بسیاری دیگر از انواع حروف چلنیوم.
و یا در مثال دیگری می توان حروف برجسته استیل را عنوان نمود که این نوع از حروف نیز قابلیت ساخت در انواع متفاوتی را خواهد داشت که برخی از آنها عبارتند از حروف استیل نور اندریک، حروف استیل و پلکسی گلاس، حروف استیل رینگی، حروف استیل پلاست و انواع دیگر حروف استیل.

کم مصرف بودن برق در حروف های برجسته

روشنایی حروف های برجسته با استفاده از اس ام دی صورت می گیرد که نوع معمول اس ام دی که در آن به کار می رود اس ام دی های بلوکی هستند که در رنگ های مختلفی موجود می باشند؛ نکته مثبتی که در رابطه با روشنایی اس ام دی در نور پردازی حروف های برجسته باید به یاد داشت این است که اس ام دی های بلوکی از مصرف برق بسیار پایینی برخوردار هستند.

تابلو لایت باکس

تابلو موثر دیگری که می توان در صنعت تابلو سازی و تبلیغات از آن یاد کرد تابلو لایت باکس است که در انواع مختلفی توسط مجموعه های تابلو سازی تولید می شود. کاربرد تابلو لایت باکس بیشتر در جهت تبلیغات در فضاهایی مانند مترو، بیمارستان، کلینیک های پزشکی، فرودگاه ها، شرکت ها و دیگر موارد مشابه می باشد.
تابلو لایت باکس به دلیل اینکه مورد نور پردازی قرار می گیرد و در واقع قابلیت نور پردازی را دارد می تواند در جذب مشتری و معرفی یک برند بسیار تاثیر گذار و مثبت باشد.

تابلو ال ای دی

یکی از شرکت های تولید کننده تابلو های تبلیغاتی که محصولات بسیاری را روانه بازار می کند گروه تبلیغاتی نوین لایت به نشانی اینترنتی https://novinlight.com است که می توانیم با مراجعه به آن با محصولاتشان آشنا شویم. یکی از تابلو های تبلیغاتی دیگر که در دسته بندی محصولات این تابلو سازی قرار دارد تابلو های تبلیغاتی ال ای دی هستند که به طور کلی در دو نوع تولید می شوند که یکی از آنها تابلو ال ای دی ثابت و دیگری تابلو ال ای دی روان نام دارد.
در تعریف تابلو ال ای دی ثابت باید گفت که تابلو ال ای دی ثابت به تابلویی گفته می شود که یک یا چند متن را به طور ثابت و غیر قابل تغییر به نمایش می گذارد و در مقابل آن تابلو ال ای دی روان به تابلویی گفته می شود که قابلیت تغییر متن در آن وجود دارد و می توان متن، تصویر و فیلم را در آن به نمایش گذاشت.
در آخر باید این نکته را هم گفت که تابلو های تبلیغاتی انواع بسیاری دارند که تمامی آنها ارتباط مستقیمی با تبلیغات خواهند داشت که می بایست قبل از سفارش آنها موارد و نکات مثبتی که می توانند در برند سازی و جذب مشتری تاثیر گذار باشند را در نظر داشت تا به تبلیغاتی هدفمند دست یابیم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/3wa7v2