شنبه 29 اردیبهشت 1403 - 18 May 2024
کد خبر: 15905
تاریخ انتشار: 1401/02/19 01:24

افشای کلیدی‌ترین عوامل تغییر قیمت میلگرد پلی اورتان توسط پکیلون

به نقل از سایت صنعتی پکیلون، بدترین معضل برای قطعه سازان این است که در خرید مواد اولیه اقتصادی تیرشان به سنگ بخورد و نتوانند آنطور که باید و شاید را از صرفه اقتصادی بهره مند سازند.

به نقل از سایت صنعتی پکیلون، بدترین معضل برای قطعه سازان این است که در خرید مواد اولیه اقتصادی تیرشان به سنگ بخورد و نتوانند آنطور که باید و شاید را از صرفه اقتصادی بهره مند سازند. این روزها اغلب مشتریان توقع دارند فروشندگان در این شرایط هوای جیب آن ها را داشته باشند و با تامین و فروش محصولات با کیفیت اما ارزان قیمت سعی در بهبود شرایط داشته باشند. جدی گرفتن این رسالت توسط نمایندگی و فروشنده های مختلف منجر به جلب رضایت و جلب هر چه بیشتر توجه مخاطبان به آن ها شده است. میلگرد پلی اورتان به عنوان یکی از اعضای نه چندان کوچک در خانواده پر جمعیت پلیمرها با قیمت ارزان خود این توجه را به خوبی از سمت تولیدکنندگان کسب کرده است.

البته تصور نکنید که تنها برگ برنده میلگرد پلی اورتان قیمت ارزان آن است. این میلگردها دارای خواص بی نظیری از جمله داشتن حالت لاستیکی، وزن سبک، مقاومت در برابر ضربه، مقاومت در برابر نفوذ رطوبت و خواص بی نظیری در عدم واکنش دهی مقابل حلال های صنعتی و عناصر شیمیایی دارند. دیگر چه چیزی باید از یک پلیمر صنعتی توقع داشت که در میلگرد پلی اورتان یافت نمی شود؟ قیمت میلگرد پلی اورتان حتی از میلگرد پلی آمید هم ارزان تر است و این نکته دال بر این است که با خرید میلگرد پلی اورتان می توان صرفه اقتصادی خوبی را رقم زد.

قیمت انواع میلگرد پلی اورتان PU

قیمت میله گرد پلی اورتان , قیمت میلگرد پلی یورتان

بی شک بخش زیادی از آینده یک صنعت و سرنوشت آن در گرو تصمیماتی ست که از محدوده خارج از آن صنعت گرفته می شود. اما بخش زیادی هم به دست خود تولیدکنندگان رقم خواهد خورد. خرید مواد اولیه ارزان قیمت و با کیفیت را می توان شاه کلید موفقیت در عرصه مزیت های رقابتی دانست. انواع میلگرد پلی اورتان با خواص مکانیکی، فیزیکی، حرارتی و شیمیایی بهبود یافته دارای قیمت بسیار مناسبی می باشند. کافی ست به فکر جایگزین نمودن میلگرد پلی اورتان با مواد اولیه سنتی و گران قیمتی باشید که تا پیش از این در حرفه خود استفاده می کردید. بی شک میلگرد پلی یورتان شما را در خواص فیزیکی و مکانیکی ناامید نخواهد کرد. قیمت انواع میله گرد پلی اورتان PU با توجه به پارامترهای مختلفی تعیین می شود. این پارامترها می توانند به صورت روزانه دستخوش تغییر شوند و یا پارامترهایی ثابت باشند.

عوامل موثر بر قیمت میلگرد پلی اورتان در بازار تهران

قیمت میلگرد پلی اورتان PU در بازار ایران و تهران متاثر از فاکتورهای مختلف در نوسان است. این را ما نمی گوییم بلکه جداول قیمت گذاری انواع میلگرد پلی اورتان به ما می گویند. نمودار قیمت میلگرد پلی اورتان را اگر بررسی کنید خواهید دید که قیمت این میلگردها در طی زمان دستخوش نوسانات شده اما چه عواملی بر این قیمت تاثیر گذاشته اند؟

·         برند میلگرد پلی اورتان

میلگرد پلی اورتان دارای برندهای خارجی مختلفی می باشد. این برندها هر کدام سیاست گذاری های خاصی در تعیین قیمت میلگرد پلی یورتان دارند. کشور سازنده، هزینه نیروی انسانی، هزینه تولید، تکنیک تولید، هزینه حمل و نقل، هزینه فناوری های استفاده شده و مواد اولیه همگی در تعیین قیمت میلگرد پلی اورتان یک برند موثر می باشد.

·         سایزبندی میلگرد پلی اورتان

انواع میلگرد پلی اورتان در بازار در قطر 10 تا 350 میلیمتر و ارتفاع 30 تا 100 سانتیمتر موجود می باشد. همانطور که تنوع در سایزهای پلی آمید در قیمت میلگرد پلی آمید متاثر است طبیعتا تفاوت در سایزبندی میلگرد پلی اورتان موجب تنوع در قیمت آن خواهد شد.

·         وزن و چگالی میلگرد پلی اورتان

انواع میلگرد پلی اورتان دارای ابعاد مختلفی هستند که در کنار پارامتری چون چگالی منجر به تعیین وزن میلگرد خواهد شد. در جداول قیمتگذاری میلگرد پلی اورتان ستونی تحت عنوان وزن میلگرد وجود دارد وزن میلگرد به واحد کیلوگرم در آن درج می شود.

·         خواص مکانیکی و فیزیکی میله گرد پلی اورتان

انواع میلگرد پلی اورتان می توانند خواص مکانیکی و فیزیکی و شیمیایی مختلفی داشته باشند که به کاربردهای متفاوت آنها دامن زده. طبیعتا تنوع در این خواص در قیمت نهایی این میلگردها موثر خواهد بود. ضریب انتقال حرارت، ضریب جذب رطوبت، محدوده دمای کاری، درجه انعطاف پذیری، استحکام فشاری و کششی، میزان مقاومت در برابر اشعه یو وی از جمله این خواص هستند.

·         کیفیت مواد اولیه ساخت میلگرد پلی اورتان

کیفیت میلگرد پلی اورتان را در وهله اول کیفیت مواد اولیه استفاده شده در ساخت میلگرد پلی اورتان تعیین می کند. هرچه این کیفیت بهتر باشد طبیعتا قیمت شافت هم بالاتر خواهد رفت.

·         پارامترهای اقتصادی

دنیای اقتصاد هر روز در حال دگرگونی ست. از نوسانات قیمت ارز و دلار گرفته تا قیمت جهانی نفت و هزینه سوخت و انرژی. پارامترهای دیگری چون میزان تورم داخلی و جهانی و نوسانات بازار و نوسان در قیمت معاملات در بازار بورس کالا همگی در تغییر قیمت میلگرد پلی اورتان دست دارند.

·         نوع ترکیبات و افزودنی های پلی اورتان

مهمترین رکن در تولید میلگرد پلی اورتان دی ایزوسانات ها هستند که می توانند از نوع آلیفاتیک یا آروماتیک باشند. افزودنی های دیگری نیز برای بهبود خواص پلی اورتان به آن اضافه می شود. مشخص است که درصد ترکیبات، نوع ترکیبات و نوع افزودنی ها در قیمت این میلگرد موثر واقع خواهد شد.

قیمت مناسب میلگرد پلی اورتان در پکیلون

همانطور که متوجه شدید قیمت میلگرد پلی اورتان از پارامترهای مختلفی سرچشمه می گیرد و دستخوش تغییر می شود اما نمی توان از تاثیر قیمتگذاری های فروشندگان در بازار فروش میلگرد پلی اورتان غافل شد. مجموعه پکیلون به عنوان یکی از خوش سابقه ترین ها در حوزه فروش انواع پلیمرهای صنعتی با عرضه انواع میلگرد پلی اورتان با بهترین برندها و قیمت های اقتصادی و مناسب سعی در ایجاد فضایی دور از تنش های اقتصادی برای تولیدکنندگان عزیز داخلی داشته است. شما می توانید برای خرید میلگرد پلی اورتان با قیمت مناسب و مقرون به صرفه به وبسایت پکیلون pakilon.com مراجعه و با کارشناسان مجموعه تماس حاصل نمایید.


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/2aydok