یک‌شنبه 23 اردیبهشت 1403 - 12 May 2024
کد خبر: 5425
تاریخ انتشار: 1400/08/19 13:26

دیدار مدیرعامل زغال سنگ البرز با وزیر

بابک براتی، مدیرعامل شرکت زغال سنگ البرز شرقی با سید رضا فاطمی امین، وزیر صنعت، معدن و تجارت در فرمانداری شاهرود دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش صمت در این دیدار مدیرعامل شرکت زغال سنگ البرز شرقی بر رفع مشکلات و نیازهای این شرکت بزرگ صنعتی و همچنین رفع موانع تولید تاکید کرد و درباره زمینه‌های رشد و شکوفایی اقتصادی منطقه بحث و تبادل نظر شد.

وی ضمن ارائه عملکرد و اقدامات انجام‌شده توسط شرکت طی سال‌های اخیر، بازگشایی مسیر جاده تونل ۷ معدن تخت و دسترسی به ذخایر عظیم زغال سنگ را یکی از اهداف راهبردی شرکت اعلام کرد و گفت: در صورت تحقق این امر، علاوه‌بر رونق تولید، برای دو استان سمنان و گلستان اشتغالزایی قابل‌توجهی به ‌وجود خواهد آمد.

 براتی، سرمایه‌گذاری‌های کوچک و بزرگ جانبی در سطح دو استان و رونق و آبادانی منطقه را از تاثیرات مثبت این رخداد برشمرد و خواستار حمایت وزیر صنعت، معدن و تجارت در اخذ مجوزهای لازم برای این منظورشد.

مدیرعامل شرکت در پایان این نشست با توجه به اهمیت محیط‌زیست و لزوم محافظت و مراقبت از آن، پیشنهادات مناسبی را به‌عنوان تعهدات شرکت در راستای گسترش فعالیت‌ها مطرح کرد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت نیز، ضمن قدردانی از زحمات مدیرعامل شرکت البرز شرقی در رفع مشکلات کارگری و دیگر اقدامات انجام‌شده، با تاکید بر لزوم تلاش مسئولان محلی برای تحقق عدالت گستری و پیشرفت در منطقه و همچنین رفع مشکلات این مجموعه قول‌های مساعدی دادند.

گفتنی است، همزمان با سفر رئیس‌جمهوری و هیات دولت، به استان سمنان، امین وزیر صنعت، معدن و تجارت به شهرستان شاهرود سفر کرده و با مسئولان، مقامات محلی، سازمان‌ها و صنایع مختلف دیدارهای صمیمانه‌ای داشت.


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/3695e3