یک‌شنبه 16 اردیبهشت 1403 - 05 May 2024
کد خبر: 14481
تاریخ انتشار: 1401/01/24 03:01

اجرای طرح‌های فناورانه و دانش‌بنیان در یزد

با هدف بحث درباره راهکارهای مساعدت به تحقق شعار سال، دومین نشست مدیران واحدهای مختلف پارک علم و فناوری یزد برگزار و چگونگی همگراسازی تعاریف و مفاهیم مرتبط با فرآیند دانش‌بنیان در شرکت‌ها موردبررسی قرار گرفت.

به گزارش صمت، به‌گفته حسینی بغدادآبادی، معاون فناوری و نوآوری پارک علم و فناوری یزد، اقبال گسترده اجتماعی در راستای شکوفایی فعالیت‌های دانش‌بنیان، زمینه مساعدی را برای ورود جدی‌تر پارک به سیاست‌گذاری فناوری و نوآوری در استان، فراهم کرده است.

به‌گفته وی، هم‌اکنون پارک علم و فناوری یزد به مرکز فکر و تصمیم‌گیری برای توان‌افزایی شرکت‌های دانش‌بنیان و تعامل با سایر دستگاه‌ها و مجامصع مرتبط با امور تولید، اشتغالزایی و توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان تبدیل شده است.

در این جلسه چگونگی تولید محتوا برای ترویج و اطلاع‌رسانی در زمینه مباحث قابل‌اجرا و نوآورانه در اکوسیستم با هدف جلب مخاطبان مستعد، مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مقرر شد پارک علم و فناوری تدابیر لازم را برای اجرا و راهبری طرح‌های کلان فناورانه و ارائه خدمات به جوانان فناور و شرکت‌های دانش‌بنیان اتخاذ و در این راستا، از ظرفیت‌های خوبی که برای افزایش توان و تعداد شرکت‌های دانش‌بنیان در استان وجود دارد، استفاده شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/3gddmz