شنبه 15 اردیبهشت 1403 - 04 May 2024
کد خبر: 99205
تاریخ انتشار: 1402/09/28 08:39

صدور کارت شناسایی برای داوران باشگاه قصه گویی ایران/ داوران باشگاه قصه گویی ایران به بخش بین المللی راه پیدا می‌کنند

معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از صدور کارت شناسایی برای داوران باشگاه قصه گویی ایران خبر داد.
صدور کارت شناسایی برای داوران باشگاه قصه گویی ایران/ داوران باشگاه قصه گویی ایران به بخش بین المللی راه پیدا می‌کنند

فرهاد فلاح معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در گفت وگو با خبرنگار باشگاه جوانی خبرگزاری برنا در رابطه با باشگاه داوران قصه گویی ایران گفت: داورانی که در بیست و پنجمین دوره جشنواره بین المللی قصه گویی فعالیت کردند، افرادی بودند که در دوره قبل رتبه کسب کرده بودند.

 وی افزود: همچنین دوره‌های آموزشی جهت ارزیابی شاخص‌ها و یکسان سازی و مدل‌ها برگزار شدند. این دوره‌ها که با هدف ارتقای سطح کمی و کیفی داوران در دست اجرا قرار گرفتند، سطح ارزیابی را با اختلاف بالایی برتر از سال‌های گذشته کردند.

معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ادامه داد: تعدادی از این داوران در بخش ملی و بین المللی مورد استفاده قرار خواهند گرفت.

فلاح با بیان این که جشنواره بین المللی قصه گویی از 25 تا 30 آذرماه در پایتخت قصه گویی یعنی یزد برگزار می‌شود ادامه داد: همچنین این داوران مجرب به عنوان اعضای باشگاه قصه گویی معرفی خواهند شد و این آغازی برای تولد باشگاه قصه گویی ایران است.

وی خاطرنشان شد: این داوران به عنوان اعضای دارای صلاحیت طی آیین نامه‌ای که با همکاری یکدیگر می‌نویسند از افراد علاقمند به این حوزه دعوت به عمل می‌آورند. گفتنی است برای داوران کارت شناسایی صادر خواهد شد.

منبع:برنا


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/2awmvg