جمعه 14 اردیبهشت 1403 - 03 May 2024
کد خبر: 12036
تاریخ انتشار: 1400/12/03 17:04

شستشوی مبل در ایام عید

مبل شویی در ایام عید به صورت ویژه می باشد. این روز های پایانی سال ایرانی ها به رسم کهن و باستانی در ایم نوروز و فرارسیدن سال نو و برای آماده شدن برای این ایام به خانه تکانی می پردازند.

مبل شویی در منزل نیز یکی از این خدمات خانه تکانی می باشد که باید قبل از عید انجام شود. در این ایام خیلی ها به شستشوی مبل در منزل نیاز دارند و باید مبل های منزل خود را تمیز کنند. به همین دلیل در شهر های بزرگ و کلان شهر ها خیلی ها برای شستشوی فرش و مبل خود را متخصص می خوانند و خدمات ارائه می دهند. برای شستشوی مبل های خود در منزل با دقت مبل شویی را انتخاب کنید تا به مبل ها آسیب وارد نشود.

شستشوی مبل در منزل با دستگاه چگونه است؟

مبل و صندلی در منزل از آن دسته از وسایلی است که در تمام منزل ها و شرکت ها مورد استفاده می باشد. مبل ها دیگر مثل سال های گذشته که بر روی آن ملافه های سفید می کشیدند و از نشستن بر روی آنها خود داری می کردند تا کثیف نشود اما این روز ها با به بازار آمدن دستگاه های خشکشویی در منزل بهترین و آسان ترین راه برای شستشوی مبل در منزل می باشد. مبل شویی جزو کار های تخصصی می باشد که در شرکت همسایه برای شستشوی مبل و خشکشویی خوشخواب در محل پرسنل خود را آموزش داده ایم و همیشه با متخصص های استادکار آماده و فعال می باشیم. مبل های خود را برای شستشو به مبل شویی های فعال و مجاز بسپارید.

شستشوی مبل در منزل با دستگاه راداکتور و شامپوی تگزافون به صورت تخصصی و یژه انجام می شود. شستشو با دستگاه در منزل بدون ریزش آب این کار را خیلی آسان و راحت کرده است که مشتریان عزیز با هزینه ای خیلی کم شستشوی مبل را در محل با دستگاه و با نظارت مشتری انجام می دهند. مبل در منزل بدون جا به جایی و در همان محل و جای خود شستشو می شود و نیازی ندارد که آنها را به حیاط یا پشت بام ببرید چون دستگاه های مبل شویی به گونه ای طراحی شده است که بدون ریزش آب و کثیف کاری در منزل مبل را کامل شستشو می دهد. شستشوی مبل در محل کمتر از یک ساعت زمان نیاز دارد و شما می توانید در زمان هایی که خود در منزل هستید این خدمات را از شرکت همسایه بخواهید.

مبل شویی در منزل

انواع خدماتی که با دستگاه مبل شویی می توان شستشو داد

  1. شستشوی مبل در منزل با دستگاه و مواد شوینده خارجی و نانو
  2. خشکشویی خوشخواب در آپارتمان با دستگاه بر روی تخت بدون جا به جایی
  3. فرش شویی در خانه با دستگاه به صورت تضمینی 
  4. موکت شویی در محل و شستشوی موکت های چسبیده و پالاز موکت
  5. شستشوی تابلو فرش های ماشینی و ابریشمی در منزل با دستگاه
  6. شستشوی انواع پشتی های دستباف و ماشینی 

قیمت شستشوی مبل در منزل به چه صورتی می باشد

قیمت شستشوی مبل در منزل به صورت تخصصی را شرکت های متخصص انجام می دهند. قیمت و نرخ شستشوی انواع خدمات در منزل مانند خشکشویی خوشخواب، موکت شویی، فرش شویی و مبل شویی در منزل را از طرف اتحادیه و سازمان صنایع و معادن هر ساله اعلام می کنند. شرکت هایی که عضو اتحادیه هستند از اتحادیه این تعرفه ها را دریافت می کنند و در طول سال موظف به رعایت کردن این نوع نرخ نامه می باشند. هیچ شرکتی نباید قیمت را بیشتر از تعرفه اتحادیه به مشتریان اعلام کند و یا خدماتی را بیشتر از تعرفه نباید ارائه کنند. قیمت شستشوی مبل باید طبق قانون و تعرفه اتحادیه باشد و قیمت برای مشتریان باید شفاف و به صورت واضح توضیح داده شود.

ما در شرکت قالیشویی و مبل شویی همسایه با سال ها تجربه و تخصص دارای متخصص های آموزش دیده و دارای پروانه کسب از اتحادیه می باشیم و تمام قیمت ها و تعرفه های شستشو در منزل را با توجه به نرخ نامه اتحادیه به مشتری اعلام می کنیم. حتی ما در بعضی از فصل ها و یا ماه ها قیمت شستشوی خود را در منزل پایین تر از قیمت و تعرفه اتحادیه اعلام می کنیم. در هر محله یا هر منطقه از تهران و کرج که باشید با قالیشویی و مبل شویی های مجاز کار کنید تا بهترین خدمات را با عالی ترین کیفیت و ارزان ترین قیمت طبق تعرفه اتحادیه به شما اعلام کنند.

موکت شویی در محل

عواملی که در افزایش قیمت شستشوی مبل در منزل تاثیر دارد

  • تعداد چند نفره بودن ست مبل ها نه نفر یا بیشتر و هفت نفره یا کمتر 
  • نوع و جنس مبل و پارچه مبل و اسفنج های سرد و گرم استفاده شده در آن
  • تعداد تشک های دوبل و اضافه که از مبل جدا می شود
  • تعداد بالشتک ها و کوسن های اضافه بر روی مبل
  • نوع مواد شوینده برای استفاده و شستشوی مبل مورد نظر
  • شستشوی ویژه و در خواستی مشتری با مواد مخصوص

آیا دستگاه مبل شویی در منزل به مبل آسیب وارد می کند؟

دستگاه های مبل شویی به گونه ای طراحی شده است که به هیچ عنوان به مبل و پارچه مبل آسیب وارد نمی کند. این دستگاه ها با روش استاندارد به صورت تخصصی مبل را شستشو می دهد و با دارا بودن مکنده های دو موتوره و پرقدرت  مبل را شستشو می دهند و تمام آب ها و مواد شوینده ای که برای شستشو استفاده شده است را جمع می کنند. این دستگاه ها با استفاده از دستگاه وکیوم از نفوذ آب به داخل اسفنج ها جلوگیری می کنند و در اصل از پوسیده شدن مبل و خراب شدن بدنه یا چوب های مبل جلوگیری می شود و علاوه بر تمیزی و نظافت مبل در افزایش طول عمر مبل بسیار تاثیر دارد و اینگونه مبل هم پوسیده نمی شود و از شر باکتری های مزر جلوگیری می شود و باعث می شود که مبل بیشتر از آن چیزی که ما فکر کردیم قابل استفاده باشد و عمر کند.

شستشوی خوشخواب در خانه

خدمات موکت شویی در محل با دستگاه

موکت شویی در منزل با دستگاه یکی دیگر از خدمات ما و شرکت های خدماتی می باشد که برای شستشوی موکت در منزل از آن استفاده می شود. موکت شویی در محل فقط برای شستشوی موکت های منزل و اتاق ها نیست بلکه این شامل شستشوی موکت شرکت ها، تالار ها، رستوران ها، نماز خانه ها، مسجد ها نیز می باشد. شستشوی انواع موکتهای معمولی، چسبیده و موکت های پالاز و خارجی انجام می شود موکت شویی خدماتی است که در محل با دستگاه و شامپو انجام می شود موکت ها بعد از شستشو  سه ساعت اگر استفاده نشود کامل خشک و قابل استفاده می باشد.

 

موکت شویی در خانه به صورت تخصصی و ویژه با دستگاه موکت شور و راداکتور توسط استادکار های متخصص و آموزش دیده در منزل انجام می شود. این خدمات بدون ریزش آب و کثیف کاری برای کلیه موکت ها در محل کار و منزل و اتاق ها نیز می باشد. به دلیل تنوع زیادی که موکت ها دارند خیلی ها برای اتاق های خواب و اتاق بچه و یا حتی شرکت ها از آن برای زیبایی استفاده می کنند و به همین دلایل نباید موکت ها کثیف شوند باید آنها را شستشو داد تا از زیبایی آنها کم نشود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/2lev64