دوشنبه 24 اردیبهشت 1403 - 13 May 2024
کد خبر: 17508
تاریخ انتشار: 1401/03/24 01:24

شرکت تصفیه آب صنعتی آبین

شرکت تصفیه آب صنعتی آبین که با عنوان اولین بازار آنلاین تخصصی تجهیزات آبی در ایران شناخته می شود، در حوزه فروش محصولات و ارائه خدمات در رابطه با تجهیزات آبی و تصفیه آب در کاربردهای خانگی، نیمه صنعتی و صنعتی فعالیت دارد. یکی از شاخه های اصلی فعالیت این شرکت مربوط به طراحی، ساخت، نصب و بهره برداری و نگهداری از دستگاه های تصفیه آب صنعتی است.

شرکت تصفیه آب صنعتی آبین که با عنوان اولین بازار آنلاین تخصصی تجهیزات آبی در ایران شناخته می شود، در حوزه فروش محصولات و ارائه خدمات در رابطه با تجهیزات آبی و تصفیه آب در کاربردهای خانگی، نیمه صنعتی و صنعتی فعالیت دارد. یکی از شاخه های اصلی فعالیت این شرکت مربوط به طراحی، ساخت، نصب و بهره برداری و نگهداری از دستگاه های تصفیه آب صنعتی است. 
آبین با سال ها سابقه در زمینه طراحی و فروش دستگاه های تصفیه آب صنعتی با ظرفیت ها و کاربردهای مختلف همواره در تلاش برای رسیدن به هدف جامع تامین محصولات اصل با کم ترین قیمت ممکن بوده است. در جهت دست یابی به این هدف، این شرکت فضای وسیعی را در بستر وب برای فعالیت معتبرترین وارد کنندگان و تولید کنندگان سراسر کشور فراهم کرده است.


مشاوره رایگان آبین برای خرید دستگاه تصفیه آب صنعتی

تصفیه آب صنعتی آبین


انتخاب و خرید دستگاه تصفیه آب صنعتی با توجه به نوع کاربرد و هدف از تصفیه آب و هم چنین آنالیز آب ورودی به دستگاه انجام می شود. در برخورد با مخاطب اغلب برای کارشناسان بخش فروش آبین پیش آمده است، که اکثر خریداران سیستم های تصفیه آب صنعتی در مورد ظرفیت و نوع مناسب دستگاه و یا تجهیزات و برند قطعات مختلف آن سوالات متعددی دارند.

انتخاب دستگاه تصفیه آب صنعتی و همه تجهیزات و قطعات آن با توجه به نظر طراح سیستم و البته با نظر خریدار صورت می گیرد. مشاوره رایگان آبین این فرصت را در اختیار شما قرار می دهد، که با اطلاعاتی که در اختیار کارشناسان ما قرار می دهید، بتوانید در کم ترین زمان ممکن مناسب ترین دستگاه را انتخاب و خرید کنید.
این نکته مهم را در نظر داشته باشید، که دستگاه تصفیه آب صنعتی باید با توجه به نیاز شما و مطابق با آنالیز دقیق آب ورودی طراحی و تولید شود. اگر به مواردی مانند دستگاه تصفیه آب صنعتی دست دوم و از پیش طراحی شده برخورد کردید، به هیچ وجه زیر بار خرید این محصولات نروید.

علت این موضوع مشخص است، زیرا در عین این که دستگاه تصفیه آب صنعتی مناسب ترین و بهترین روش برای تصفیه آب صنعتی است، اما هزینه هایی نیز برای خریدار دارد. بنابر این اگر انتخاب درستی نداشته باشید، شاهد ایجاد مشکل در بخش های مختلف دستگاه و خرابی کامل آن در کوتاه مدت خواهید بود.
برای دریافت مشاوره رایگان در زمینه انتخاب، خرید، طراحی، نصب و نگهداری و فرایندهای تعویض و یا تعمیر قطعات مختلف دستگاه تصفیه آب صنعتی، می توانید با کارشناسان آبین در ارتباط باشید.


مهم ترین محصولات تصفیه آب صنعتی و نیمه صنعتی آبین


آبین به عنوان اولین بازار آنلاین تخصصی تجهیزات آبی در ایران، حوزه وسیعی از کاربردهای خانگی، صنعتی و نیمه صنعتی تجهیزات آبی و تصفیه آب را پوشش می دهد. در این بخش به بررسی مهم ترین محصولات تصفیه آب صنعتی و نیمه صنعتی آبین می پردازیم.


1- دستگاه تصفیه آب صنعتی RO:

دستگاه تصفیه آب صنعتی RO آبین، که شامل دستگاه های تصفیه آب لب شور و تصفیه آب دریا می شوند، از پرکاربردترین سیستم های در فرایندهای تصفیه آب صنعتی به شمار می شوند. کلیه مراحل طراحی، ساخت، پیاده سازی، نصب، نگهداری، تعمیر و یا تعویض قطعات این دستگاه توسط تیم کارشناسان فنی و طراحان سیستم آبین انجام می شود. 

2- فیلتر ممبران تصفیه آب صنعتی:

آبین یکی از بزرگ ترین تامین کنندگان ممبران صنعتی در ایران است، که برندهای شناخته شده فیلتر ممبران شامل فیلمتک، دوپونت، هایدروناتیک، CSM، ال جی کم، ونترون، ممبرانیوم و ... را از طریق سایت خود به فروش می رساند. 


3- دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی:

تصفیه آب نیمه صنعتی آبین

در مقیاس بالاتر از تصفیه آب خانگی و معمولا زمانی که بیش از 100 گالن آب تصفیه شده در شبانه روز مورد نیاز باشد، از دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی استفاده می شود. قطعات دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی آبین از برندهای برتر تایوانی بوده و به دلیل ارائه مستقیم و بدون واسطه این محصولات توسط آبین، معمولا با قیمت کمتری نسبت به قیمت روز بازار نیز به مشتری عرضه می شوند.


4- پرشروسل ها و هوزینگ های تصفیه آب نیمه صنعتی:

پرشروسل از قطعات دستگاه تصفیه آب صنعتی است، که فیلترهای ممبران صنعتی در داخل آن قرار می گیرند. پرشروسل در مقابل فشار بالای سیستم از فیلترهای ممبران محافظت می کند. هوزینگ تصفیه آب نیمه صنعتی نیز محفظه ای است که فیلترهای تصفیه آب نیمه صنعتی داخل آن قرار می گیرند، که با توجه به کاربرد در ابعاد و از جنس های مختلف تولید می شوند.


5- دستگاه سختی گیر رزینی:

سختی گیر رزینی - آبین

دستگاه سختی گیر رزینی با استفاده از فرایند تبادل یونی ایجاد شده توسط رزین، یون های عامل سختی آب شامل منیزیم و کلسیم را کاهش می دهد.


6- ازن، UV و ضد عفونی کننده ها:

برای از بین بردن میکروارگانیسم های موجود در آب با توجه به نوع کاربرد از روش های مختلفی شامل دستگاه های ازن ژنراتور و فیلتر تصفیه آب یو وی استفاده می شود.

7- مخزن FRP:

مخزن FRP برای نگهداری و عبور مایعات و مواد شیمیایی در کاربردهای مختلف تصفیه آب و فاضلاب کاربرد دارد. یکی از موارد استفاده از آن به پیش تصفیه دستگاه تصفیه آب صنعتی بر می گردد. مخزن FRP در این کاربرد به عنوان مخزن فیلترهای شنی، کربنی و سختی گیر مورد استفاده قرار می گیرد.

سایت آبین، بیش از 15 سال است که در زمینه تجهیزات آبی کار می کند و با در اختیار داشتم متخصصان حرفه ای و تیم پشتیبانی قوی به شما ضمانت بهترین خرید با قیمت مناسب را می دهد. حتما جهت مشاوره رایگان به سایت: https://abin.ir/ مراجعه کنید.


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/3ek8xv