یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403 - 19 May 2024
کد خبر: 94469
نویسنده: هادی خرسند
تاریخ انتشار: 1402/07/09 11:06
اختصاصی صمت:

بازار داغ فروش کانال یوتیوب / ۳۵۰ میلیون ناقابل برای یک اکانت!

این روزها که زندگی عمومی مردم به‌گونه‌ای با فضای مجازی و اینترنت به‌هم آمیخته شده است پلتفرم هایی وجود دارد که علاوه بر سرگرم شدن و گذراندن وقت می‌توان به‌طرق مختلف از آن‌ها درآمدزایی کرد و به قول قدیمی‌ها تهدید را به فرصت تبدیل کرد.
بازار داغ فروش کانال یوتیوب / ۳۵۰ میلیون ناقابل برای یک اکانت!

یوتیوب یکی از همین شبکه‌های  اجتماعی رایگان است که برای تولید محتوای ویدیویی و تماشای آنهامورد استفاده‌ی مردم قرار گرفته است.یوتیوب در واقع یکی از بهترین سرویس‌هابرای اشتراک‌گذاری ویدیو هایی است که شما آن را تولید کرده اید . شما می‌توانید علاوه بر اینکه میلیون‌ها ویدیو را تماشا می‌‌کنید، محتوای خود را بسازید و در یوتیوب آپلود کرده  و از این راه کسب درآمد کنید.حال به بررسی برخی از نکاتی که برای استفاده و درآمدزایی از این شبکه مجازی باید رعات کرد پرداخته ایم که آن‌ها را در اختیار شما خوانندگان صمت می گذاریم.

نحوه شروع  فعالیت دریوتیوب

اگر از کسانی هستید که به تازگی قصد ورود به این زمینه را دارید و نمی‌توانید خودتان یک حساب کاربری دریوتیوب ایجاد کنید یا حسابی(Google AdSense) در خارج از کشور ندارید که درآمد حاصل از یوتیوب به آن واریز شود باید بدانید افرادی هستند که این کار را برای شما راحت کرده اند ولی باید مبلغی را ماهیانه به عنوان درصد به آنها دهید تا حسابشان را در اختیار شما بگذارند.

خرید اکانت از بازار

اما اگر وقت آن را ندارید که از ابتدا شروع به فعالیت کنید و بعد از گذراندن  ۷ الی ۸ ماه به درآمدزایی برسید می‌توانید یک حساب یوتیوب را  از افرادی که در این پلتفرم فعالیت دارند با مبلغی حدودا بین ۲۵۰ الی ۳۵۰ میلیون تومان خریداری کنید و با اکانت آن‌ها فعالیت خودرا شروع کنید. البته این نکته هم فراموش نشود که قبل از خرید این نوع اکانت‌ها باید نوع فعالیت، امتیاز، بازدید و تعدا سابسکرایب آن‌ها را چک کنید تا اکانت تقلبی به شما ندهند. چرا که افرادی سودجو هستند که با دریافت مبلغی کمتر و با عنوان ویو بیشتر به شما حساب کاربری فروخته و پس از دریافت می بینید که تعداد ویوها از آنچه به‌شما گفته‌اند بسیار کمتر است .

شما به عنوان کسی که می خواهد در این پلتفرم فعالیت کند باید بدانید  که در چه زمینه ای می‌خواهید فعالیت کنید، چه هشتگ و تگ هایی را برای ویدئو آپلود شده خود به‌کار ببرید که بازدید بیشتری را دریافت کنید، چرا که هرچه ویدئو آپلود شده‌ی شما ویو و بازدید بیشتری بخورد درآمد ماهیانه شما بیشتر می‌شود.

پس شما در قدم اول باید برای خود یک حساب در یوتیوب داشته باشید.گام بعدی حوزه فعالیت خود را مشخص کنید وبه صورت حرفه‌ای در آن حوزه فعالیت کنید. یکی دیگر از نکات مهم بعد از این دومرحله داشتن یک حساب Google AdSense است که درآمد شما به آن واریز می‌شود.

 

 

 

 


نویسنده:
کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/2x957l