شنبه 08 اردیبهشت 1403 - 27 Apr 2024
کد خبر: 108035
تاریخ انتشار: 1403/01/26 12:19

نمایشگاه ایران بیوتی و کلین امسال متفاوت برگزار می شود / حضور هیات تجاری خارجی در نمایشگاه

علی مرادی مدیرعامل شرکت سامع پاد نوین مجری برگزاری نمایشگاه ایران بیوتی و کلین درباره جزئیات برگزاری این رویداد گفت: امسال سی و یکمین دوره نمایشگاه سی و یکمین نمایشگاه بین المللی مواد شوینده، آرایشی، بهداشتی، سلولزی و ماشین آلات وابسته تهران (نمایشگاه ایران بیوتی و کلین) برگزار می شود که شرکت سامع پاد نوین با نظارت انجمن صنایع شوینده ، بهداشتی و آرایشی ایران از سال ۱۳۸۰ در حدود ۲۳ سال به عنوان مجری برگزاری این رویداد فعالیت داشته است.
نمایشگاه ایران بیوتی و کلین امسال متفاوت برگزار می شود / حضور هیات تجاری خارجی در نمایشگاه

علی مرادی مدیرعامل شرکت سامع پاد نوین مجری برگزاری نمایشگاه ایران بیوتی و کلین درباره جزئیات برگزاری این رویداد گفت: امسال سی و یکمین دوره نمایشگاه سی و یکمین نمایشگاه بین المللی مواد شوینده، آرایشی، بهداشتی، سلولزی و ماشین آلات وابسته تهران (نمایشگاه ایران بیوتی و کلین) برگزار می شود که شرکت سامع پاد نوین با نظارت انجمن صنایع شوینده ، بهداشتی و آرایشی ایران از سال ۱۳۸۰ در حدود ۲۳ سال به عنوان مجری برگزاری این رویداد فعالیت داشته است.

مرادی

وی ادامه داد: نمایشگاه امسال نسبت به دوره قبل با تغییرات زیادی همراه بوده است. امسال برای نخستین بار مراسم افتتاحیه رسمی در سال کنفرانس شماره یک نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می شود و بعد از آن نمایشگاه به طور رسمی افتتاح خواهد شد و بازدیدها انجام می شود.

مرادی افزود: در مدت زمان برگزاری نمایشگاه، بیش از ۱۲ کارگاه آموزشی تخصصی در حوزه مواد شوینده، آرایشی و بهداشتی خواهیم داشت که متولیان این کارگاه ها انجمن صنایع شوینده ، بهداشتی و آرایشی ایران و همچنین انجمن واردکنندگان فرآورده های بهداشتی ، آرایشی و عطریات ایران می باشند.

مدیر برگزاری نمایشگاه ایران بیوتی اظهار کرد: ما در نمایشگاه امسال موضوع تولید بدون کارخانه را بسیار اهمیت دادیم و برای شرکت هایی که در حوزه بازرگانی و واردات محصولات آرایشی و بهداشتی که با ممنوعیت هایی مواجه بودند، فضایی ایجاد کردیم که واردکنندگان و بسیاری از برندهای آرایشی و بهداشتی به سمت تولید محصولات متنوع و همچنین تولید بدون کارخانه (Private Label) هدایت شده اند که همین موضوع باعث رشد و رونق نمایشگاه گردیده است.

علی مرادی درباره حضور هیات های خارجی در نمایشگاه ایران بیوتی گفت: امسال با کمک رایزنان اقتصادی جمهوری اسلامی ایران در کشورهای روسیه ، ازبکستان ، فرانسه ،ارمنستان ، چین و ترکیه هیات های تجاری حضور خواهند داشت که مذاکرات و توافقات لازم با این هیات ها انجام می شود که بتوانیم تحولی در صادرات کشور ایجاد کنیم.

وی افزود: علیرغم تحریم های ناجوانمردانه و محدودیت ، تلاش کردیم که حضور کشورهای خارجی را بیشتر از سال گذشته داشته باشیم که توانستیم علاوه بر کشور ترکیه و چین، پاویون های ما نسبت به دور قبل رشد بسیار زیادی داشته باشند.

مرادی ادامه داد: در نمایشگاه امسال ۶۹ شرکت خارجی از کشورهایی مانند چین، ترکیه، فرانسه، هندوستان، کره جنوبی، مالزی، پاکستان، آلمان، روسیه، ایتالیا، سوئیس، برزیل، هلند، آرژانتین، اسپانیا و بلژیک مشارکت دارند که در این میان دو پاویون از کشورهای چین و ترکیه به صورت مستقیم حضور خواهند داشت.

مجری برگزاری نمایشگاه ایران بیوتی درباره مشکلات برگزاری نمایشگاه و شرکت های تولیدکننده، گفت: یکی از موضوعات مهمی که در برگزاری نمایشگاه ها مطرح است بحث ممنوعیت واردات کالا است از یکطرف و از طرف دیگر موضوع تخصیص ارز به تولیدکنندگان جهت تامین مواد اولیه وارداتی است که مشکلات بسیاری را برای این شرکت های ایجاد کرده که امیدواریم دولت محترم و وزارت صمت با سیاست گذاری و راهکارهای مناسب این مشکلات را برطرف کرده تا شرکت های تولیدکننده بتوانند حضور موثر و پرقدرتی را در این نمایشگاه و همچنین سایر نمایشگاههای بین المللی دیگر داشته باشند.

جزئیات برگزاری نمایشگاه

سی و یکمین نمایشگاه بین المللی مواد شوینده، آرایشی، بهداشتی، سلولزی و ماشین آلات وابسته با حضور ۳۴۰ شرکت داخلی و خارجی در فضایی بالغ بر 35 هزار مترمربع در سالن‌های ۵، ۶، ۷، ۸و ۹ ، ۲۷ ، ۳۱، ۳۵و ۳۸برگزار می‌شود.

این نمایشگاه فرصت مناسبی است تا فعالان و دست اندرکاران این حوزه ، محصولات و دستاوردهای خود را به نمایش بگذارند و با بررسی روند تقاضا، به برنامه‌ها و فعالیت‌های آتی خود سمت و سو دهند.

پیش‌بینی می‌شود نمایشگاه بین المللی ایران بیوتی یکی از بزرگ‌ترین نمایشگاه‌های حوزه آرایشی و بهداشتی در خاورمیانه از نظر فضای تحت پوشش باشد.

لازم به ذکر است سی و یکمین نمایشگاه بین المللی مواد شوینده، آرایشی، بهداشتی، سلولزی و ماشین آلات وابسته از تاریخ ۲۹ فرودین لغایت یک اردیبهشت ماه از ساعت ۸ الی 15 در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران میزبان بازدیدکنندگان می باشد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/3kxan8