پنج‌شنبه 27 اردیبهشت 1403 - 16 May 2024
کد خبر: 10341
تاریخ انتشار: 1400/10/19 13:12

لاستیک هانکوک اورجینال

شرکت لاستیک سازی هانکوک، سال 1941 میلادی فعالیت خود با عنوان کمپانی تیونینگ در کشور کرۀ جنوبی افتتاح نمود. این مجموعه در سال 1968 توانست عنوان این کمپانی را به Hankook تغییر داده و به نوعی شهرت جهانی محصولات شرکت لاستیک سازی هانکوک را به اثبات برسانند. عمدۀ تولید کمپانی هانکوک، لاستیک های رادیال است که توانسته اند نیاز بازار جهانی را تأمین نمایند.

 خرید و فروش لاستیک هانکوک به دلیل کیفیت بالایی که این محصول دارد، توسط برخی از فروشگاه های عرضۀ لاستیک های کره ای صورت می گیرد. فروشگاه چرخ و یدک نیز به عنوان یکی از مراکز معتبر در عرصۀ فروش لاستیک های خارجی در لیست محصولات لاستیک کره جنوبی، امکان خرید لاستیک هانکوک را در مدل های مختلف برای مشتریان همراه با گارانتی فراهم نموده اند.

 لاستیک هانکوک

موارد مهم و اساسی در حوزۀ انتخاب و خرید لاستیک هانکوک سواری و غیر سواری وجود دارد. از این رو ما این مقاله را گردآوری نموده ایم تا با کسب اطلاعات بیشتر بتوانید راحت تر لاستیک مورد نیاز اتومبیل خود را به صورت اورجینال تهیه نمائید. کمپانی هانکوک به عنوان یکی از حامیان اصلی در حوزۀ فعالیت های ورزشی می باشد و حمایت از باشگاه های اروپایی نموده اند. در عین حال به عنوان لاستیک فابریک برخی از شرکت های خودروسازی در سطح جهان مورد استقبال قرار گرفته است. امروزه در ایران نیز خیلی از افراد طرفدار لاستیک هانکوک هستند و این برند تایر را برای اتومبیل های خود بر می گزینند.

کاربرد عمدۀ لاستیک هانکوک اورجینال

عمدۀ تولید لاستیک هانکوک تحت لیسانس و استاندارد مرکز تحقیق و توسعه در شهرهای گمسان و دیجون کره جنوبی، شهرهای جیانگ سو، جیاکسینگ و چانگ چین ، شهر راکالماس مجارستان، شهر بکاسی اندونزی و شهر تنسی آمریکا می باشد. بدین ترتیب توانسته اند با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی انواع لاستیک هانکوک سواری، باری، شاسی بلند، کامیونی، اتوبوس، تریلر، خاور، ماشین آلات سنگین، ماشین آلات کشاورزی، ماشین آلات راهسازی و ... را با مشخصات فنی متفاوت تولید و در اختیار مالکین خودروهای مختلف قرار دهند.

علت اصلی استقبال از خرید لاستیک هانکوک موارد مهمی از قبیل کیفیت بالا، عدم تولید صدا، طول عمر بالا، چسبندگی قوی، نرمی و انعطاف پذیری بالا، تنوع مدل و ارائه خدمات پس از فروش به عنوان گارانتی می باشد. به طور کلی جهت تولید تایرهای هانکوک، فرآیند سنجش عملکرد لاستیک ها با استفاده از نرم افزارهای مخصوص با کامپیوتر و ماشین آلات ویژه صورت می گیرد. به همین جهت لاستیک هانکوک در سطح جهان شناخته شده می باشد و توسط خیلی از افراد به عنوان لاستیک های اتومبیل خود برگزیده می شود.

با مراجعه به فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک، می توانید با آسودگی خاطر پس از رویت مشخصات فنی انواع لاستیک هانکوک، مناسب ترین تایر را برای اتومبیل خود انتخاب نموده و به صورت آنلاین همراه با گارانتی سفارش دهید.

مشخصات فنی لاستیک های هانکوک

داشتن یک سری اطلاعات فنی در خصوص لاستیک به شما کمک می کند که بتوانید با آسودگی خاطر خرید لاستیک هانکوک را انجام دهید. از این رو ما قصد داریم در ادامۀ مقاله بیشتر به شرح مشخصات فنی مندرج بر روی تایر درج می شود، بپردازیم.

همانطور که می دانید متناسب با شرایط آب و هوایی مختلف نیاز به استفاده از تایر مناسب برای اتومبیل است که قابلیت چسبندگی بالا با سطح جاده را داشته باشد. توسط شرکت هانکوک، انواع لاستیک هانکوک متناسب با شرایط جوی فصول سرد سال، تابستان و یا تمام فصول با متریال درجه یک ساخته می شوند. بدین ترتیب می توانید متناسب با موقعیت آب و هوایی مختلف اقدام به خرید لاستیک زمستانی هانکوک، لاستیک تابستانی هانکوک و یا لاستیک تمام فصل هانکوک نمائید. مشورت نمودن با کارشناسان فروش تایرهای خودرو، به شما کمک می کند که بتوانید مناسب ترین لاستیک را برای اتومبیل سواری و یا غیر سواری خود تهیه نمائید.

عمدتاً افرادی که در مناطقی با شرایط جوی معمولی زندگی می کنند، خرید لاستیک چهار فصل هانکوک مقرون به صرفه خواهد بود. عمر طولانی، سواری راحت، انعطاف پذیری بالا و چسبندگی قابل قبول از مهمترین ویژگی های این نوع لاستیک هانکوک به شمار می رود.

مفهوم نشانه و علائم مندرج بر روی تایر هانکوک

ساختار رادیال، قطر رینگ بر حسب اینچ، شاخص بار، شاخص سرعت، تعیین شرایط نوع کاربری بر اساس موقعیت آب و هوایی، نام کشور و شرکت سازندۀ لاستیک، تاریخ تولید، شاخص عمق آج مجاز، نام طرح لاستیک، مدل کاربری تایر (چهت نوع اتومبیل)، نسبت منظر، عرض مقطع تایر بر حسب میلی متر، مکانیزم باد مجاز، حداکثر توان تحمل بار، کلاس استاندارد سایش، میزان تحمل حرات، تعیین قابلیت استفاده از تایر بدون تیوب و مشخصات مواد اولیۀ تشکیل دهندۀ تایر از جمله مشخصات فنی مندرج بر روی لاستیک هانکوک و هر برند دیگری به شمار می روند.

بدون شک، افرادی که قصد خرید لاستیک هانکوک برای اتومبیل خود را دارند، باید دانش کافی نسبت به این نوشته ها داشته باشند تا بتوانند انتخاب و خرید درستی داشته باشند.

اکثر لاستیک های بایاس بر اساس اینچ اندازه گیری می شوند و بر روی دیوارۀ تایر هانکوک درج شده است. در صورت انتخاب لاستیک خودرو، توصیه می کنیم با کارشناسان فروش چرخ و یدک مشورت نموده و پس از بررسی تمام جوانب کار، می توانید با آسودگی خاطر، تایر مورد نیاز اتومبیل خود را تهیه نمائید.

نکتۀ مهم که در رابطه با شاخص نسبت منظر وجود دارد، این است که هر چه نسبت منظر لاستیک کمتر باشد، خودرو نسبت به سطح جاده پایداری بیشتری خواهد داشت و راننده بهتر می تواند بر روی رانندگی و فرمان اتومبیل کنترل داشته باشد. به همین دلیل لاستیک هانکوک اسپرت دارای نسبت منظر بسیار کم حتی به صورت درصد می باشد.

قیمت لاستیک هانکوک اصل

از طریق فروشگاه چرخ و یدک می توانید لیست قیمت لاستیک هانکوک با مشخصات فنی متفاوت استعلام نمائید. عوامل متعددی از جمله بی ثبات بودن قیمت ارز و تنوع بالای مدل های تایر بر روی بی ثبات شدن قیمت لاستیک در سال های اخیر شده است. از این رو افرادی که قصد خرید تایر برای اتومبیل خود را دارند، می توانند قیمت آنلاین لاستیک هانکوک را ملاحظه نموده و با قیمت مناسب تهیه نمایند.

عائم دیگری جهت تعیین تایرهای روکش دار بر روی لاستیک درج می شود و عموم افراد از این موضوع اطلاعات دقیقی ندارند. از این رو مشورت نمودن با کارشناسان فروش و یا افراد حرفه ای به شما کمک می کند که بتوانید با اطمینان خاطر، لاستیک هانکوک برای اتومبیل سواری، شاسی بلند و یا باری تهیه نمائید. به طور کلی انتخاب لاستیک مناسب برای اتومبیل از اهمیت بالایی برخوردار است چون تأثیر مستقیم بر روی عملکرد و کنترل پذیری فرمان اتومبیل خواهد داشت.

نکتۀ طلایی که هنگام خرید لاستیک هانکوک و دیگر برندهای معروف خارجی و ایرانی باید در نظر داشته باشید، از انتخاب و خرید لاستیک های منقضی امتناع نمائید. عمر مفید لاستیک استاندارد بین 4 الی 6 سال است. از این رو بر حسب تاریخ تولید مندرج بر روی تایر، توصیه می کنیم لاستیک هایی که 3 الی 4 سال از تاریخ تولید آنها گذشته جلوگیری کنید، حتی اگر نو بوده و از آن به هیچ عنوان استفاده نشده باشد.

 لاستیک هانکوک

 لاستیک هانکوک

فروشگاه چرخ و یدک امیدوار است که گردآوری این مقاله توانسته باشد شما را در انتخاب و خرید لاستیک هانکوک اورجینال و استاندارد یاری رسانده باشد. جهت هماهنگی بیشتر می توانید با واحد فروش مجموعه تماس حاصل فرمائید.

 

https://charkhoyadak.com/


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/3qj582