جمعه 14 اردیبهشت 1403 - 03 May 2024
کد خبر: 34154
نویسنده: رپورتاژ
تاریخ انتشار: 1401/11/08 07:50

معرفی وبسایت مدرسه معماری آنلاین

معماری یکی از رشته‌های پرطرفدار و پردرآمد در دنیاست که علاقه‌مندان زیادی را به سمت خود جذب می‌کند.
معرفی وبسایت مدرسه معماری آنلاین

معماری یکی از رشته‌های پرطرفدار و پردرآمد در دنیاست که علاقه‌مندان زیادی را به سمت خود جذب می‌کند. در ایران فارغ‌التحصيلان این رشته بعد از تحصیلات دانشگاهی می‌بایست در آزمون طراحی معماری نظام مهندسی که بصورت سالانه برگزار می‌شود شرکت کنند تا پروانه رسمی خود را دریافت کنند و بعنوان مهندس معمار مشغول به فعالیت شوند.

باتوجه به دشواری قبولی در این آزمون، سایت مدرسه معماری آنلاین از سال 1390 بصورت رسمی راه اندازی شد تا به پایگاهی برای کمک به داوطلبان تبدیل شود و در این راه آموزش‌های لازم را ارائه کند.

مدرسه معماری آنلاین

سایت مدرسه معماری آنلاین به نشانی archschool.online توسط مهندس ساسان بساطی یکی از نخبه‌های معماری کشورمان در سال 90 راه اندازی شد. این سایت پس از گذشت 11 سال بعنوان یک مرجع کامل برای آمادگی شرکت در آزمون طراحی معماری شناخته می‌شود.

سایت مدرسه معماری آنلاین شامل بخش‌های مختلفی است که در ادامه شما را برخی از آنها آشنا خواهیم کرد.

مطالب آموزشی

در سایت مدرسه معماری مهندس بساطی، مطالب و نکات آموزشی مختلفی برای یادگیری طراحان منتشر می‌شود. آزمون طراحی معماری نکات و قلق‌های خاصی دارد و فقط کسی می‌تواند از عهده آنها برآید که قبلا در این آزمون شرکت کرده باشد و یا خبره کار باشد.

از همین رو در بخش بلاگ سایت archschool یک دسته بندی مجزا با عنوان مطالب آموزشی فراهم شده است و نکات ریز و کاربردی آزمون طراحی معماری نظام‌ مهندسی در آن منتشر می‌شود. بطور مثال  «محاسبه طول رمپ» یکی از مهم‌ترین نکاتی است که خیلی از داوطلبان در این مبحث دچار مشکل می‌شوند که می‌توانید در بخش آموزشی سایت بطور کامل آن را یاد بگیرید.

دوره‌های آموزش آزمون طراحی معماری

یکی دیگر از بخش‌های مدرسه معماری، دوره‌ها و پکیج‌های آموزشی برای آمادگی آزمون طراحی معماری نظام مهندسی از قبیل ویدیوهای آموزشی و کارگاه‌های حضوری است. پکیج طراحی معماری نظام مهندسی استاد ساسان بساطی سال‌هاست به داوطلبان این آزمون کمک می‌کند تا نتیجه قبولی را کسب کنند.

پکیج طراحی معماری نظام مهندسی

پکیج طراحی معماری نظام مهندسی ساسان بساطی

در این مجموعه ویدیویی تمام نکات و مباحث لازم برای کسب نتیجه مناسب در آزمون طراحی معماری به زبانی ساده و حرفه‌ای آموزش داده شده است. مدت زمان این پکیج 45 ساعت که در قالب 30 قسمت در اختیار دانشجویان قرار می‌گیرد.

یکی از مزیت‌های پکیج آمادگی آزمون طراحی معماری مهندس بساطی این است شما برای یادگیری مباحث نیازی نیست از ویدیوی اول شروع به مشاهده کنید. زیرا هر جلسه از جلسه دیگر کاملا مجزا کار شده است و در هر ویدیو بصورت کامل یک مبحث کاربردی از آزمون آموزش داده می‌شود و هیچ ویدیویی پیش نیاز جلسه دیگر نیست.

همچنین سوالات ادوار گذشته آزمون طراحی معماری بصورت کامل در این پکیج تحلیل و بررسی می شوند تا با تمام جوانب آزمون آشنا شوید و همچنین کاربرد و استفاده از مطالب را بصورت عملی مشاهده کنید. پشتیبانی این دوره توسط مهندس بساطی بصورت شخصی انجام می‌شود و در هر مرحله از آمادگی آزمون می‌توانید مشکلات خود را مطرح کنید تا راهنمایی لازم را دریافت کنید. نتایج دانشجویان این دوره را می‌توانید در بخشی جدایی از سایت ایشان مشاهده کنید.

بیوگرافی مهندس ساسان بساطی

مهندس بساطی یکی از نخبگان معماری کشورمان است که سوابق اجرایی و علمی گوناگونی را در کارنامه خود دارد. از جمله سوابق اجرایی ایشان می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ویلاهای پیش‌ساخته در کشور هلند
  • شهرک بهاران سلیمانیه عراق
  • مرکز خرید الماس ایران
  • استادیوم دانشگاه آزاد بوشهر
  • مرکز تفریحی ساحلی جزیره کیش
  • هتل نرگ تهران
  • ساختمان اداری ناجای تهران
  • مصلای بزرگ یاسوج
  • مسجد باغ موزه دفاع مقدس ایران

همچنین ایشان با تکیه بر سوابق اجرایی و علمی خود دوره‌هایی را در سایت خود منتشر کرده‌اند که تاکنون به هزاران نفر کمک کرده‌اند در آزمون طراحی معماری نظام مهندسی نتیجه لازم را کسب کنند. 

 

برچسب ها : آزمون طراحی معماری,مدرسه معماری آنلاین


نویسنده:
کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/4beane