جمعه 28 اردیبهشت 1403 - 17 May 2024
کد خبر: 9641
تاریخ انتشار: 1400/10/11 17:06

فروش اقساطی خودرو با بهترین شرایط

اگر نگاهی به خبر‌های روز بیاندازید متوجه خواهید شد که آمار نشان از کاهش قدرت خرید مردم دارند. البته برای پی بردن به این واقعیت نیازی به چک کردن اخبار نیست.

کاهش قدرت خرید یکی از معضلاتی است که بیشتر ما و اطرافیانمان در حال دست و پنجه نرم کردن با آن هستیم. با نگاهی به وضعیت جامعه می‌توان متوجه شد که خرید بسیاری از اقلام رفاهی، همانند خانه و ماشین دیگر برای درصد غالب جامعه تبدیل به رویا شده است. اگر تا سال‌ها پیش می‌شد با پس انداز کردن خودرویی خرید امروزه نه تنها دیگر نمی‌توان پس انداز کرد بلکه آن‌چنان خودرو گران شده است که خرید نقدی آن برای بسیاری غیرممکن به نظر می‌رسد. در اینجا است که خرید از یک شرکت فروش اقساطی خودرو ممکن است به کار بیاید. فعالیت شرکت‌های فروش اقساطی خودرو سبب می‌شود برخی بتوانند با تنظیم اقساط کوتاه یا بلند مدت صاحب خودرویی شوند تا از طریق آن بتوانند خود را از دردسر‌ها و محدودیت‌های حمل و نقل عمومی خلاص کنند. اما خرید اقساطی خودرو نیز با سیاست‌های سختی که برخی از شرکت‌ها اتخاذ می‌کنند برای عده‌ای مشکل است. در ادامه شما را با شرکت آرشا خودرو آشنا می‌کنیم. شرکتی که سیاست خود را در راستای منافع مشتریان خود و رضایت آن‌ها در نظر گرفته است.

شرایط کم نظیر برای خرید اقساطی خودرو

آرشا خودرو، بهترین شرکت فروش اقساطی خودرو

سیاست این شرکت دقیقاً بر خلاف همه آن چیزی است که تا به حال شما را از خرید خودرو به صورت اقساطی وا داشته است. شما ممکن است به دلایل مختلفی نظیر عدم توانایی در پرداخت اقساط گران قیمت یا عدم تحویل سریع خودرو و... از مراجعه به یک شرکت فروش اقساطی خودرو سر باز‌زده باشید و یا با مراجعه، متوجه شده باشید که شرایط آن با شرایط شما همخوانی ندارد. اما آرشا خودرو در هر زمینه راحتی و نفع مشتری را در نظر گرفته است. در ادامه شرایط فوق‌العاده این شرکت فروش اقساطی خودرو را برای شما شرح خواهیم داد.

  • دارای مجوز رسمی

امروزه افراد که در جامعه ما به عنوان "کلاهبردار" شناخته می‌شوند همانند همیشه، به قوت در حال فعالیت در تمامی زمینه‌ها هستند. در زمینه فروش اقساطی خودرو نیز متأسفانه هستند افرادی که به پای سرمایه اندک مردم نشسته‌اند. به راه انداختن یک شرکت فروش اقساطی خودرو فیک و تقلبی کاری ندارد. تنها کافی‌ست ساختمانی را اجاره نموده و با گذاشتن چندین میز و صندلی آن را شبیه به یک شرکت واقعی جلوه دهند. با تبلیغات گسترده و تنظیم شرایطی گول زننده و وسوسه‌انگیز، پیش پرداخت هنگفتی از عده زیادی دریافت کنند و پس از مدتی غیب شوند و مشتریان را دست در پوست گردو گذاشته، ر‌ها کنند. پس بسیار مهم است که وقتی صحبت از یک شرکت فروش اقساطی خودرو می‌شود مطمئن شوید که با یک شرکت حقیقی روبرو هستید. بهترین مدرک برای اثبات این موضوع، داشتن مجوز رسمی همانند شرکت آرشا خودرو است. این شرکت نه تنها دارای مجوز رسمی و معتبر است و می‌توانید با پیگیری متوجه میزان اعتبار آن شوید بلکه دارای اعتبار و آوازه خوبی در زمینه فروش اقساطی خودرو است. پس بهتر است بدانید شرایطی که در ادامه شرح داده خواهد شد متعلق به یک شرکت دارای مجوز رسمی و معتبر است.

  • حداقل پیش پرداخت، بدون نیاز به ضامن

دریافت پیش پرداخت یک امر مرسوم است و شما نمی‌توانید هیچ چیزی را بدون پرداخت مبلغی به عنوان پیش پرداخت به طور اقساطی خریداری نمایید. اما نکته مهم در این خصوص، میزان پیش پرداخت است. گا‌هاً پیش می‌آید که شرکت‌های فروش اقساطی خودرو، پیش پرداخت خود را طوری تنظیم می‌نمایند که خرید با آن شرایط چندان فرقی با خرید نقدی ندارد. شخصی که بتواند درصد اعظم هزینه خرید را به عنوان پیش پرداخت بپردازد قطعاً می‌تواند با کمی صبر بیشتر، خودرو مورد نظر را به صورت نقدی خریداری کند.

شرکت فروش اقساطی خودرو آرشا خودرو، به این موضوع کاملاً واقف است و می‌داند که پیش پرداخت‌های نجومی، به طور کلی خرید به صورت اقساطی را زیر سؤال می‌برند. شما می‌توانید در آرشا خودرو با پیش پرداخت حداقلی، خودرو مورد نظر خود را به صورت اقساطی خریداری نموده و از آن لذت ببرید. پیدا کردن یک ضامن معتبر یکی از چالش‌هایی است خرید‌های اقساطی و دریافت وام‌ها به دنبال دارند. مواردی هستند که با داشتن پیش پرداخت کافی و توانایی پرداخت اقساط، به دلیل نداشتن ضامن از خرید اقساطی خودرو، اجتناب می‌ورزند. 

  • تنظیم اقساط بسته به شرایط مشتری

اگر سری به چندین شرکت فروش اقساطی خودرو بزنید آن‌ها به شما خواهند گفت که برای هر خودروی خود، شرایط اقساط چگونه خواهد بود. در واقع این اقساط از پیش تعیین شده است و تنها در صورت تطابق با شرایط شما، می‌توانید خودروی مورد نظر را خریداری کنید و اگر شرایط پرداخت آن را نداشته باشید باید با خودرو مورد نظر خداحافظی کنید. آرشا خودرو یکی از معدود شرکت‌های فروش اقساطی خودرو است که برای تنظیم اقساط، شرایط مشتری را در نظر می‌گیرد. به عنوان مثال طبق بودجه‌ای که اعلام می‌کنید توانایی پرداخت آن را دارید اقساطی از اقساط کوتاه ۶ تا اقساط بلند ۳۶ ماهه برای شما تنظیم می‌کند تا خودرو مورد نظر خود را بدون دردسر به دست بیاورید. خرید اقساطی خودرو‌های پرطرفدار نیز با شرایط گفته شده ممکن است. در آرشا خودرو فروش اقساطی دنا پلاس ، فروش اقساطی ۲۰۷ اتومات و فروش اقساطی سمند ef7 صورت می‌پذیرد و شما می‌توانید طبق بودجه و درآمد خود برای خرید خودرو محبوب خود اقدام کنید.


تحویل فوری خودرو

شاید فکر کنید که تحویل فوری خودرو شعار بسیاری از شرکت‌های فروش اقساطی خودرو است و در آرشا خودرو نیز همانند آن‌ها، تحویل فوری یعنی تحویل پس از چندین ماه! اما واقعیت این است مسئولین این شرکت بی‌نظیر می‌دانند افرادی که روی به خرید خودرو می‌آورند به آن نیاز دارند و دریافت آن پس از چند ماه آن‌ها را از خرید دلزده خواهد کرد. بنابراین تحویل فوری خودرو در آرشا خودرو به معنی واقعی کلمه فوری است. شما با خرید اقساطی خودرو از این شرکت در کم‌تر از یک ساعت و حتی پیش از دادن مبلغ پیش پرداخت، می‌توانید خودرو خریداری شده خود را تحویل بگیرید. در هیچ جای دیگری شما شرکتی را نخواهید یافت که تحویل خود را پیش از دریافت مبلغ پیش پرداخت انجام دهد، به جز شهر تهران - فلکه دوم صادقیه - ابتدای آیت الله کاشانی - بوستان یکم (شهید معیری) - پلاک ۶ – شرکت فروش اقساطی خودرو آرشا خودرو!

معرفی بهترین شرایط خرید اقساطی خودرو

شرکت آرشا خودرو

همان‌طور که خواندید آرشا خودرو از باقی رقیبان خود در زمینه فروش اقساطی خودرو، جلوتر است. اما هنوز تمام نشده است! خوب است بدانید سند خودرو در همان ابتدای کار به نام شما‌ زده خواهد. شما می‌توانید سند را به نام خود داشته باشید و میزان بدهی شما در شکل قرارداد اجاره به شرط تملیک در رهن شرکت خواهد بود. خوب است بدانید که علاوه بر سه مورد گفته شده شما می‌توانید انواع خودرو‌های ایرانی و خارجی را از آرشا خودرو به صورت اقساطی خریداری نمایید. تنوع یکی از ویژگی‌های بارز این شرکت بی‌نظیر است. شما می‌توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و خرید اقساطی خودرو با کم‌ترین پیش پرداخت، اقساطی مناسب و مطابق به شرایطتان، بدون نیاز به زمان، به همراه دریافت سند و تحویل فوری خودرو، به آرشا خودرو به نشانی اینترنتی http://www.arshakhodro.com مراجعه نمایید.


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/3qrjj4