چهارشنبه 26 اردیبهشت 1403 - 15 May 2024
کد خبر: 3576
تاریخ انتشار: 1400/07/25 12:37

آمار بازرسی و تخلف در یزد

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد از ۶۴۷۷۴ مورد بازرسی و ۳۱۰۷ مورد پرونده تخلف طی ۶ ماه نخست سال ۱۴۰۰ در یزد خبر داد.

به گزارش روابط‌عمومی سازمان صنعت،  معدن و تجارت استان یزد، محمدرضا علمدار یزدی گفت:  طی ۶ ماه نخست امسال ۶۴ هزار و ۷۷۴ واحد صنفی و غیرصنفی در بخش‌های مختلف تولیدی،  توزیعی خدماتی و خدمات فنی مورد بازرسی قرار گرفت. وی افزود: از این تعداد ۳۵۰۴ مورد تخلف کشف و در قالب ۳۱۰۷ پرونده به ارزش بیش از ۳۴۲ میلیارد و ۹۱۷ میلیون ریال در زمینه تخلفات مختلف احتکار، گرانفروشی، ‌کم‌فروشی،  تقلب،  عرضه خارج از شبکه و سایر تخلفات برای رسیدگی و صدور رأی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

همچنین مدیریت بازرسی و نظارت اتاق اصناف استان یزد از بیش از ٢١٤٥٠ مورد بازرسی از واحدهای صنفی و صدور ٥٠١ اخطار ١٥روزه برای واحدهای فاقد پروانه کسب در سطح استان یزد در ۳ ماه دوم سال ١٤٠٠ خبر داد. به گزارش روابط‌عمومی اتاق اصناف مرکز استان یزد، حسین شریعتمداری، مدیر بازرسی و نظارت اتاق اصناف استان یزد با اشاره به تعداد بازرسی‌های انجام‌شده در سطح استان یزد گفت: در ۳ ماه دوم امسال، ١٦٧ گشت مشترک با سایر نهاد‌های نظارتی و رسیدگی‌کننده انجام شد. شریعتمداری اظهار کرد: در این مدت ٧٥١ مورد شکایت مردمی (حضوری و تلفنی) توسط بازرسی و نظارت اتاق اصناف استان دریافت شد و در کوتاه‌ترین زمان ممکن مورد رسیدگی قرار گرفت.


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/396nw3