چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403 - 01 May 2024
کد خبر: 10437
تاریخ انتشار: 1400/10/20 13:15

پترونام سهند؛ اولین تولیدکننده روغن موتور با فناوری نانو

پترونام سهند، به عنوان یکی از شگفتی‌سازان مطرح ایرانی در خاور میانه شناخته می‌شود؛ زیرا این شرکت تولیدی توانسته با به کار گرفتن نفت خام باکیفیت ایرانی و افزودنی‌های نانو با فناوری پیشرفته، بهترین روغن موتور خاور میانه را تولید کند. روغن موتور پارانوکس پترونام سهند، محصولی است که در سالیان اخیر در معرض توجه شدید کارشناسان این حوزه قرار اخیرا توانسته بخش بزرگی از بازار روغن موتور ایرانی را از آن خود کند.

روغن موتور پارانوکس شرکت پترونام سهند بهترین روغن موتور ایرانی نانو

موفقیت مثال‌زدنی شرکت پترونام سهند، به دلیل بهره بردن محصولات این شرکت از فناوری سبز A9 است. این فناوری می‌تواند توانایی و قدرت موتور خودرو را به حداکثر برساند و با مزایایی همچون کاهش مصرف سوخت، خودرو را در بهترین نسخه از سلامت و توانایی نگه دارد. حال که پترونام سهند موفق به طراحی و تولید این محصول به صورت انبوه شده، اخیرا توزیع روغن موتورهای پارانوکس در بازار ایران را آغاز کرده است؛ به طوری که افراد می‌توانند با خرید روغن موتور 10W40 پارانوکس، به دغدغه‌های خود پایان دهند. ما را تا انتهای این مطلب همراهی کنید!

روغن موتور نانو یعنی چه؟

مطمئنا سوال بسیاری از افراد در ابتدا این است؛ روغن موتور نانو چیست؟ زیرا هیچ‌گونه اطلاعات کاربردی در مورد این نوع روغن وجود ندارد که عموم بتوانند کاربرد و مفهوم آن را به صورت کام درک کنند. برای این که کار شما را در خرید روغن موتور نانو و درک حوزه فعالیتی شرکت پترونام سهند راحت سازیم، مفهوم و کاربرد اصلی روغن موتور نانو را در اختیارتان قرار می‌دهیم.

روغن نانو، در واقع روغن موتوری است که از افزودنی‌های نانو بهره می‌برد. البته از آن جایی که افزودنی‌های نانوی متنوعی در بازار وجود دارد، عمدتا تولیدکنندگان به دنبال این هستند که عنوان روغن موتور نانو را روی محصولات خود بگذارند؛ زیرا روغن موتور نانو بهتر و بیشتر از هر روغن موتور دیگری کاربرد دارد و از کیفیت بالاتری برخوردار است. نانو افزودنی‌های مورد استفاده در روغن موتورها به قدری متنوع هستند که نمی‌توان نام بخشی از آن‌ها را شرح داد؛ به تمامی روغن موتورهایی که در محتویات خود از این افزودنی‌های نانو نیز دارند، روغن موتور نانو گفته می‌شود.

در حا حاضر بهترین افزودنی نانوی شناخته شده در سرتاسر جهان، افزودنی نانو بر پایه فناوری سبز A9 است؛ این نانو افزودنی در روغن موتورهای شرکت موبیل1، پترونام سهند، کاسترول و شل مورد استفاده قرار می‌گیرد. در حال حاضر شرکت پترونام سهند تنها تولیدکننده این نانو افزودنی‌ها در خاور میانه است و پس از مدت‌ها، می‌توان به یک تولیدکننده روغن موتور ایرانی فعال در این زمینه افتخار کرد.

روغن موتور نانوی پترونام سهند

همان طور که پیش از این برایتان شرح دادیم، پترونام سهند یکی از محدود تولیدکنندگان روغن موتور نانوی A9 در جهان است. روغن نانوی تولیدی این شرکت، روغن موتور پارانوکس نام دارد که می‌توان آن را از طریق فروشگاه روغن موتور پترونام سهند خریداری کرد. شاید در این میان از خودتان بپرسید روغن موتور پارانوکس پترونام سهند چه مزایا و ویژگی‌های منحصر به فردی دارد که باعث شده موضوع بحث عمده صاحبان خودروی ایرانی باشد؟

از ان جایی که در دوران امروزی تمامی تولیدکنندگان کوچک و بزرگ روغن موتور در ایران ادعای بهترین بودن دارند، دیگر نمی‌توان به این صفت‌ها اعتماد کرد. برای این که یک روغن موتور را به خوبی بشناسید و ارزش خرید آن را بسنجید، بررسی مزایا و نقاط قوت روغن موتور بهترین شیوه است. در ادامه، برجسته‌ترین ویژگی‌های روغن موتور پارانوکس پترونام سهند را برایتان شرح می‌دهیم:

  • اصلی‌ترین ویژگی روغن موتور پارانوکس، توانایی خارق‌العاده آن در افزایش قدرت و تقویت توانایی موتور است. افزودنی‌های محصولات پارانوکس خاصیت روانکاری بسیار بالایی دارند و می‌توانند با ایجاد سطوح لیز میان قطعات فلزی، از اصطکاک و سایش میان آن‌ها جلوگیری کنند.
  • روغن پارانوکس می‌تواند مصرف سوخت خودروی شما را تا بیش از 20 الی 30 درصد کاهش دهد. این امر به دلیل افزایش تمرکز فشار وارد شده به چرخ‌دنده‌ها و قطعات خودرو اتفاق می‌افتد؛ بنابراین می‌‌توان گفت کاهش مصرف سوخت روغن پارانوکس وابسته به خاصیت روانکاری این روغن است.
  • با از بین رفتن اصطکاک و سایش میان قطعات فلزی موتور خودرو، صدای ناهنجار و آلودگی صوتی در خودرو به حداقل می‌رسد؛ به طوری که شما اگر پشت فرمان خودرو بنشینید، شاید هیچ صدایی از روشن بودن موتور خودرو به گوشتان نخورد.
  • افزودنی‌های موجود در روغن موتور پارانوکس به محض ورود به موتور خودرو، ساختن یک لایه محافظتی بسیار مقاوم دور قطعات موتور را آغاز می‌کنند. این کار باعث می‌شود قطعات موتور از هرگونه زنگ زدگی و پوسیدگی دور بوده و در نهایت سلامت به کارکرد خود ادامه دهند.
  • و در نهایت، از بین بردن آلودگی‌های موتور و به حداقل رساندن آلودگی هوای خروجی از اگزوز خودرو مهم‌‌ترین مزیت روغن موتور پارانوکس است. این روغن موتور خاصیت ویژه بازیافت شدن دارد و می‌تواند بهترین گزینه برای استفاده در شهرهای شلوغ همانند تهران باشد. این روغن موتور مجوز تایید توسط وزارت بهداشت فرانسه را داراست.

روغن موتور پارانوکس، معجونی برای پرواز با خودرو!

روغن موتور شرکت پترونام سهند و روغن موتور هوشمند پارانوکس

حال که شناخت نسبتا خوبی از شرکت پترونام سهند و روغن پارانوکس کسب کردید، شاید به دنبال کسب اطلاعاتی بیشتر از این روغن باشید؛ و یا حتی بخواهید روغن موتور پارانوکس مناسب خودروی خود را بخرید. بهتر است قبل از هر چیزی بدانید شرکت پترونام سهند به عنوان یک تولیدکننده رسمی و یک شرکت ثبت شده در ایران فعالیت می‌کند و تمامی مجوزهای لازمه را دارد. این شرکت تحت حمایت دانشگاه تبریز فعالیت کرده و در حال حاضر دفتر رسمی پترونام سهند در داخل این دانشگاه قرار دارد.

با این وجود افراد می‌توانند بدون داشتن هرگونه نگرانی اضافی از کیفیت و اصالت روغن موتور پارانوکس، نسبت به خرید آن اقدام کنند. در حال حاضر وبسایت رسمی پترونام سهند با آدرس https://petronam.co/ توزیع روغن موتورهای پارانوکس را از سر گرفته است. همان طور که می‌توانید خودتان نماد اعتماد الکترونیکی یا ای‌نماد را در بخش پایینی وبسایت پترونام سهند مشاهده کنید، این عرضه به صورت کاملا قانونی و معتبر صورت می‌‌گیرد. چنانچه تمایل به استعلام صحت این نماد اعتماد داشته باشید، می‌توانید بر روی آن کلیک کرده و اطلاعات دقیق شرکت پترونام سهند و وبسایت آن را مشاهده کنید.


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/4mnqw2