پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403 - 02 May 2024
کد خبر: 96023
تاریخ انتشار: 1402/08/03 11:55

سیفی: ماشین 100 میلیاردی کنعانی‌زادگان؟ ما بخیل نیستیم! / یک صدم فوتبالیست‌ها هم پول نمی‌گیریم

قهرمان پرافتخار ووشو و دارنده مدال نقره هانگزو نسبت به درگیری بین فوتبالیست‌ها و قهرمانان سایر رشته‌ها واکنش نشان داد.
سیفی: ماشین 100 میلیاردی کنعانی‌زادگان؟ ما بخیل نیستیم! / یک صدم فوتبالیست‌ها هم پول نمی‌گیریم

محسن محمد سیفی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، در خصوص درگیری مجازی امیر محمد یزدانی و جواد کاظمیان اظهار داشت: این وسط حق با کسانی است که زحمت می‌کشند اما به حقشان نمیرسند. انصاف نیست فوتبالیست‌ها برای حضور در جام جهانی چنین پاداش‌هایی بگیرند و ما با کوله باری از طلا و نقره جهان و آسیا یک صدم آنها هم پول نگیریم.

وی افزود: من با برخی واژه‌ها مشکل دارم و هیچگاه توهین به همدیگر را تایید نمی‌کنم. قطعا جواد کاظمیان فوتبالیست بزرگی بوده و امیر محمد یزدانی هم تلاش خود را کرده و مدال جهانی کسب کرده است اما نباید فاصله قهرمان جهان با یک فوتبالیست آنقدر زیاد باشد.

دارنده 9 مدال طلای جهان و آسیا در ادامه گفت: خدا کند ماشین 100 میلیاردی آن فوتبالیست بشود 1000 میلیارد تومان! ما که بخیل نیستیم اما خداوکیلی این مبالغ بودجه تمام فدراسیون‌های ورزشی است و اصلا هیچ چیز با هم بالانس نیست.

سیفی ادامه داد: در مجموع 54 مدال در هانگژو کسب کردیم که اگر همه را هم طلا در نظر بگیریم مجموعش به 50 میلیارد نمی‌رسد که پول قرارداد یک بازیکن ملی‌پوش هم نمی‌شود. امیر محمد یزدانی مگر کم زحمت کشیده؟ در ورزش ایران صدها قهرمان بزرگ داریم و نباید انقدر آشکارا بین فوتبال و سایر رشته‌ها تفاوت قائل باشیم.

وی در پایان گفت: همه ورزشکاران با این موضوع مشکل دارند و دعوا بین فوتبالی‌ها و غیر فوتبالی‌ها هیچ چیز را حل نمی کند. بهتر است یک جلسه برگزار شود تا ببینیم چرا ما در ازای افتخاراتمان باید گلایه کنیم و دیگران بابت صرفا حضور در جام جهانی خودروی 100 میلیاردی وارد کنند.

منبع:برنا


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/3zpgrn