شنبه 08 اردیبهشت 1403 - 27 Apr 2024
کد خبر: 107449
تاریخ انتشار: 1403/01/04 17:13

شرکت سئو چیست؟ با شرکت های حرفه ای سئو آشنا شوید.

همکاری با شرکت سئو راه‌حل شما برای رسیدن به لینک یک گوگل است. لینک‌های اولی که هر روزه در صفحه اول نتایج گوگل مشاهده می‌کنید، با کمک شرکت‌های حرفه‌ای سئو به این موقعیت رسیده‌اند.
شرکت سئو چیست؟ با شرکت های حرفه ای سئو آشنا شوید.

همکاری با شرکت سئو راه‌حل شما برای رسیدن به لینک یک گوگل است. لینک‌های اولی که هر روزه در صفحه اول نتایج گوگل مشاهده می‌کنید، با کمک شرکت‌های حرفه‌ای سئو به این موقعیت رسیده‌اند. در غیر این صورت، شانس آن‌ها برای دستیابی به لینک یک گوگل و حتی صفحه اول، بسیار کم بوده است. از این رو قصد داریم در این مطلب شما را با شرکت سئو، خدمات آن و نحوه انتخاب بهترین شرکت آشنا کنیم. ادامه مطلب را از دست ندهید.

 

شرکت سئو چیست؟

منظور از شرکت سئو، شرکتی است که با خدمات حرفه‌ای و تخصصی به سایت‌های مختلف در بهینه‌سازی و کسب رتبه برتر گوگل کمک می‌کند. تیم متخصص این شرکت‌ها با مهمترین اصول و قوانین سئو یا بهینه‌سازی سایت برای موتور جستجو آشنایی دارند.

سپس اقداماتی را بر اساس این اصول در داخل و خارج سایت شما انجام می‌دهند. این اقدامات که نوعی بهینه‌سازی سایت است، موجب بهبود رتبه شما توسط موتور جستجو و الگوریتم‌های گوگل می‌شود.

در نهایت هم وابسته به وضعیت و شرایط اولیه سایت، ممکن است پس از مدتی به صفحه اول نتایج برسید. از جهتی هم بر اساس سختی کلمات کلیدی، تخصص تیم شرکت سئو و چندین عامل مهم دیگر، امکان کسب رتبه یک نتایج گوگل وجود دارد. البته هدف تنها دستیابی به رتبه بهتر نیست، بلکه بهبود کلی وضعیت سایت هم از مهمترین اهداف است.

به طور خلاصه اهمیت همکاری با شرکت سئو حرفه‌ای در این نکات است:

  • وجود رقابت تنگاتنگ برای بازاریابی از طریق سایت
  • کسب اعتبار بیشتر با جایگاه بهتر سایت
  • کاهش دغدغه‌ها برای مدیریت سایت
  • بازخورد مثبت پس از دستیابی به صفحه اول نتایج
  • آسودگی خاطر در خصوص ترافیک سایت
  • افزایش رضایت کاربران بازدیدکننده
  • اطمینان بیشتر در زمینه امنیت سایت
  • جذب مشتری بیشتر با برخورداری از سایت تخصصی

 

خدمات شرکت های سئو

خدمات شرکت‌های سئو دریایی از فعالیت‌های مختلف را شامل می‌شود چراکه گوگل برای رتبه‌بندی سایت‌ها بیش از ۲۰۰ عامل گوناگون را در نظر می‌گیرد. بسیاری از این عوامل هم به طور قطعی مشخص نیستند! در نتیجه خدمات شرکت‌های سئو را نمی‌توانیم در چند مورد ساده خلاصه کنیم.

البته بعضی از شرکت‌های غیرتخصصی با عباراتی همچون کسب رتبه یک گوگل در یک ماه، نظر مشتریان را جلب می‌کنند. این وعده‌ها دروغین هستند. تا وضعیت سایت بررسی نشود، زمان حدودی بهبود رتبه هم مشخص نخواهد بود. در نتیجه خدمات تضمینی در میان خدمات سئو نیست.

از جهتی اغلب این شرکت‌ها به سئو کلاه سیاه اتکا می‌کنند که در طولانی مدت نتیجه منفی بر روی سایت می‌گذارد. در مقابل، بهترین شرکت های سئو خدمات مطمئن‌تری را ارائه می‌کنند که از هر لحاظ به نفع سایت است. بخش کوچکی از خدمات موارد زیر را شامل می‌شود:

  1. بررسی و اصلاح سایت: از تفاوت‌های کلیدی یک شرکت سئو حرفه‌ای با سایر شرکت‌ها در نحوه آنالیز و بررسی سایت است. به عبارتی یک قانون کلی برای ارائه و پیش‌روی خدمات سئو وجود ندارد. بلکه متخصصین باید در ابتدا سایت را به خوبی از جهات مختلف بررسی کنند. سپس استراتژی خود را با در نظر گرفتن نیازهای سایت شما تدوین می‌کنند. در این استراتژی همچنین مواردی جای دارند:
  • بهبود سرعت سایت
  • افزایش امنیت سایت
  • اصلاح جلوه‌های بصری سایت
  • بهبود ساختار سایت
  • استانداردسازی سایت
  • کمک به نمایش بهتر سایت در گوشی‌ها
  1. تحقیق کلمات کلیدی: پس از آنکه وضعیت کلی وب‌سایت شما بهبود پیدا کرد، نوبت به بهبود آن در کلمات کلیدی می‌رسد. این کلمات، کلمات و عباراتی مرتبط با فعالیت، برند، خدمات و یا فروشگاه کسب‌وکار شما هستند. متخصصین سئو با به‌کارگیری صحیح آن‌ها به دیده شدن وب‌سایت شما توسط مخاطبین و مشتریان کمک می‌کنند.
  2. تدوین تقویم تولید محتوا: یک شرکت سئو حرفه‌ای در میان خدمات خود تدوین تقویم محتوا را هم قرار می‌دهد. به این شکل وب‌سایت شما نظم بیشتری خواهد داشت و از جوانب مختلفی برای آن منفعت دارد. سپس تیم متخصص بر اساس این کلمات به قسمت شیرین خدمات سئو یا همان تولید محتوای اختصاصی می‌پردازد.
  3. لینک‌سازی: خدمات شرکت سئو به تنها تغییر در ظاهر و ساختار داخلی وب‌سایت اتکا نمی‌کنند. این متخصصین برای هدایت کاربران به صفحه خدمات، صفحه فروش و یا وبلاگ سایت شما، از لینک‌سازی استفاده می‌کنند.‌ البته به شرطی که لینک‌سازی طبیعی انجام دهند!
  4. مشاوره سئو: بخش طلایی همکاری با یک شرکت سئو مجرب، آن است که شما را در جریان کارها قرار می‌دهند. ارائه مشاوره سئو و گزارش‌دهی منظم برای این تیم‌ها یک قانون مهم به حساب می‌آید.

در نهایت تمامی مواردی که ذکر کردیم، هر یک بخشی از سئو تکنیکال، داخلی و خارجی هستند. اگر می‌خواهید سایت شما نه تنها از لحاظ رتبه در نتایج گوگل، بلکه در مجموع از لحاظ کیفیت بهبود پیدا کند، به این موارد نیاز دارد.

در نتیجه باید بهترین شرکت سئو را انتخاب کنید که تخصص و تجربه کافی را در کلیه موارد داشته باشد. به عبارتی زیروبم کار را بداند. اما چگونه می‌توانید چنین انتخابی را انجام دهید؟ در ادامه خواهیم گفت.

 

چگونه شرکت سئو حرفه ای را انتخاب کنیم؟

حال که با خدمات مهم یک شرکت سئو حرفه‌ای آشنا شدید، باید از نحوه انتخاب بهترین شرکت از میان صدها و هزاران شرکت فعال در این زمینه هم اطلاع پیدا کنید. در مجموع پیشنهاد می‌کنیم این نکات را به خاطر بسپارید:

نمونه کارها را بررسی کنید.

در همین ابتدای کلام بگوییم که تنها به نمونه کارهای موجود در سایت شرکت سئو اکتفا نکنید. بلکه از آن بخواهید نمونه کارهایی را از طریق لینک‌سازی خارجی و حتی از طریق سرچ کلمات کلیدی ارائه دهد. سپس چند شرکت برتر را از این روش انتخاب کنید.

 

پروپوزال بخواهید.

از شرکت‌های برتری که از طریق مرحله قبل انتخاب کردید، پروپوزال درخواست کنید. در پروپوزال موارد مهمی همچون هزینه ماهیانه، استراتژی، نوع فعالیت، نوع قرارداد و خدمات کلی شرکت مشخص است.

حتی می‌توانید با آن‌ها تماس بگیرید و مشاوره دریافت کنید. در طول مشاوره به صحبت‌های آن‌ها گوش کرده و همه‌چیز را به خوبی به یاد بسپارید. سپس باید بر اساس همین صحبت‌ها به انتخاب بهترین شرکت سئو نزدیکتر شوید.

 

سئو تضمینی وجود خارجی ندارد!

دلیل تأکید به دقت بر کلمات و صحبت‌های مشاوره سئو، شنیدن کلماتی همچون سئو تضمینی است. سئو تضمینی، تضمین رتبه یک گوگل، دستیابی به اهداف در یک یا دو ماه و سایر عبارات مشابه تنها وعده‌های دروغین هستند. در ارائه خدمات سئو هیچ تضمین و قطعیتی وجود ندارد. در نتیجه زمانی که بعضی افراد از این عبارات استفاده می‌کنند، دو حالت دارد:

  1. قصد به دام انداختن مشتریان با وعده‌های رنگارنگ را دارند.
  2. از تخصص و تجربه کافی برخوردار نیستند.

یک شرکت معتبر تنها پس از بررسی وضعیت کلی سایت می‌تواند زمان حدودی را برای بهبود رتبه سایت مشخص کند. به طور معمول این زمان کمتر از شش ماه نیست. برای اطلاعات بیشتر می توانید مصاحبه مهدی نیکونام با رسانه شنبه مگ را مطالعه کنید.

به سایت‌های مشابه سری بزنید.

اگر پس از بررسی موارد مذکور هم همچنان در انتخاب شرکت موفق نشدید، سایت‌های مشابه را بررسی کنید. برای مثال تعدادی سایت موفق را پیدا کنید. سپس شرکت سئو یا آژانس دیجیتال مارکتینگ آن‌ها را بیابید. به این ترتیب مستقیماً از طریق نمونه کارهای موفق شرکت‌ها دست به انتخاب زده‌اید.


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/368mze