یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403 - 19 May 2024
کد خبر: 39079
نویسنده: رپورتاژ
تاریخ انتشار: 1402/01/28 07:04

راه های کسب درآمد دلاری چیست؟

امروزه با تورم زیادی که به وجود آمده است همه به دنبال این هستند که درآمد خود را افزایش دهند.
راه های کسب درآمد دلاری چیست؟

روش های کمی برای  ایجاد درآمد دلاری برای خود وجود ندارد ولی یکی از این روش ها که جدیدا بر سر زبان ها می چرخد ارزهای دیجیتال یا کریپنوکارنسی می باشد. البته باید حواستان به روش های کلاهبرداری جدید که به اسم سرمایه گذاری یا فارکس به وجود آمده است باشد تا گریبان گیر شما نشود.

کریپتو کارنسی این روزها هواداران بیشماری جذب کرده که در این مارکت ترید یا معامله می کنند و از از این طریق کسب دآمد می کنند.

پیش از این که بخواهیم طرق مختلف کسب درآمد را به شما معرفی کنیم قصد داریم بیشتر با رمزارز و عملکرد آن آشنا شده تا به بهانه به دست آوردن سود دلاری در این مارکت از شما کلاهبرداری نشود.

درآمد دلاری

کریپتوکارنسی چیست؟

رمزارزها نوعی از دارایی به شکل دیجیتال می باشند که هر یک به دست برنامه نویسان و توسعه دهندگان اختصاصی خود راه اندازی شده و هرکدام غایت خود را دنبال می کنند. اکثر این رمزارزها در پی این هدفند که ایرادات سیستم های مالی، مانند مشکلاتی که اکثر جوامع با آن دست و پنجه نرم میکنند را برطرف کنند؛ هر یک ازاین پروژه ها توکن اختصاصی خود را ارائه می کنند که کارایی خاصی در پروژه دارد و بسته به مقدار فعالیت، توان و پیشرفت پروژه توکن آن هم از نظر قیمتی رشد می کند.

روش های نگهداری ارزهای دیجیتال چگونه می باشد؟

از اسم آنها معلوم است که روش نگهداری آنها هم باید به صورت دیجیتال باشد. ارزهای دیجیتال دارای ولت های آنلاین و آفلاین می باشند که با راه اندازی آن بر روی گوشی و یا pc  میتوان آنها را ذخیره کرد.

ولت های ارزهای دیجیتال بسیار متنوع می باشند و این تنوع منجر به پدیدار شدن ویژگی های بیشتر می شود؛ برای نمونه سهل ترین روش، استفاده از ولت های داغ است که لازم به ذکر است از امنیت پایینی برخوردارند ولی رابط کاربری آن ها آسان تر نسبت به سایر ولت ها می باشد.

نوع دوم ولت های نرم افزاری هستند، با وجود اینکه کار با این نوع ولت ها آسان است از امنیت بیشتری هم برخوردارهستند و استفاده از آن ها در در بین جامعه ارزهای دیجیتال رایج می باشد و مناسب برای نگهداری کوتاه ومیان مدت می باشد.

اگر بخواهیم چند مورد از کیف پول های نرم افزاری به شما معرفی کنیم می توان به متامسک، تراست ولت، اتمیک ولت ،کوینومی اشاره کرد و هر کیف پول قوانین خود داشته و شما قبل ازشروع کار با آن باید قوانین را مطالعه کنید.

کیف پول های ارزدیجیتال تنوع بسیاری دارد و در اینجا به نوع سوم انها می رسیم  که ولت های سخت افزاری هستند، این ولت ها از امنیت بالایی برخوردار بوده و به صورت آفلاین بوده و به شکل یک فلش می باشند.

راه اندازی ولت های سخت افزاری 200 دلار برای شما هزینه داشته که باید هنگام خرید پرداخت کنید و باید به صرفه بودن یا نبودن آن را برای کاری که میخواهید انجام دهید در نظر بگیرید.

تا به این لحظه با نگهداری رمزارزها و چکونگی کارکرد آنها آشنا شدیم، در ادامه میخواهیم به نحوه کسب درآمد از ارزهای دیجیتال بپردازیم.

کسب درآمد دلاری

در مارکت رمزارزها واژه ای به نام معامله یا ترید وجود دارد؛ ترید به مفهوم فروختن یک توکن یا کوین در ازای خرید یک توکن دیگر است. گاها انجام ترید به شما ضرر می رساند و این زمانی اتفاق می افتد که شما تحلیل بلد نیستید!

 

تحلیل بنیادی یا فاندامنتال چیست؟

روش تحلیلی فاندامنتال به شما  این امکان را می دهد تا کارایی، قدرت و نحوه عملکرد یک پروژه را برسی کنید و با خبرهای مثبتی که پیش روی  پروژه می باشد روند قیمتی توکن آن پروژه تشخیص دهید که صعودی است نزولی. موارد دیگه ای که باید در این روش در نظر داشته باشید نحوه توزیع توکن و تایم آزاد سازی آنها می باشد که میتواند باعث فشار فروش سنگین و کاهش قیمت توکن شود.

تحلیل بنیادی بیشتر برای معاملات 3 ماهه کوتاه مدت تا 6 ماه که میان مدت می باشد عملکرد خوبی دارد و شما میتوانید با خرید و فروش توکن مورد نظر سود کنید.

تحلیل تکنیکال و پرایس اکشن چیست؟

یکی از روش های موثر دیگر تحلیلی، تحلیل تکنیکال و پرایس اکشن می باشد که با استفاده از برخی ابزار ها به برسی تاریخچه قیمت آن ارز می پردازد و می توانید از این طریق آینده قیمت را پیش بینی کرده و اقدام به معامله کنید.

تحلیل پرایس اکشن قدرت و دید تحلیل بیشتری به شما در مورد آینده قیمت می دهد و بازدهی معاملات شما را بیشتر می کند.

 روش های کلاهبرداری ارزدیجیتال

اخیرا دیده شده که از طریق اسم ارزدیجیتال تتر، خرید و سرمایه گذاری در آن وعده درآمد دلاری را می دهند که به صورت زیرمجموعه گیری عمل کنید.

لازم  است این موضوع را بدانید که ارزدیجیتال تتر یک استیبل کوین می باشد و قیمت دلاری استیبل کوین ها دچار تغییر نمی شود که شما بخواهید از این طریق سود کنید. تمام این روش ها کلاهبرداری بوده و شما تنها باید دنبال این باشید که روش های تحلیل کارآمد را یاد گرفته تا معاملات سود ده داشته باشید و بتوانید یک درآمد دلاری خوب برای خود به وجود بیاورید.

شما بعد از یادگیری تحلیل های فوق نیاز به تتر برای ترید دارید و باید یک صرافی ایرانی معتبر را برای خرید تتر بدون احراز هویت پیدا کنید؛ ما در ادامه به شما یک صرافی معتبر را به شما معرفی خواهیم کرد.

چگونه تتر بخریم؟

اگر میخواهید در صرافی های خارجی معامله کنید به این نیازدارید که تترداشته باشید، شما باید از صرافی های داخلی معتبرمانند پی ام ایکسچنج تتر مورد نیاز خود را خریداری و به صرافی خارجی انتقال دهید.

پی ام ایکسچنج یکی صرافی معتبر با سابقه چند ساله در حوزه ارزهای دیجیتال می باشد که شما میتوانید به صورت اتوماتیک و بدون نیاز به ارسال مدارک به صورت محدود و با ارسال مدارک به صورت نامحدود اقدام به خرید تتر کنید.

برای خرید تتر ابتدا وارد وب سایت پی ایکسچنج به آدرس https://pmxchange.co شوید و ارزمبدا را بر روی تومان قرار دهید و ارز مقصد را بر روی تتر قرار دهید و در جلوی آن مقداری که قصد خرید آن را دارید وارد کنید و بر روی مبادله کلیک کنید.

در صفحه بعد اطلاعات هویتی خود را از قبیل شماره موبایل و کد ملی و آدرس پستی خود را ثبت کرده و در ادامه آدرس ولت تتر خود را در شبکه مشخص شده وارد کنید و به مرحله پرداخت وجه رفته و واریز را کامل کنید.

 


نویسنده:
کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/4d9q5w